logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa liczba użytkowników platformy Infobip

  PR 27.02.2015, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

Infobip, dostawca usług masowej wysyłki SMS, od niemal dziesięciu lat rozwija własną platformę, która umożliwia prowadzenie komunikacji A2P (Application-to-Person).  Z rozwiązania na całym świecie korzysta już ponad 150 tysięcy użytkowników, wśród których znajdują się hurtownicy, przedsiębiorstwa, dostawcy usług multimedialnych, programiści, a także organizacje typu non-profit  i organizacje społeczne. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-uzytkownikow-platformy-infobip,24064,artykul.html

Platforma Infobip to rozwiązanie informatyczne dostępne z poziomu każdej nowoczesnej przeglądarki internetowej, które umożliwia realizację efektywnych kampanii SMS oraz PUSH do użytkowników telefonii komórkowej w Polsce i w 190 krajach na całym świecie. Niezawodność i szybkość dostarczania wiadomości tekstowych do odbiorców zapewnia 5 własnych centrów danych na świecie, bezpośrednie połączenia z operatorami oraz rozproszona geograficznie infrastruktura techniczna, w którą tylko w 2014 roku Infobip zainwestował ponad 2 mln euro. 

Platforma Infobip posiada liczne certyfikaty bezpieczeństwa, w tym PCI DSS i ISO 27001, które są dowodem na to, że dane klientów przetwarzane przez ten system są dobrze chronione. Ponadto system dostarcza użytkownikom szczegółowych danych analitycznych dotyczących przeprowadzonych kampanii. Infobip zapewnia wsparcie specjalistycznych zespołów technicznych, które zajmują się badaniami i rozwojem oraz konserwacją systemu. 

„Dynamiczny wzrost liczby użytkowników naszej platformy w Polsce i na świecie potwierdza, że coraz więcej firm i instytucji sięga po SMS-y, aby docierać ze swoimi komunikatami bezpośrednio na telefony komórkowe odbiorców. W dobie smartfonów, które klienci noszą praktycznie zawsze przy sobie, marketing SMS zyskuje na coraz większym znaczeniu, a skuteczność działań prowadzonych  w kanale mobilnym systematycznie rośnie. Oczywiście wciąż bardzo liczy się dobry pomysł na kampanię i umiejętność zaangażowania odbiorców w aktywności, do których zachęcają wiadomości tekstowe. Kampanie SMS nie zawsze mają charakter komercyjny, z naszej platformy korzysta również wiele organizacji społecznych oraz instytucji publicznych, które prowadzą kampanie informacyjne. Tym, co wyróżnia nas na polskim rynku dostawców usług SMS jest fakt, że umożliwiamy prowadzenie działań na bardzo szeroką skalę. Wspieramy polskie firmy zainteresowane promocją swoich usług i produktów w Europie zapewniając narzędzie, które pozwala dotrzeć bezpośrednio do klientów w wielu krajach.” – powiedział Marcin Papiński, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip.

Użytkownicy platformy Infobip mogą zintegrować to rozwiązanie z dowolnym systemem informatycznym, co ułatwia gotowe API, opracowane i w pełni zarządzane przez zespół programistów.  Z systemu można korzystać również z poziomu aplikacji internetowej.

Źródło: Infobip

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764