logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adnext wchodzi na rynek push notyfikacji, do grupy dołączył Pushad Software

  PR 22.08.2017, przeczytano 846 razy

W skład grupy AdNext weszła nowa spółka PushAd Sofware – start-up, który stworzył innowacyjne narzędzie pushowe, nie wymagające obsługi i rozbudowanej adaptacji. Jego twórcy zachowali udziały w firmie, a AdNext wesprze ich kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży. PushAd Software jest uzupełnieniem portfolio grupy, w skład której wchodzą już m.in. podmioty specjalizujące się w przygotowywaniu strategii mediowych, współpracy z influencerami i content marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adnext-wchodzi-na-rynek-push-notyfikacji%2C-do-grupy-dolaczyl-pushad-software,33479,artykul.html

Dołączenie do grupy AdNext nowej spółki jest kolejnym etapem w jej rozwoju i budowaniu kompetencji pozwalających jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Można powiedzieć, że aplikacja PushAd jest następcą newslettera. Następcą, który pozwala skutecznie docierać do użytkowników i generować ich zaangażowanie. Wydawcy i firmy działające w Internecie ciągle szukają nowych sposobów na dotarcie do grup docelowych. Aplikacja PushAd daje im możliwości, których dotąd nie mogli mieć w tak łatwej formie. To właśnie ze względu na potencjał tego narzędzia zdecydowaliśmy się na współpracę z jego twórcami – mówi Rafał Oracz, CEO grupy AdNext.

PushAd jest narzędziem ułatwiającym wydawcom, e-sklepom i blogerom budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im push notyfikacji. Obecnie PushAd Software wysyła 1,5 mln notyfikacji tygodniowo. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują w czasie rzeczywistym powiadomienia od wybranych witryn w formie klikalnych kart pojawiających się na ekranach komputerów, tabletów i smartfonów. Co ciekawe, aby je otrzymywać nie muszą mieć otwartych witryn internetowych, z których wysyłane są push notyfikacje, ani żadnej przeglądarki.

Aplikacja PushAd pozwala informować użytkowników o nowych artykułach na stronie, aktualnych promocjach itp. bez budowania baz danych zawierających adresy e-mailowe i numery telefonów. Równocześnie umożliwia docieranie do precyzyjnie określonych grup o tych samych preferencjach i zainteresowaniach. Stworzone przez nas narzędzie wyróżnia się głębokością tagowania i pracą na segmentach. W połączeniu z szybkim zapisem subskrybentów udało nam się stworzyć własne, efektywne narzędzie do wysyłania push notyfikacji – mówi Bartłomiej Kawecki, CEO PushAd Software.

Spółka PushAd powstała na początku maja, ale grupa AdNext współpracowała z twórcami narzędzia od marca tego roku.

Źródło: AdNext

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764