logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media SA – nowa nazwa łączy pochodzenie z historią firmy

  PR 13.11.2014, przeczytano 960 razy
ilustracjastrzałka

PMPG Polskie Media SA  - to nowa nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. O zmianie nazwy zdecydowało w czwartek Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy PMPG. Nowa nazwa podkreśla polskie pochodzenie i polski kapitał spółki, a jednocześnie nie odcina jej od korzeni i od historii PMPG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pmpg-polskie-media-sa--nowa-nazwa-laczy-pochodzenie-z-historia-firmy,23205,artykul.html

Skrócona nazwa (PMPG) i nowe logo spółki nawiązują do dotychczasowej identyfikacji firmy.

Skrótu PMPG spółka używa od dłuższego czasu, od kilku miesięcy jest to również domena (www.pmpg.pl) używana w oficjalnym adresie strony internetowej oraz adresach poczty elektronicznej.

Człon „Polskie Media” w nowej nazwie ma podkreślać polskie pochodzenie spółki oraz jej kapitału. „To ważny element w czasie, kiedy na polskim rynku mediów dominuje kapitał zagraniczny i trend ten nie ulegnie z pewnością zmianie. Po 25 latach wolności gospodarczej do świadomości indywidualnych konsumentów coraz bardziej dociera, jak ważne jest pochodzenie kapitału i wzajemne wspieranie rodzimej przedsiębiorczości. Pod tym względem media, które kształtują wiedzę i świadomość społeczną i które mogą wpływać na nastroje społeczne, są szczególnie wrażliwym segmentem rynku”  – podkreśla prezes i główny akcjonariusz spółki, Michał  M. Lisiecki.

Istotną przesłanką zmiany nazwy było także uproszczenie dotychczasowej przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości, tak aby nie odcinać się od historii wydawnictwa. Stąd pozostawienie skrótu PMPG. „Zainspirowała nas historia zmiany nazwy i marki KGHM Polska Miedź” – nie ukrywa Lisiecki. Dodaje, że taką skróconą nazwę łatwo zapamiętać i powtórzyć, co nie jest bez znaczenia w rozmowach z inwestorami.

Platforma Mediowa Point Group powstała w roku 1997. W pierwszym okresie była wydawcą magazynu studenckiego „?dlaczego”, później w portfolio spółki pojawiły się również tak uznane tytuły jak Machina i FILM. Od 2007 r. PMPG jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest wydawcą dwóch opiniotwórczych tygodników – WPROST i „Do Rzeczy” oraz związanych z nimi serwisów internetowych.

Bieżące informacje ze spółki na www: www.pmpg.pl

Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL

FB: https://www.facebook.com/PMPG.SA

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764