logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

milenialsi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Zetki, milenialsi i boomersi o wiadomościach głosowych

Trwa boom na wiadomości głosowe, a najlepszym dowodem na to są wyniki badania przeprowadzonego przez Preply i agencję Elephate w styczniu 2024 r. na grupie Polaków w różnym wieku. Jak się okazuje, nagrania dźwiękowe wysyła swoim znajomym aż 7 na 10 rodaków, z czego jedna trzecia korzysta z takiego rodzaju komunikacji codziennie.

14.02.2024 | przeczytano: 492 razy
Gen Z i milenialsi podbijają rynek zakupów online

Najnowsze badanie PayPal dotyczące zwyczajów pokolenia Z i milenialsów nie pozostawiają wątpliwości: przedstawiciele obu grup uwielbiają świat online. Robią tam zakupy, słuchają muzyki, oglądają filmy, komunikują się ze znajomymi, a także szukają inspiracji zakupowych.

11.07.2023 | przeczytano: 503 razy

Polska znajduje się w drugiej dziesiątce w Europie pod względem wielkości sprzedaży produktów bio. Szansą na dalszy rozwój krajowego rynku żywności eko może być pokolenie osób urodzonych po 1995 r. (generacja Z), dla których sposób wytwarzania produktów i troska o planetę są wysoko w hierarchii wartości. To właśnie w oparciu o nie często dokonują świadomych wyborów zakupowych. Jak pokazuje badanie SW Research, zrealizowane w ramach kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”, spośród pokoleń to właśnie „zetki” sięgają po żywność ekologiczną najczęściej – 39 proc. co najmniej raz w tygodniu.

10.06.2022 | przeczytano: 392 razy
Nowe trendy w marketingu. Badania pokazują, że wiele się zmienia

Jeśli sięgnąć po wyniki najnowszych badań takich jak „State of Marketing” czy „State of Connected Consumer” wyraźnie widać, że oczekiwania konsumentów ewoluowały. Coraz ważniejsze staje się personalizowanie przekazu, już nawet nie do określonych grup docelowych, ale do konkretnych osób. Niezmiernie ważnym okazują się współcześnie również cyfrowe doświadczenia i sposób obsługi.

07.06.2022 | przeczytano: 1192 razy
Grupa CCC otwiera sezon SS2022

Grupa CCC po raz kolejny inspiruje i zaprasza klientów do świata mody. W wiosennych kampaniach promujących marki Sprandi oraz Jenny Fairy udział wzięły międzynarodowe gwiazdy filmu i branży fashion - Finn Wolfhard, Kyle MacLachlan, Amber Valletta czy Jill Kortleve. To jednak nie koniec wrażeń dla poszukiwaczy trendów. Wraz z nowym sezonem, na platformie MODIVO, na rynek powracają dwie kultowe marki – Americanos i Simple.

22.03.2022 | przeczytano: 2221 razy
Komunikacja i doświadczenie zakupowe – e-commerce B2B pójdzie w ślady B2C?

Do świata biznesu coraz liczniej wkraczają przedstawiciele pokolenia Y. Jak pokazuje raport E-commerce B2B – biznes w sieci, młodzi przedsiębiorcy i pracownicy stymulują szereg zmian w handlu B2B online. Na znaczeniu zyskuje doświadczenie użytkownika związane z procesem zakupu, w tym dopasowanie do preferencji kupujących, także w zakresie komunikacji. W efekcie sektor B2B e-commerce będzie się coraz bardziej upodabniał do sektora B2C.

18.11.2021 | przeczytano: 782 razy
Wiosenne nawyki zakupowe Polaków

Kiedy przychodzi wiosna, a wraz z nią coraz to cieplejsze dni, Polacy zaczynają myśleć o odświeżeniu swojej garderoby. Dla zdecydowanej większości zeszłoroczna moda nie wystarcza i z niecierpliwością wypatrują nowych kolekcji. W oparciu o badania ankietowe przeprowadzone wśród użytkowników serwisu Domodi i Allani, a także analizę zachowań userów na stronie, sprawdziliśmy ich wiosenne nawyki zakupowe.

02.04.2021 | przeczytano: 1279 razy

Mood Media przy współpracy z ekspertami z ponad 100 krajów, wydał kolejny Trendbook ukazujący globalne trendy w dziedzinie ulepszania jakości doświadczeń klienta w branży HoReCa. Firma porównała działania podejmowane na przestrzeni pięciu lat, zarówno przez duże sieci jak i niezależne podmioty, a także przez marki luksusowe, jak i te bardziej ekonomiczne. Globalny punkt widzenia, ukazał zaskakująco dynamiczną ewolucję kluczowych doświadczeń klientów hoteli i restauracji.

18.11.2019 | przeczytano: 607 razy

Zebra Technologies Corporation oferująca przedsiębiorstwom innowacyjne rozwiązania pozwalające uzyskać przewagę nad konkurencją ogłosiła dzisiaj wyniki dwunastej dorocznej ankiety Global Shopper Study. Badanie jest jedynym w branży narzędziem analizującym zachowania kupujących, pracowników sklepów i kadry kierowniczej wysokiego szczebla orazbadającym trendy handlowe i technologiczne oddziałujące na zachowania zakupowe klientów.

14.11.2019 | przeczytano: 740 razy
Milenialsi nie mają złudzeń co do wyzwań przemysłu 4.0

Dla prawie 60 proc. przedstawicieli pokolenia Y w Polsce priorytetem są wysokie zarobki i dostatnie życie

30.08.2019 | przeczytano: 744 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764