logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Wrocław: „Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego GrowGreen.”

Oferta ważna do:15.07.2022 godz. 10:00
Odsłon: 287

„Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego GrowGreen.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego GrowGreen.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1249f8e4-fc30-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030925/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego GrowGreen
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

GrowGreen
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-wroc.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem https://um-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail: helpdesk@logintrade.net.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/48/2022/WKE
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu międzynarodowego GrowGreen, którego lokalnym koordynatorem jest Wydział Klimatu i Energii Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Projekt GrowGreen – zielone miasta na rzecz klimatu, wody, zrównoważonego rozwoju gospodarczego i zdrowych mieszkańców i środowisk, finansowany jest ze środków programu ramowego Unii Europejskiej w zakresie badań naukowych i innowacji „Horyzont2020” na podstawie umowy o udzielenie dotacji nr 730283.
Celem projektu jest sprawdzenie możliwości stosowania rozwiązań opartych na tzw. Usługach środowiskowych, umożliwiających lokalne gospodarowanie i wykorzystanie wód opadowych, stworzenie oaz zieleni, dających schronienie przed upałem, zapewniając zacienienie i lokalne obniżenie temperatury aby zwiększyć odporność miasta na zmiany klimatu.
We Wrocławiu w ramach projektu powstały eksperymentalne rozwiązania w części Ołbina, czyli w dzielnicy z intensywną zabudową śródmiejską, gdzie mieszka wiele osób, które potrzebują kontaktu z zielenią w bliskim sąsiedztwie swojego domu.
W poniższej tabeli znajduje się szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Lp Artykuł Ilość Opis
1 Bluza szary melanż 40 Bluza z kapturem i długim rękawem, o składzie 70-80% bawełna, 20-30% poliester, gramatura 270-290g/m2, miękka w dotyku, dwuwarstwowy kaptur z płaskim sznurkiem w kolorze bluzy, z przodu naszyta kieszeń, ściągacze u dołu bluzy i rękawów z dodatkiem lycry®. Możliwość prania w 40° C. Rozmiary od S do XL.
Haft o wielkości 6x6cm z przodu bluzy, na lewej piersi. Logotyp herb Wrocławia i flaga Unii z informacją o projekcie z tyłu, na dole bluzy po prawej stronie.
Logotyp GrowGreen, flaga Unii Europejskiej i herb Wrocławia - full kolor.
Ostateczna wielkość logotypów zostanie ustalona z Zamawiającym
Kolor bluzy szary melanż.
Rozmiary: S- 10szt, M-10szt, L-10szt, XL – 10szt
2 Bluza granatowa 40 Bluza z kapturem i długim rękawem, o składzie 70-80% bawełna, 20-30% poliester, gramatura 270-290g/m2, miękka w dotyku, dwuwarstwowy kaptur z płaskim sznurkiem w kolorze bluzy, z przodu naszyta kieszeń, ściągacze u dołu bluzy i rękawów z dodatkiem lycry®. Możliwość prania w 40° C. Rozmiary od S do XL.
Haft o wielkości 6x6cm z przodu bluzy, na lewej piersi. Logotyp herb Wrocławia i flaga Unii z informacja o projekcie z tyłu, na dole bluzy po prawej stronie.
Logotyp GrowGreen, flaga Unii Europejskiej i herb Wrocławia - full kolor.
Ostateczna wielkość logotypów zostanie ustalona z Zamawiającym
Kolor bluzy szary granat.
Rozmiary: S- 10szt, M-10szt, L-10szt, XL – 10szt
3 Parasol automatyczny składany 30 Mały parasol w kolorze granatowym automatycznie otwierany i zamykany kijem składanym na 3 części. Średnica otwartego parasola 97cm ±1cm i długość parasola po rozłożeniu 58cm±1cm. Aluminiowy, chromowany, wiatroodporny stelaż z wstawkami z włókna szklanego. Materiał poliester – pongee. Czasza parasola podzielona na 8 brytów. Paseczek zapinający parasol o długości 35cm±1cm i szerokości 2cm±0,5cm, z rzepem, wszyty między bryty. Gumowa rączka z tworzywa o kolorze parasola ze srebrnym okrągłym przyciskiem służącym do jego otwierania i zamykania. Przez rączkę przechodzi czarny paseczek do noszenia wykonany z okrągłej obszywanej gumy. Parasol chowany w pokrowiec w tym samym kolorze co czasza. Wielkość złożonego parasola φ5,5-6cm x 29cm±1cm.
Na parasolu nadruk full kolor: logotyp GrowGreen na jednym brycie, u podstawy segmentu przy najszerszej części (blisko krawędzi czaszy). Na przeciwległym brycie herb Wrocławia i flaga Unii Europejskiej z informacja o projekcie – u podstawy segmentu przy najszerszej części (blisko krawędzi czaszy).
Nadruk wykonany metodą sitodruku lub termotransferu
Logotyp Rozmiar logotypu nie mniejszy niż 20x15cm. Ostateczna wielkość logotypów zostanie ustalona z Zamawiającym.
4 Parasol automatyczny 30 Parasol automatycznie otwierany, średnica 100-105 cm, długość 82-85cm, waga 260-280g. Rączka prosta, pokryta miękkim matowym tworzywem, nad rączką przycisk otwierający parasol. Czasza składa się z 8 brytów, wykonana z materiału 190T pongee w kolorze granatowym. Stelaż w kolorze czarnym wykonany z elastycznego włókna szklanego oraz kij z galwanizowanego na czarno metalu. Paseczek do zapinana na rzep o szerokości około 2cm. Metalowy, czarny szpic. Metalowe kolce w kolorze tytanu, zakończone kuleczkami.
