logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Acha PR rozpoczęła współpracę z marką Mila Professional

  PR 03.12.2018, przeczytano 340 razy

Marka Mila Professional to odpowiedź na aktualne wymagania rynku fryzjerskiego, czerpiąca z niemal 30-letniego, europejskiego doświadczenia firmy Polwell. To kosmetyki o ugruntowanej pozycji, darzone zaufaniem fryzjerów, którzy szczególnie doceniają farby Milaton, rozjaśniacz Mila Silver Plex i pięknie pachnące maski odżywcze. Kosmetyki Mila cieszą się popularnością nie tylko na rodzimym rynku fryzjerskim, ale także poza granicami Polski, szczególnie w Rosji i Wielkiej Brytanii. Produkty Mila Professional skierowane są do młodych, poszukujących nowych rozwiązań fryzjerów i stylistów, podchodzących do zawodu z pasją i energią. Zainteresowanie modą i trendami przenikającymi różne dziedziny życia, a także postrzeganie fryzjerstwa jako sztuki użytkowej jest głównym przesłaniem filozofii Mila Professional pozwalającej się wyróżnić przy jednoczesnym zachowaniu naturalności i pozostaniu sobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/acha-pr-rozpoczela-wspolprace-z-marka-mila-professional,380390,artykul.html

Obecnie marka Mila Professional jest w trakcie powiększania swojego portfolio produktów – nowe opakowania i komunikacja z mediami mają podkreślać jej ekspercki, profesjonalny charakter i trafiać do salonów fryzjerskich oraz specjalistów koloryzacji i stylizacji fryzur. Za poszerzeniem oferty idą także kolejne zmiany, nie tylko w sferze produktowej – komunikacją w obszarze public relations marki czerpiącej z doświadczenia firmy Polwell będzie zajmować się agencja Acha PR.

Acha PR posiada 12-letnią praktykę w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych dla firm i marek, a także działań public relations, kompleksowych usług medialnych oraz budowania wizerunk  w mediach społecznościowych. Agencja realizuje również wydarzenia korporacyjne, eventy, konferencje i śniadania prasowe. Nawiązanie współpracy z marką Mila Professional to dla Acha PR kolejne wyzwanie i okazja do pokazania na ogólnopolskim rynku silnej, eksperckiej i przeznaczonej dla profesjonalistów marki kosmetyków dla włosów.

Agencja Acha PR będzie wspierać markę Mila Professional w zakresie relacji z mediami, współpracy z podmiotami zewnętrznymi, blogosferą i influencerami, reprezentowania marki oraz tworzenia kreatywnych koncepcji. Za kontakt z mediami z ramienia agencji odpowiada Maciej Sztupek – starszy specjalista ds. PR.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Źródło: Mila Professional

www.milapro.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odczyt PMI dla polskiego przemysłu drugi miesiąc z rzędu wyniósł poniżej 50, co oznacza ogólne pogorszenie warunków w sektorze. Grudniowy odczyt wyniósł 47,6 (vs 49,5 w listopadzie), a więc najniżej od kwietnia 2013 r.
Aforti Holding: gospodarka spowolni, ale pozostanie silna na tle Europy
Polska gospodarka w 2018 roku mogła poszczycić się jednym z najwyższych wzrostów gospodarczych w Europie, co – przy mało sprzyjających okolicznościach zewnętrznych, jak i wewnętrznych – bez wątpienia należy uznać za sukces. W III kwartale 2018 roku nasze PKB wzrosło aż o 5,1 proc. rok do roku, utrzymując tym samym pozytywną tendencję z poprzednich...
Pierwszy w 2019 roku pomiar Barometru EFL[1] wskazuje, że przedstawiciele sektora MŚP rozpoczęli nowy rok z jeszcze słabszymi nastrojami niż zakończyli poprzedni. Główny indeks po raz pierwszy w historii pomiarów (od początku roku 2015) osiągnął wartość niższą niż 50 pkt. (49,9 pkt.), co oznacza, że warunki do rozwoju firm w Polsce są obecnie...
Branże w których pensje rosną najszybciej
Czterocyfrowe podwyżki co roku? W niektórych branżach to już praktycznie standard. Sprawdziliśmy, które zawody gwarantują największy i najbardziej dynamiczny wzrost wynagrodzeń.
PMI straszy spowolnieniem w przemyśle
Po listopadowym spadku PMI z 50,4 do 49,5 puntu, czyli do poziomu najniższego od września 2014 r., czyli od ponad czterech lat, grudzień przyniósł nasilenie się negatywnej tendencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone