logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afera billboardowa: Kurski gotów przeprosić

   10.10.2006, przeczytano 1527 razy

Poseł Jacek Kurski, zeznając przed warszawskim sądem w sprawie tzw. afery bilboardowej powiedział, że jeśli prokuratura uzna, że nie doszło w tej sprawie do przestępstwa, jest gotów wycofać się z oskarżeń wobec Donalda Tuska i przeprosić. Agencje nie wspominają, czy przeprosiny miałyby dotyczyć także oskarżonych o udział w spisku firm reklamowych i mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afera-billboardowa%3A-kurski-gotow-przeprosic,4576,artykul.html

Wg Kurskiego jego zarzuty zostały podniesione pośrednio i bez osobistej intencji. Poseł przyznał, że działał w "pewnym afekcie" po atakach na PIS. W trakcie zeznań Kurski wskazał także swych informatorów, wymieniając dyrektora Departamentu Prawnego PZU Ewę Bektę oraz byłych czlonków zarzadu firmy Wlodzimierza Soinskiego i Janusza Szewczaka. Zajmowane, wysokie stanowiska, miały wg Kurskiego uwiarygodniać uzyskane przez niego informacje.

Poseł PiS Jacek Kurski przedstawił w czerwcu br. w programie Andrzeja Morozowskiego i Tomasza Sekielskiego „Teraz My” sensacyjną teorię, wg której głośna kampania reklamowa PZU „Stop wariatom drogowym” była misternie uknutą intrygą mającą pozwolić na wykupienie za bezcen bilboardów na użytek kampanii Donalda Tuska.

Sprawa posłużyła wówczas Kurskiemu do ogłoszenia teorii o spisku powiązanych z "Układem" mediów, w którym miały uczestniczyć także firmy reklamowe i agencje PR, zwłaszcza te związane z dziećmi współzałożyciela PO, Andrzeja Olechowskiego (wymienił Doug Faber Family i Just).

Tusk wytoczył Kurskiemu proces cywilny przed Sądem Okręgowym w Warszawie, żądając przeprosin w mediach i wpłaty 100 tys. zł zadośćuczynienia na Caritas.

Źródło: PAP / IAR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764