logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa Rozwoju

  PR 24.06.2017, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, która odbyła się w maju 2017 roku. Delta Tour i Agencja Pełka 360˚ realizowały działania na zlecenie Ministerstwa Rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pelka-360%CB%9A-dla-ministerstwa-rozwoju,32918,artykul.html

Działania, za które odpowiedzialna była Agencja Pełka 360˚, obejmowały m.in. obsługę medialną konferencji prasowej, wysyłkę mailingów, zaproszenie oraz rekrutację uczestników konferencji podsumowującej, stworzenie strony internetowej konferencji, a także zaprojektowanie i wykonanie scenografii oraz oprawy graficznej konferencji wraz z przestrzenią otaczającą Zamek Ujazdowski.

Celem konferencji było podsumowanie dekady wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Wydarzenie było okazją do wymiany doświadczeń na temat rezultatów  projektów dofinansowanych ze środków programu  oraz prezentacji dobrych praktyk.

Źródło: Pełka 360˚

Dodatkowe informacje:

Agencja Pełka 360° specjalizuje się w promowaniu innowacyjnych pomysłów, technologii oraz nowych rozwiązań komunikacyjnych. Agencja obsługuje między innymi marki: New Holland, Unilever, Sopharma, Amplus, Amway, banki spółdzielcze, Stowarzyszenie Interim Managers, Polish National Sales Awards oraz Fundacja Sue Ryder.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764