logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaślepka Feeo: nowość na rynku gadżetów polskiego producenta  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Zaślepka FEEO to silikonowa nakładka na kamerkę laptopa. Zastępuje naklejkę, czy taśmę klejącą. Jest to produkt całkiem nowy na rynku. Wykorzystując  niepokojące zjawisko jakim jest podglądanie przez kamery w laptopach stworzyliśmy rozwiązanie, które nie tylko jest lepszą alternatywą zaklejania kamerki taśmą, ale także jest idealnym nośnikiem reklamy dla firm, które chcą jak najczęściej przypominać odbiorcy o swoim istnieniu.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czekam na zaślepkę do wizjerów tzw. judaszy na drzwiach. Głupota ludzka przekracza wszelkie granice.

brak ikonki
,

Oczywiście produkt ten skierowany jest dla osób ceniących swoje bezpieczeństwo a w samej europie aktywnie zasłania kamerę około 21 % społeczeństwa. Czyżby około 100 mln osób w europie było jak to "Timbo" powiedział glupich ? Zapraszamy do zapoznania się z tematem nieco głębiej :)

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764