logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w Goldbach Audience

  PR 23.04.2014, przeczytano 1185 razy
ilustracja

Ilona Drzewosowska, pracująca dotychczas na stanowisku Head of Agency Team, objęła nowo utworzone stanowisko Buying and Delivery Director w Goldbach Audience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-goldbach-audience,21437,artykul.html

W ramach pełnionej funkcji Drzewosowska koordynuje prace czterech podległych działów: współpracy z wydawcami, Traffic, Media Trading oraz Delivery Management. Nowo mianowana dyrektor raportuje bezpośrednio do Marka Parzydło CEO, Country Manager holdingu Goldbach Poland, w skład którego wchodzi Goldbach Audience.

Szybkie zmiany zachodzące na rynku reklamy online wymagają od nas ciągłego modyfikowania i dopracowywania modeli współpracy z partnerami - zarówno z wydawcami, jak i domami mediowymi. Z tego względu po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na powołanie stanowiska Buying and Delivery Director - funkcji niezwykle istotnej dla działania całego naszego przedsiębiorstwa” - mówi Marek Parzydło CEO, Country Manager Goldbach Poland.

Drzewosowska ma za zadanie zbudowanie i realizację spójnej strategii sieci w obszarze zarządzania zasobami reklamowymi. Długofalowymi celami, które postawiła sobie nowa Buying and Delivery Director są ulepszenie jakości ruchu dostarczanego przez sieć, a także poprawę jakości realizacji kampanii w wymiarze sprzedażowym oraz współpracy z wydawcami.

Praca nowego dyrektora polega na integracji wiedzy dotyczącej wielu istotnych obszarów działania naszej firmy oraz profesjonalnej koordynacji skomplikowanych procesów biznesowych. Tę rolę powierzyliśmy Ilonie Drzewosowskiej - osobie z dużym doświadczeniem na rynku reklamy online, ale także z długim stażem w strukturach naszej firmy. Uważam, że Ilona doskonale nadaje się ona do pełnienia tej wymagającej funkcji” - mówi Marek Parzydło.

Ilona Drzewosowska jest związana z Goldbach Audience, a wcześniej ARBOinteractive, od 2008 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała w zespołach sprzedaży bezpośredniej sieci reklamowej BizOn media oraz ARBOnetwork.  Wprowadziła na rynek sieć reklamy kobiecej beauty network. Ostatnio, na stanowisku Head of Agency Team, zarządzała pracą jednego z zespołów sprzedaży agencyjnej firmy. Drzewosowska specjalizuje się w reklamie display, jest autorką licznych wypowiedzi eksperckich w tym obszarze, uczestniczy w pracach grupy roboczej IAB.

Źródło: Goldbach Audience

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764