logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: IGRZ: Nowy projekt uchwały dla Gdańska

   19.02.2017, przeczytano 1571 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 6 lutego odbyło się w Gdańsku spotkanie dyskusyjne dotyczące zmodyfikowanych zapisów „uchwały krajobrazowej” dla Gdańska. Otwierający spotkanie wiceprezydent Grzelak powiedział, że wyciągnięte zostały wnioski z wcześniejszych konsultacji i powstał nowy dokument, który będzie w kolejnych dniach omawiany. Miasto planuje oficjalne wyłożenie projektu uchwały w kwietniu, a jego wprowadzenia pod obrady rady miasta w czerwcu 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-igrz%3A-nowy-projekt-uchwaly-dla-gdanska,31509,artykul.html

Projekt „uchwały krajobrazowej” dla Gdańska jest w nowej wersji bardziej spójny, ale mniej czytelny. Sprawia miejscami kłopoty w zrozumieniu niektórych zapisów. Może to powodować w przyszłości różnice interpretacyjne. Na przykład przez wprowadzenie niejasnych definicji.

Projekt nie otwiera się na nowe technologie, tak w zakresie architektury, jak i reklamy. Nie respektuje praw nabytych i stwarza problemy w związku ze zbyt krótkim okresem dostosowawczym. Dyskryminuje większe formaty powierzchni ekspozycyjnych na nośnikach reklamy, przewidzianych do sytuowania na peryferiach miasta. Mami polityków rozmachem możliwości reklamy wyborczej, czym być może kupuje głosy radnych.

Źródło: IGRZ

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764