logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Sergiusz Diundyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
E-commerce w czasie pandemii to nie lada wyzwanie

W czasie pandemii sprzedaż niektórych produktów w sieci wzrosła nawet o 600%. Dotyczy to np. kamerek internetowych, maszynek do strzyżenia, filtrów do wody oraz oczyszczaczy powietrza. Chcąc zarobić na kryzysie, trzeba monitorować trendy sprzed paru dni i działać błyskawicznie. Teraz nagle pojawiają się nowe nisze. Kto pierwszy je wypełni, ten dobrze zarobi. To też idealny czas na rozpoczęcie w Polsce produkcji i sprzedaży elektroniki. Rodzime towary mogą zastąpić chińskie. W każdym przypadku trzeba sprawdzić dostępność towarów u producentów i tempo zbytu. Codziennie należy korzystać z narzędzi internetowych do badania witryn konkurencji i trendów. Osoby, które zamierzają otworzyć e-sklep dopiero po recesji, powinny analizować dane zebrane po poprzednim kryzysie.

27.04.2020 | przeczytano: 991 razy
Jak szybko stracić klienta - typowe błędy e-sklepów

Połowa małych e-sklepów w Polsce ma niejasną politykę zwrotów. Czasem brakuje też informacji o kosztach dostawy. Jednym z wielu powodów tych zaniedbań jest słabo rozwinięta kultura testowania oprogramowania w firmach wdrożeniowych. Wadliwy i nieprzetestowany koszyk e-sklepu bywa powodem nawet 80% rezygnacji z zakupów. Ponadto klientów zniechęcają automatyczne chatboty, nieautentyczne zdjęcia i nieprawdziwe opinie o produktach, a także ograniczone możliwości dostawy. Brak protokołu szyfrującego HTTPS również hamuje sprzedaż. Pomóc może m.in. widoczna strona FAQ i właściwie realizowany e-mail marketing. Do zwiększania zysków konieczne są również testy A/B i dokładne statystyki.

20.12.2019 | przeczytano: 743 razy
Koszty e-sklepu zdrożały o 20-30%% w ciągu ostatnich 5 lat

Sklep internetowy tylko pozornie jest tanim i przewidywalnym biznesem. Zdaniem ekspertów z branży, w ostatnich kilku latach najbardziej zwiększyły się wydatki na reklamy. W przypadku niektórych segmentów sprzedaży wzrosty wyniosły nawet o 100%. Ponadto aż o 25-30% zdrożały zarówno usługi informatyczne, jak i prawne. Jeśli chodzi o domeny, szablony, serwery, abonament i certyfikaty SSL, ceny zależą od indywidualnych preferencji usługobiorców. Niektóre koszty wyraźnie zmniejszyły się, a inne poszły w górę. Niemniej spadki nie rekompensują wzrostów.

07.11.2019 | przeczytano: 900 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764