logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet w nowej odsłonie

  PR 20.10.2014, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 20 października Onet stanie się medium dostosowanym do indywidualnych preferencji użytkowników. Zachodzące zmiany dotyczą trzech obszarów: treści (otwarcie Onetu na nowych, niezależnych autorów), funkcjonalności (możliwości obserwowania wybranych tematów, twórców czy brandów mediowych) oraz design’u. Nowa strona główna, to nie tylko zmiany w sferze wizualnej, to przede wszystkim wdrożenie innowacyjnych rozwiązań pozwalających użytkownikom na szybki dostęp do preferowanych treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-w-nowej-odslonie,22954,artykul.html

Robert Bednarski, prezes zarządu Grupy Onet.pl: Od 18 lat Onet jest nieprzerwanie liderem wśród mediów online. Od zawsze wyznaczaliśmy własne ścieżki rozwoju, bezzwłocznie dostarczając najważniejsze informacje oraz treści rozrywkowe. To wszystko zawdzięczamy pasji naszych pracowników, dzięki którym ponownie idziemy o krok dalej prezentując nową odsłonę Onet. Dzisiaj oddajemy do dyspozycji naszych internautów stronę główną zintegrowaną z platformą służącą do personalizacji treści. Dzięki niej w bardzo intuicyjny i łatwy sposób każdy z nich będzie mógł śledzić swoich ulubionych autorów, brandy, czy też ważne dla nich tematy, tworząc swój własny Onet. Równocześnie inaugurujemy unikalny na polskim rynku program Onet Autorzy, skupiający niezależnych twórców i dziennikarzy, pozwalając im każdego dnia  publikować i docierać ze  swoimi treści do milionów użytkowników Onetu.

Nowa strona Onetu

Janusz Pelc, główny architekt portalu Onet: Rozpoczynając projekt zmian dla Onetu wyznaczyliśmy sobie cele dla nowej strony głównej - ma mieć nowoczesny design, dostosowywać się do indywidualnych potrzeb użytkownika i być szybszą od poprzedniej. Jednocześnie przyjęliśmy główne założenie - układ strony ma pozostać taki sam jaki był dotychczas. Dlaczego? Bo portal jest dla użytkowników, nie odwrotnie. Z szacunku do nich i ich wieloletnich przyzwyczajeń, nie chcieliśmy zmuszać ich do uczenia się układu strony na nowo. Zależało nam by wciąż czuli się jak u siebie – zaznacza.

Przejrzysty układ, połączony z ciekawą nawigacją linków w prawej kolumnie, nowa kolorystyka bloczków i wiele interesujących detali - to wszystko charakteryzuje nową stronę Onetu. Na górze serwisu pojawiła się belka zawierająca menu powiadomień służące do personalizacji portalu. Lewa kolumna stała się bardziej graficzna/obrazkowa, a prawa zachowała swój dotychczasowy kształt i jest nadal zbiorem najpotrzebniejszych newsów.

Bartek Kozłowski
, dyrektor artystyczny Grupy Onet.pl: Działaliśmy w myśl zasady, że za formą ma podążać funkcja. Wprowadzone zmiany nie są rewolucyjne, a ewolucyjne. Chcieliśmy, aby to co jest  najważniejsze w Onecie – nasze treści, nowe funkcjonalności  - zostały wsparte designem, a nie odwrotnie. Dlatego poprawiliśmy wielkość głównego artykułu, zmieniając przy tym typografię. Znaleźliśmy także nowy sposób na wyróżnianie materiałów – zastosowaliśmy ciekawe zabarwienie zdjęć, dzięki któremu doskonale widać, co warto zobaczyć w pierwszej kolejności.

Kategorie tematyczne

Od teraz każdy z czytelników Onetu może wybrać na stronie głównej treści z interesującej go kategorii  tematycznych tj. Sport, Biznes czy Wiadomości, tak by każdego dnia otrzymywać sprofilowaną dawkę informacji. Wszystko to wyświetli się dwa razy szybciej niż dotychczas, w technologii RWD, niezależnie od systemu czy rozdzielczości.

Onet Autorzy

Ważnym elementem zachodzących zmian jest również inauguracja unikatowego programu „Onet Autorzy”. To pierwsze i największe przedsięwzięcie tego typu w skali kraju, mające na celu zgromadzenie ciekawych i opiniotwórczych osobowości m.in. dziennikarzy, publicystów i blogerów, publikujących teksty z różnych kategorii tematycznych, takich jak Wiadomości, Społeczeństwo, Rozrywka, Sport czy Podróże. Treści będą prezentowane według profilu i tematu wybranego autora wraz z możliwością pojawienia się na stronie głównej Onetu.

Monika Lech, dyrektor wydawniczy online w Grupie RAS: Program Onet Autorzy to komentarze, felietony, porady i recenzje. To przestrzeń do dzielenia się niezależnymi opiniami, otwarta na szeroką gamę tematów i dyskusji. Nasi czytelnicy będą mogli liczyć na żywe dyskusje, które warto czytać, komentować, którymi po prostu warto się dzielić.

Wśród pierwszych autorów, którzy dołączyli do programy są m.in. ks. Tadeusz Isakowicz-Zalesk, Ryszard Kalisz, Konrad Kruczkowski (haloziemia.pl), Paulina Młynarska, Ewa Wachowicz oraz Dorota Wellman.

Źródło: Onet

www.onet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764