logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
Sereden - avatar użytkownika

Sereden - informacje

Sereden - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 22.09.2019
  • Ostatnia wizyta: 11.12.2019
  • Konto Sereden nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Ten użytkownik nie udostępnia żadnych informacji na swój temat.

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 22.09.2019
  • Ostatnia wizyta: 11.12.2019
  • Konto Sereden nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem Sereden:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
3 (3 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
347 (1041 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
80 dni (3 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 1047
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + + + + +
Ostatnie wiadomości na Forum:

3-5 krotność średniego zysku z ostatnich 5 lat. Pirazydrzwi.

07.10.2019 | autor: Sereden | Biznes, praca, formalności

Arfa4, 2019-10-01 14:32 Czy Znając dzisiejszy rynek poligraficzny, dostepnosc usług (w tym i na allegro) i konkurencje, wciąż jest szansa na wejście w tą branżę? Budżet jaki mógłbym przeznaczyć to ok. 140tyś PLN. Uslugi swiadczone raczej standard: wizytowki ulotki, banery szyldy. Jeśli pokonasz najsłabszego konkurenta na swoim obszarze, to zajmiesz jego miejsce. Potem szukasz modelu działania, pozwalającego przeskakiwać kolejnych.

01.10.2019 | autor: Sereden | Poradnik zakupowy

Kiedyś się mówiło, że trzeba mieć dobre USP - unique selling proposition. I to się sprawdza - dobre USP pomaga wystartować, nawet jeśli konkurencja jest duża.

01.10.2019 | autor: Sereden | Poradnik zakupowy
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764