logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

  PR 21.09.2017, przeczytano 504 razy

Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-macieja-kapuscinskiego-w-result-media,33802,artykul.html

Wraz z dynamicznym rozwojem agencji i znacznym zwiększeniem liczby zatrudnionych pracowników zarząd Result Media podjął decyzję o zmianach w strukturze, dzięki którym usprawniony został proces realizacji kampanii reklamowych. Na stanowisko Dyrektora zespołu realizacji awansował Maciej Kapuściński, który do tej pory pełnił obowiązki Managera. Na nowym stanowisku odpowiada za koordynację pracy Działu Realizacji Kampanii Reklamowych.

Wraz z awansem, zakres kompetencyjny został znaczenie poszerzony, tym samym Maciej będzie miał bezpośredni wpływ na procesy związane ze strategicznymi działaniami firmy w obszarze zarządzania, mentoring i wpływ na mianowanie menagerów średniego szczebla, kreowanie polityki rekrutacyjnej oraz decyzji rozpoczęcia współpracy z nowymi klientami. Do jego zadań należy również budowanie relacji z grupą strategicznych klientów agencji.

Maciej Kapuściński swoją karierę zawodową rozpoczynał w ARBOmedia w dziale SEM (Logicsearch), następnie pracował w  OMD/PHD Media Direction jako Starszy Specjalista ds. SEM. Dalszy rozwój jego kariery był związany z grupą Agora, gdzie pracował jako SEM Manager. Doświadczenie zawodowe zdobył dzięki pracy przy kampaniach dla takich klientów jak AXA Direct, Unilever Polska oraz Toyota Motor Poland. W Result Media Kapuściński planował i realizował takie kampanie dla m.in. Eden Springs, Kino Świat czy Inter Cars.

- To bardzo ważny awans w naszej strukturze. Dział realizacji jest głównym atutem naszej agencji, dzięki któremu nasi klienci osiągają ponadprzeciętne wyniki swoich kampanii i polecają nas kolejnym podmiotom. Poświęcamy szczególną uwagę, by w zespole realizacji pracowali wybitni specjaliści z szeroką wiedzą z zakresu narzędzi pozwalających realizować efektywne kampanie reklamowe. Strategia braku jakichkolwiek kompromisów w zakresie jakości naszych usług, pozwala  nam rozwijać długofalowe relacje klientami przy jednoczesnym rozwoju ich wiedzy i świadomości realnych możliwości jakie daje marketing internetowy. Praca Macieja ukazała zarówno nam, jak i naszym klientom, jak  bardzo skuteczne kampanie realizuje jego zespół. Awans Maćka to docenienie jego wkładu obecny rozwój działu i firmy, ale również zrobienie przestrzeni dla nowych leaderów i managerów którzy wyłaniają się w naszym największym dziale. Chcemy podkreślić naszą dumę z faktu, że większość pracowników działu realizacji to nasi wychowankowie, co jest zasługą świetnego programu stażowego opracowanego wspólnie z Maciej Kapuścińskim. – komentuje Adrian Radomski, COO w Result Media.

Maciej Kapuściński posiada certyfikację Google Partners, potwierdzającą kwalifikacje Google Adwords m.in Search, Mobile, Video, Display, Shopping oraz Google Analytics i Digital Sales.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764