Na parasolu nadruk full kolor: logotyp GrowGreen na jednym brycie, u podstawy segmentu przy najszerszej części (blisko krawędzi czaszy). Na przeciwległym brycie herb Wrocławia i flaga Unii Europejskiej z informacja o projekcie – u podstawy segmentu przy najszerszej części (blisko krawędzi czaszy).
Nadruk wykonany metodą sitodruku lub termotransferu
Rozmiar logotypu nie mniejszy niż 20x15cm. Ostateczna wielkość logotypów zostanie ustalona z Zamawiającym.
5 Skarpetki 70 Skarpetki o minimalnej zawartości bawełny 80%. Kolor skarpetek szary i granatowy, kolor pięty i palców w kolorze skarpet. Logotyp GrowGreen full kolor umieszczony na kostce. Ostateczna wielkość logotypów zostanie ustalona z Zamawiającym.
Rozmiary: 35-38 20szt, 39-42 30szt, 43-46 20szt. W przypadku innego zakresu rozmiarów liczba sztuk w danym zakresie zostanie ustalona z Zamawiającym.
6 Zestaw karafka + szklanki 6 Szklana karafka na wodę o pojemności ok 1l ±20ml z korkowym wieczkiem. Wymiary karafki ok 17x26x10cm. W zestawie 2 szklanki o pojemności ok 200ml, średnica szklanek równa na całej wysokości
Znakowanie na karafce oraz na szklankach metodą kalki szklarskiej lub inną ustaloną z Zamawiającym. Logotyp GrowGreen wyśrodkowany wysokości karafki oraz szklanek, Ostateczna wielkość logotypu zostanie ustalona z Zamawiającym.
7 Szklanki 30 Szklanki wykonane z wysokiej jakości szkła o pojemności 240ml±20ml o wymiarach: wysokość 90mm±0,5mm, szerokość 80mm±0,6mm, średnica szklanki równa na całej wysokości.
Znakowanie na szklance metodą kalki szklarskiej lub inną ustaloną z Zamawiającym. Logotyp GrowGreen wyśrodkowany wysokości szklanki, Ostateczna wielkość logotypu zostanie ustalona z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę oferty należy podać w Formularzu oferty (wzór - Załącznik nr 2 do SWZ) w złotych polskich, w wartości brutto. Cenę oferty oraz wszystkie ceny wskazane w Formularzu cenowym należy wyliczyć i podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. (przy zaokrąglaniu – kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki od 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza)
2. Podana w Formularzu oferty cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji umowy. Cena ofertowa obejmuje kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej.
4. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny w kilku wariantach, w zależności od zastosowanych rozwiązań. W przypadku przedstawiania ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
5. Określenie stawki podatku VAT jest obowiązkiem Wykonawcy. Stosownie do pkt 1 Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 24 stycznia 2005 r. w sprawie trybu udzielania informacji dotyczących standardów klasyfikacyjnych (Dz. Urz. GUS z 2005 r. Nr 1, poz. 11), zgodnie z zasadami metodycznymi klasyfikacji zasadą jest, że zainteresowany podmiot sam klasyfikuje prowadzoną działalność, swoje produkty (wyroby, usługi), towary, środki trwałe i obiekty budowlane według zasad określonych w poszczególnych klasyfikacjach i nomenklaturach, wprowadzonych rozporządzeniem Rady Ministrów lub stosowanych bezpośrednio na podstawie przepisów Wspólnoty Europejskiej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w niniejszym dziale.
2. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że:

• W zakresie wiedzy i doświadczenia
Warunkiem jest, aby w okresie ostatnich 3 latach przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych (gadżetów) każde na kwotę co najmniej 15 000,00zł brutto.

UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień Publicznych (a w sytuacji gdyby w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie był publikowany średni kurs NBP, przyjmie się średni kurs NBP opublikowany w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu).
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 2 będą oceniane łącznie dla wszystkich Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących posiadanych uprawień lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają zakres przedmiotu zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi Załącznik nr 2.3 do SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres przedmiotu zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w określonym terminie zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dokonają odpowiedniej zmiany postanowień niniejszej umowy wzakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w
§ 10 projektu umowy. (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Warunków Zamówienia


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zaprojektowanie%2C-wykonanie-i-dostarczenie-gadzetow-promocyjnych-na-potrzeby-realizacji-projektu-miedzynarodowego-growgreen._%2C-wroclaw,87251,ogloszenie.html

https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764