logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

fritz-kulturgüter: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola

W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie soku, przekłada swoje wartości i postawę na epatującą pewnością siebie kampanię wizerunkową. W nowych działaniach biorą udział pracownicy firmy i liderzy opinii fritz-kola, którzy prezentują się na pozbawionych retuszu kreacjach, zarażając optymizmem i radością życia. Kampanię można zobaczyć na nośnikach out-of-home, festiwalach i eventach, w działaniach digitalowych oraz PR. Nowa kreacja dotarła również nad Wisłę. Pierwszy mural powstał właśnie na warszawskim Powiślu.

29.09.2022 | przeczytano: 927 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 1)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764