logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Acha PR rozpoczęła współpracę z marką Mila Professional

  PR 03.12.2018, przeczytano 396 razy

Marka Mila Professional to odpowiedź na aktualne wymagania rynku fryzjerskiego, czerpiąca z niemal 30-letniego, europejskiego doświadczenia firmy Polwell. To kosmetyki o ugruntowanej pozycji, darzone zaufaniem fryzjerów, którzy szczególnie doceniają farby Milaton, rozjaśniacz Mila Silver Plex i pięknie pachnące maski odżywcze. Kosmetyki Mila cieszą się popularnością nie tylko na rodzimym rynku fryzjerskim, ale także poza granicami Polski, szczególnie w Rosji i Wielkiej Brytanii. Produkty Mila Professional skierowane są do młodych, poszukujących nowych rozwiązań fryzjerów i stylistów, podchodzących do zawodu z pasją i energią. Zainteresowanie modą i trendami przenikającymi różne dziedziny życia, a także postrzeganie fryzjerstwa jako sztuki użytkowej jest głównym przesłaniem filozofii Mila Professional pozwalającej się wyróżnić przy jednoczesnym zachowaniu naturalności i pozostaniu sobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/acha-pr-rozpoczela-wspolprace-z-marka-mila-professional,380390,artykul.html

Obecnie marka Mila Professional jest w trakcie powiększania swojego portfolio produktów – nowe opakowania i komunikacja z mediami mają podkreślać jej ekspercki, profesjonalny charakter i trafiać do salonów fryzjerskich oraz specjalistów koloryzacji i stylizacji fryzur. Za poszerzeniem oferty idą także kolejne zmiany, nie tylko w sferze produktowej – komunikacją w obszarze public relations marki czerpiącej z doświadczenia firmy Polwell będzie zajmować się agencja Acha PR.

Acha PR posiada 12-letnią praktykę w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych dla firm i marek, a także działań public relations, kompleksowych usług medialnych oraz budowania wizerunk  w mediach społecznościowych. Agencja realizuje również wydarzenia korporacyjne, eventy, konferencje i śniadania prasowe. Nawiązanie współpracy z marką Mila Professional to dla Acha PR kolejne wyzwanie i okazja do pokazania na ogólnopolskim rynku silnej, eksperckiej i przeznaczonej dla profesjonalistów marki kosmetyków dla włosów.

Agencja Acha PR będzie wspierać markę Mila Professional w zakresie relacji z mediami, współpracy z podmiotami zewnętrznymi, blogosferą i influencerami, reprezentowania marki oraz tworzenia kreatywnych koncepcji. Za kontakt z mediami z ramienia agencji odpowiada Maciej Sztupek – starszy specjalista ds. PR.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Źródło: Mila Professional

www.milapro.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mają wysoką siłę nabywczą, świetnie odnajdują się w świecie nowych technologii, dysponują wolnym czasem, który inwestują w zainteresowania, dbają o swoje zdrowie, są aktywni i przeżywają drugą młodość. Wyniki badania „Power Generation. Pieniądze seks i władza – co napędza osoby po 50.” przeczą wszystkim stereotypom na ich temat.  
Prestashop i Woocommerce dominują w polskim e-commerce
PrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-commerce w Polsce – wykorzystuje go 52 proc. właścicieli sklepów i programistów e-commerce. 39 proc. wskazań zanotował z kolei WooCommerce. W sumie, jak wynika z badań - oba te rozwiązania mają ponad 90 procent rynku! Dla właścicieli sklepów i developerów e-commerce w Polsce przede wszystkim liczy się...
Rok po wprowadzeniu w UE ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) nadal zauważalne są rozbieżne opinie na temat jego skuteczności.
Mamy dwa lata na wdrożenie unijnej dyrektywy o prawach autorskich
W ciągu dwóch najbliższych lat państwa członkowskie Unii Europejskiej muszą wdrożyć dyrektywę o ochronie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Przyjęta w połowie kwietnia regulacja wprowadza wiele zmian w zasadach publikowania treści w internecie oraz wzmacnia pozycję twórców względem globalnych koncernów, takich jak Facebook, YouTube czy Google. Ekspert kancelarii...
W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać konkurencyjność lub zapewnić wzrost, niezbędne są inwestycje w rozwiązania oraz technologie wspomagające działania rynkowe: sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Nakłady na te cele w ciągu 3 lat mają wzrosnąć kilkukrotnie – tak...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764