logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Acha PR rozpoczęła współpracę z marką Mila Professional

  PR 03.12.2018, przeczytano 831 razy

Marka Mila Professional to odpowiedź na aktualne wymagania rynku fryzjerskiego, czerpiąca z niemal 30-letniego, europejskiego doświadczenia firmy Polwell. To kosmetyki o ugruntowanej pozycji, darzone zaufaniem fryzjerów, którzy szczególnie doceniają farby Milaton, rozjaśniacz Mila Silver Plex i pięknie pachnące maski odżywcze. Kosmetyki Mila cieszą się popularnością nie tylko na rodzimym rynku fryzjerskim, ale także poza granicami Polski, szczególnie w Rosji i Wielkiej Brytanii. Produkty Mila Professional skierowane są do młodych, poszukujących nowych rozwiązań fryzjerów i stylistów, podchodzących do zawodu z pasją i energią. Zainteresowanie modą i trendami przenikającymi różne dziedziny życia, a także postrzeganie fryzjerstwa jako sztuki użytkowej jest głównym przesłaniem filozofii Mila Professional pozwalającej się wyróżnić przy jednoczesnym zachowaniu naturalności i pozostaniu sobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/acha-pr-rozpoczela-wspolprace-z-marka-mila-professional,380390,artykul.html

Obecnie marka Mila Professional jest w trakcie powiększania swojego portfolio produktów – nowe opakowania i komunikacja z mediami mają podkreślać jej ekspercki, profesjonalny charakter i trafiać do salonów fryzjerskich oraz specjalistów koloryzacji i stylizacji fryzur. Za poszerzeniem oferty idą także kolejne zmiany, nie tylko w sferze produktowej – komunikacją w obszarze public relations marki czerpiącej z doświadczenia firmy Polwell będzie zajmować się agencja Acha PR.

Acha PR posiada 12-letnią praktykę w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych dla firm i marek, a także działań public relations, kompleksowych usług medialnych oraz budowania wizerunk  w mediach społecznościowych. Agencja realizuje również wydarzenia korporacyjne, eventy, konferencje i śniadania prasowe. Nawiązanie współpracy z marką Mila Professional to dla Acha PR kolejne wyzwanie i okazja do pokazania na ogólnopolskim rynku silnej, eksperckiej i przeznaczonej dla profesjonalistów marki kosmetyków dla włosów.

Agencja Acha PR będzie wspierać markę Mila Professional w zakresie relacji z mediami, współpracy z podmiotami zewnętrznymi, blogosferą i influencerami, reprezentowania marki oraz tworzenia kreatywnych koncepcji. Za kontakt z mediami z ramienia agencji odpowiada Maciej Sztupek – starszy specjalista ds. PR.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Źródło: Mila Professional

www.milapro.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764