logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Statuetki Superbrands i Created in Poland Superbrands dla Multikina

  PR 21.05.2015, przeczytano 1024 razy
ilustracjastrzałka

W środę, 20 maja, przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu spotykali się na Gali Superbrands 2014/2015, by wspólnie uczcić sukces najsilniejszych marek obecnych na polskim rynku. Multikino po raz kolejny zostało wyróżnione w dwóch kategoriach Superbrands 2014/2015 oraz Created in Poland Superbrands 2014/2015. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/statuetki-superbrands-i-created-in-poland-superbrands-dla-multikina,24932,artykul.html

Zdobywcy statuetek stanowią elitę, najbardziej rozpoznawalnych marek o najlepszym wizerunku w swojej kategorii. W tym roku przyznano 24 statuetki Superbrands dla najsilniejszych marek konsumenckich, 3 statuetki Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B. 32 marki otrzymały nagrodę z kategorii Created in Poland Superbrands dedykowaną markom będącym dziełem polskiej myśli brandingowej. Multikino po raz kolejny zostało wyróżnione w dwóch kategoriach Superbrands 2014/2015 oraz Created in Poland Superbrands 2014/2015.

Nagrodę w imieniu firmy odebrał Mariusz Spisz – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Cieszymy się, że nasza marka kolejny rok z rzędu wzbudza zaufanie konsumentów oraz jury. To dla nas dowód na to, że to co robimy spotyka się z pozytywnym odbiorem naszych klientów, a jednocześnie motywacja, aby ulepszać nasze usługi i stawać naprzeciw ich oczekiwaniom – Mariusz Spisz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Źródło: Multikino S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764