logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

  PR 21.09.2017, przeczytano 821 razy

Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-macieja-kapuscinskiego-w-result-media,33802,artykul.html

Wraz z dynamicznym rozwojem agencji i znacznym zwiększeniem liczby zatrudnionych pracowników zarząd Result Media podjął decyzję o zmianach w strukturze, dzięki którym usprawniony został proces realizacji kampanii reklamowych. Na stanowisko Dyrektora zespołu realizacji awansował Maciej Kapuściński, który do tej pory pełnił obowiązki Managera. Na nowym stanowisku odpowiada za koordynację pracy Działu Realizacji Kampanii Reklamowych.

Wraz z awansem, zakres kompetencyjny został znaczenie poszerzony, tym samym Maciej będzie miał bezpośredni wpływ na procesy związane ze strategicznymi działaniami firmy w obszarze zarządzania, mentoring i wpływ na mianowanie menagerów średniego szczebla, kreowanie polityki rekrutacyjnej oraz decyzji rozpoczęcia współpracy z nowymi klientami. Do jego zadań należy również budowanie relacji z grupą strategicznych klientów agencji.

Maciej Kapuściński swoją karierę zawodową rozpoczynał w ARBOmedia w dziale SEM (Logicsearch), następnie pracował w  OMD/PHD Media Direction jako Starszy Specjalista ds. SEM. Dalszy rozwój jego kariery był związany z grupą Agora, gdzie pracował jako SEM Manager. Doświadczenie zawodowe zdobył dzięki pracy przy kampaniach dla takich klientów jak AXA Direct, Unilever Polska oraz Toyota Motor Poland. W Result Media Kapuściński planował i realizował takie kampanie dla m.in. Eden Springs, Kino Świat czy Inter Cars.

- To bardzo ważny awans w naszej strukturze. Dział realizacji jest głównym atutem naszej agencji, dzięki któremu nasi klienci osiągają ponadprzeciętne wyniki swoich kampanii i polecają nas kolejnym podmiotom. Poświęcamy szczególną uwagę, by w zespole realizacji pracowali wybitni specjaliści z szeroką wiedzą z zakresu narzędzi pozwalających realizować efektywne kampanie reklamowe. Strategia braku jakichkolwiek kompromisów w zakresie jakości naszych usług, pozwala  nam rozwijać długofalowe relacje klientami przy jednoczesnym rozwoju ich wiedzy i świadomości realnych możliwości jakie daje marketing internetowy. Praca Macieja ukazała zarówno nam, jak i naszym klientom, jak  bardzo skuteczne kampanie realizuje jego zespół. Awans Maćka to docenienie jego wkładu obecny rozwój działu i firmy, ale również zrobienie przestrzeni dla nowych leaderów i managerów którzy wyłaniają się w naszym największym dziale. Chcemy podkreślić naszą dumę z faktu, że większość pracowników działu realizacji to nasi wychowankowie, co jest zasługą świetnego programu stażowego opracowanego wspólnie z Maciej Kapuścińskim. – komentuje Adrian Radomski, COO w Result Media.

Maciej Kapuściński posiada certyfikację Google Partners, potwierdzającą kwalifikacje Google Adwords m.in Search, Mobile, Video, Display, Shopping oraz Google Analytics i Digital Sales.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764