Nadchodzący rok przyniesie spore zmiany na rynku reklamy. Najwięcej zyska reklama internetowa, której wartość zwiększy się o 14 proc. Stanie się tak m.in. za sprawą reklamy osobistej (ang. programmatic), która obok Big Data oraz automatyzacji działań marketingowych, jest jednym z najczęściej wymienianych przez ekspertów trendów na nadchodzący rok. Wydatki na personalizację treści mogą wzrosnąć nawet o 120 proc. Jak będzie wyglądać rynek reklamy internetowej AD 2015?
22.12.2014 | przeczytano: 2770 razy13 listopada 2014 roku, w Warszawie odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu Digital Marketing Heroes. Tematyka, otwierającego ten nowy cykl spotkań dla marketerów, skupiać się będzie przede wszystkim na automatyzacji i personalizacji działań w marketingu internetowym. Wśród prelegentów będą, m.in. Prezes Onetu, Robert Bednarski oraz przedstawiciele Google, Coca-Coli, dunnhumby, Play czy NC+, którzy będą rozmawiać o tym, jak w praktyce wykorzystać Big Data do zwiększania sprzedaży. Konferencja rozpocznie się o godzinie 16:00. Wstęp jest bezpłatny po wcześniejszym zarejestrowaniu.
06.11.2014 | przeczytano: 2112 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |