Ilona Drzewosowska, pracująca dotychczas na stanowisku Head of Agency Team, objęła nowo utworzone stanowisko Buying and Delivery Director w Goldbach Audience.
W ramach pełnionej funkcji Drzewosowska koordynuje prace czterech podległych działów: współpracy z wydawcami, Traffic, Media Trading oraz Delivery Management. Nowo mianowana dyrektor raportuje bezpośrednio do Marka Parzydło CEO, Country Manager holdingu Goldbach Poland, w skład którego wchodzi Goldbach Audience.
„Szybkie zmiany zachodzące na rynku reklamy online wymagają od nas ciągłego modyfikowania i dopracowywania modeli współpracy z partnerami - zarówno z wydawcami, jak i domami mediowymi. Z tego względu po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na powołanie stanowiska Buying and Delivery Director - funkcji niezwykle istotnej dla działania całego naszego przedsiębiorstwa” - mówi Marek Parzydło CEO, Country Manager Goldbach Poland.
Drzewosowska ma za zadanie zbudowanie i realizację spójnej strategii sieci w obszarze zarządzania zasobami reklamowymi. Długofalowymi celami, które postawiła sobie nowa Buying and Delivery Director są ulepszenie jakości ruchu dostarczanego przez sieć, a także poprawę jakości realizacji kampanii w wymiarze sprzedażowym oraz współpracy z wydawcami.
„Praca nowego dyrektora polega na integracji wiedzy dotyczącej wielu istotnych obszarów działania naszej firmy oraz profesjonalnej koordynacji skomplikowanych procesów biznesowych. Tę rolę powierzyliśmy Ilonie Drzewosowskiej - osobie z dużym doświadczeniem na rynku reklamy online, ale także z długim stażem w strukturach naszej firmy. Uważam, że Ilona doskonale nadaje się ona do pełnienia tej wymagającej funkcji” - mówi Marek Parzydło.
Ilona Drzewosowska jest związana z Goldbach Audience, a wcześniej ARBOinteractive, od 2008 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała w zespołach sprzedaży bezpośredniej sieci reklamowej BizOn media oraz ARBOnetwork. Wprowadziła na rynek sieć reklamy kobiecej beauty network. Ostatnio, na stanowisku Head of Agency Team, zarządzała pracą jednego z zespołów sprzedaży agencyjnej firmy. Drzewosowska specjalizuje się w reklamie display, jest autorką licznych wypowiedzi eksperckich w tym obszarze, uczestniczy w pracach grupy roboczej IAB.
Źródło: Goldbach Audience