logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antyweb.pl dołącza do Grupy Polsat Plus

  PR 30.09.2022, przeczytano 756 razy

Antyweb.pl, jeden z najważniejszych serwisów w Polsce piszących o tym co dzieje się w polskim i światowym internecie, dołącza do Grupy Polsat Plus. Będzie stanowił istotne wzmocnienie Grupy w obszarze nowych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antyweb.pl-dolacza-do-grupy-polsat-plus,397414,artykul.html

Bezpośrednio 70% udziałów w spółce Antyweb nabędzie Interia, pozostałe 30% pozostaje w rękach dotychczasowych właścicieli serwisu, Grzegorza Marczaka i firmy Haprin. To co jest kluczowe to fakt, że Grzegorz Marczak, założyciel, twórca i redaktor naczelny serwisu pozostaje w Antyweb.pl i nadal będzie nim kierował i odpowiadał za kwestie redakcyjne.

- Cieszymy się, że tak fajny i ważny serwis w polskim internecie piszący o nowych technologiach będzie częścią naszej Grupy. Nabycie udziałów w Antyweb traktujemy też jako inwestycję, jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu wsparciu pozycja i znaczenie Antyweb będą coraz większe i coraz więcej internautów będzie korzystało z wyjątkowej wiedzy i informacji, jakie można znaleźć na Antyweb.pl – powiedział Maciej Stec, Wiceprezes ds. Strategii Grupy Polsat Plus.

- Bardzo cieszę się, że Antyweb pozyskał tak silnego i znaczącego partnera na rynku mediów w Polsce. Współpraca z Grupą Polsat Plus i różnego rodzaju przyszłe synergie to dla Antyweb.pl wejście na kolejny poziom w rozwoju serwisu. Liczę na dużo ciekawych wspólnych projektów i zaangażowaną współpracę. Osobiście uważam tę transakcję za duży sukces wszystkich, którzy od lat budują ze mną Antyweb.pl – powiedział Grzegorz Marczak, założyciel i właściciel Antyweb.pl

Antyweb.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów internetowych poświęconych nowym technologiom. Strona została założona w 2006 jako blog prowadzony jednoosobowo przez Grzegorza Marczaka, który obecnie pełni funkcję redaktora naczelnego i szefa serwisu. W 2011 roku Antyweb pozyskał finansowanie, które pozwoliło na zbudowanie efektywnie działającego pełnowymiarowego serwisu i przełożyło się na znaczące wzrosty odwiedzin i przychodów.

Serwis specjalizuje się w tworzeniu autorskich i niezależnych, a jednocześnie skierowanych do szerokiego grona odbiorców treści. Zakres tematyczny artykułów obejmuje obszary elektroniki konsumenckiej, gamingu, nowych mediów, branży IT, startupów, nauki oraz telekomunikacji. Obecnie z serwisem współpracuje ponad 15 autorów.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764