logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Madame: nowy magazyn dla kobiet

  PR 18.10.2014, przeczytano 3720 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec października w ogólnopolskiej sieci sprzedaży sieci salonów Empik pojawi się nowy dwumiesięcznik „Madame. Magazyn ambitnych kobiet”.  Adresowany do pań 25 +, będzie miał charakter biznesowo- lifestylowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/madame%3A-nowy-magazyn-dla-kobiet,22944,artykul.html

Bez sztywnych przemówień, prawniczego żargonu, za to z dystansem i na luzie prezentujemy zagadnienia związane z biznesem, marketingiem, nowinkami technicznymi, przy okazji zahaczając o to, co kobiety, zwłaszcza po pracy, interesuje najbardziej - mówi Magdalena Zdrenka – Ciałkowska, redaktor naczelna i wydawca nowego magazynu.

Zespół redakcyjny magazynu Madame tworzą świetni praktycy, trenerzy, dziennikarze, styliści, artyści. W pierwszym numerze, którego tematem przewodnim jest perfekcjonizm, znajdziemy teksty między innymi Miłosza Brzezińskiego, Jacka Rozenka, Alicji Janosz, Doroty Raczkiewicz, Agnieszki Maruda –Sperczak, wypowiedzi Marcina Prokopa, Andrzeja Pągowskiego, Rafała Maseraka, Arkadiusza Gołębiowskiego.

Na okładce premierowego wydania nie mogło zabraknąć kobiety pięknej i ambitnej – Anny Wendzikowskiej, która szczerze opowiada o życiu oraz o tym, że lubi nie tylko przeprowadzać wywiady i grać, ale także pisać. Premiera dwumiesięcznika odbędzie się 22 października w poznańskiej Concordii podczas 6 Gali Klubu Kobiet Przedsiębiorczych.

Źródło: Magazyn Madame

www.magazynmadame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764