logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

  PR 21.09.2017, przeczytano 487 razy

Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-macieja-kapuscinskiego-w-result-media,33802,artykul.html

Wraz z dynamicznym rozwojem agencji i znacznym zwiększeniem liczby zatrudnionych pracowników zarząd Result Media podjął decyzję o zmianach w strukturze, dzięki którym usprawniony został proces realizacji kampanii reklamowych. Na stanowisko Dyrektora zespołu realizacji awansował Maciej Kapuściński, który do tej pory pełnił obowiązki Managera. Na nowym stanowisku odpowiada za koordynację pracy Działu Realizacji Kampanii Reklamowych.

Wraz z awansem, zakres kompetencyjny został znaczenie poszerzony, tym samym Maciej będzie miał bezpośredni wpływ na procesy związane ze strategicznymi działaniami firmy w obszarze zarządzania, mentoring i wpływ na mianowanie menagerów średniego szczebla, kreowanie polityki rekrutacyjnej oraz decyzji rozpoczęcia współpracy z nowymi klientami. Do jego zadań należy również budowanie relacji z grupą strategicznych klientów agencji.

Maciej Kapuściński swoją karierę zawodową rozpoczynał w ARBOmedia w dziale SEM (Logicsearch), następnie pracował w  OMD/PHD Media Direction jako Starszy Specjalista ds. SEM. Dalszy rozwój jego kariery był związany z grupą Agora, gdzie pracował jako SEM Manager. Doświadczenie zawodowe zdobył dzięki pracy przy kampaniach dla takich klientów jak AXA Direct, Unilever Polska oraz Toyota Motor Poland. W Result Media Kapuściński planował i realizował takie kampanie dla m.in. Eden Springs, Kino Świat czy Inter Cars.

- To bardzo ważny awans w naszej strukturze. Dział realizacji jest głównym atutem naszej agencji, dzięki któremu nasi klienci osiągają ponadprzeciętne wyniki swoich kampanii i polecają nas kolejnym podmiotom. Poświęcamy szczególną uwagę, by w zespole realizacji pracowali wybitni specjaliści z szeroką wiedzą z zakresu narzędzi pozwalających realizować efektywne kampanie reklamowe. Strategia braku jakichkolwiek kompromisów w zakresie jakości naszych usług, pozwala  nam rozwijać długofalowe relacje klientami przy jednoczesnym rozwoju ich wiedzy i świadomości realnych możliwości jakie daje marketing internetowy. Praca Macieja ukazała zarówno nam, jak i naszym klientom, jak  bardzo skuteczne kampanie realizuje jego zespół. Awans Maćka to docenienie jego wkładu obecny rozwój działu i firmy, ale również zrobienie przestrzeni dla nowych leaderów i managerów którzy wyłaniają się w naszym największym dziale. Chcemy podkreślić naszą dumę z faktu, że większość pracowników działu realizacji to nasi wychowankowie, co jest zasługą świetnego programu stażowego opracowanego wspólnie z Maciej Kapuścińskim. – komentuje Adrian Radomski, COO w Result Media.

Maciej Kapuściński posiada certyfikację Google Partners, potwierdzającą kwalifikacje Google Adwords m.in Search, Mobile, Video, Display, Shopping oraz Google Analytics i Digital Sales.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Kino Polska TV SA („Grupa”, „Grupa KPTV”) opublikowała raport okresowy za 2018 rok. W okresie styczeń-grudzień 2018 roku Grupa odnotowała 149,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 21% rok do roku), głównie dzięki włączeniu w struktury Grupy spółki Stopklatka SA („Stopklatka”) oraz rozwijanym kanałom telewizyjnym...
Internetowa platforma Kukbuk.pl w nowej odsłonie
Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Jego projekt graficzny wykonała Alina Rybacka. Za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści, a za strategię i analizę – Oliwia...
Badanie: „Czy leci z nami robot?”
Blisko 73 proc. dziennikarzy ma pozytywne nastawienie do AI i z ciekawością czeka na to, co jeszcze przyniesie faktyczne wprowadzenie tej technologii. Taki sam procent jest zdania, że sztuczna inteligencja wpłynie pozytywnie na ich codzienność lub znacznie ją odmieni. To wyniki z przeprowadzonego przez agencję PR d*fusion communication badania pt. „Czy leci z nami...
Artur Manista w zespole negocjacyjnym NAM
Artur Manista objął w New Age Media stanowisko Business Development Director. Będzie teraz odpowiedzialny za przebieg negocjacji oraz nadzór nad bieżącą pracą działu obsługi domów mediowych. Zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764