logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afera billboardowa: Kurski gotów przeprosić

   10.10.2006, przeczytano 1580 razy

Poseł Jacek Kurski, zeznając przed warszawskim sądem w sprawie tzw. afery bilboardowej powiedział, że jeśli prokuratura uzna, że nie doszło w tej sprawie do przestępstwa, jest gotów wycofać się z oskarżeń wobec Donalda Tuska i przeprosić. Agencje nie wspominają, czy przeprosiny miałyby dotyczyć także oskarżonych o udział w spisku firm reklamowych i mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afera-billboardowa%3A-kurski-gotow-przeprosic,4576,artykul.html

Wg Kurskiego jego zarzuty zostały podniesione pośrednio i bez osobistej intencji. Poseł przyznał, że działał w "pewnym afekcie" po atakach na PIS. W trakcie zeznań Kurski wskazał także swych informatorów, wymieniając dyrektora Departamentu Prawnego PZU Ewę Bektę oraz byłych czlonków zarzadu firmy Wlodzimierza Soinskiego i Janusza Szewczaka. Zajmowane, wysokie stanowiska, miały wg Kurskiego uwiarygodniać uzyskane przez niego informacje.

Poseł PiS Jacek Kurski przedstawił w czerwcu br. w programie Andrzeja Morozowskiego i Tomasza Sekielskiego „Teraz My” sensacyjną teorię, wg której głośna kampania reklamowa PZU „Stop wariatom drogowym” była misternie uknutą intrygą mającą pozwolić na wykupienie za bezcen bilboardów na użytek kampanii Donalda Tuska.

Sprawa posłużyła wówczas Kurskiemu do ogłoszenia teorii o spisku powiązanych z "Układem" mediów, w którym miały uczestniczyć także firmy reklamowe i agencje PR, zwłaszcza te związane z dziećmi współzałożyciela PO, Andrzeja Olechowskiego (wymienił Doug Faber Family i Just).

Tusk wytoczył Kurskiemu proces cywilny przed Sądem Okręgowym w Warszawie, żądając przeprosin w mediach i wpłaty 100 tys. zł zadośćuczynienia na Caritas.

Źródło: PAP / IAR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
Multiply Media Group: grupa medialną z siedzibą w ZEA
Multiply Group, spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, uruchomiła dzisiaj Multiply Media Group (MMG), która łączy trzy wiodące na rynku firmy z branży reklamy zewnętrznej (OOH) w ramach swojego portfolio, tworząc nową potęgę medialną z siedzibą w ZEA. Połączenie BackLite Media, Viola Media i Media 247 pod banderą Multiply Media Group stanowi znaczący krok,...
IAB Polska prezentuje Raport Social Media 2025
Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764