Kampania wideo marki Visa ze Zlatanem Ibrahimoviciem tylko w pierwszym tygodniu mundialu trafiła do ponad 3,5 mln użytkowników internetu w Polsce, Niemczech i Rosji. Na rynku polskim najwięcej spotów ze szwedzkim piłkarzem wyświetlono na Facebooku, a w Niemczech na stronach należących do grupy Axel Springer. W Rosji aż 80 proc. odsłon kampanii znalazło się w polu widzenia internautów.
03.07.2018 | przeczytano: 1135 razyPo piętnastu latach w reprezentacji, kapitan drużyny Zlatan Ibrahimović rozstaje się z reprezentacją, dziękując ogromnej rzeszy fanów i przyjaciół. W zakomunikowaniu tego wydarzenia ważną rolę odgrywa film z Volvo V90 promowany przez tego sportowca.
28.06.2016 | przeczytano: 499 razyGwiazda futbolu Zlatan Ibrahimović został twarza Volvo V90 podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania reklamowa rozpoczyna się dziś.
31.05.2016 | przeczytano: 966 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |