logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Businessman Today: nowy rozdział w historii

  PR 21.03.2017, przeczytano 662 razy
ilustracjastrzałka

Businessman Today zmienia częstotliwość wydawania, od wiosny 2017 roku magazyn będzie dwumiesięcznikiem. Oprócz wersji papierowej gazeta będzie dostępna również w wersji mobilnej dla użytkowników systemów Android i iOS. Dodatkowo, 3 razy do roku, będzie wydawany nowy, anglojęzyczny magazyn Businessman Today Extra, który będzie dystrybuowany wyłącznie na lotniskach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/businessman-today%3A-nowy-rozdzial-w-historii,31883,artykul.html

Businessman Today jest wydawane na polskim rynku od 2015 roku. Jest to niezależny, profesjonalny magazyn biznesowy dedykowany zarówno przedsiębiorcom, menadżerom, jak również pasjonatom śledzącym najnowsze trendy i nowości z pogranicza biznesu i lifestylu. Wychodząc naprzeciw potrzebom czytelników, redakcja pod kierownictwem Krzysztofa Sadeckiego, stworzona z najlepszych specjalistów z branży finansów, zarządzania czy marketingu, dostarcza informacje ze świata biznesu czy porady motywujące, jak odnieść sukces.

W każdym numerze znajdziemy prezentację sylwetki biznesowego autorytetu oraz wciągające wywiady. Na okładce najnowszego Businessman Today – wydanego po raz pierwszy w formie dwumiesięcznika - znajdzie się Mariusz Czerkawski, polski hokeista, manager i komentator sportowy. Po zakończeniu oszałamiającej kariery sportowej dołączył do Stowarzyszenia Sport7 chcąc promować uprawianie sportu wśród dzieci i młodzieży, jak również pełni funkcję dyrektora sportowego klubu Olivia Gdańsk.

– Myślę, że jego działalność sportowa, jak i biznesowa zainteresuje czytelników magazynu, dlatego to on będzie na okładce odświeżonego dwumiesięcznika. Cieszę się, że wchodzimy z magazynem w wersji mobilnej, bo już od dawna nasi czytelnicy o to prosili. Już niedługo pojawi się nasze nowe „dziecko”, czyli Businessman Today Extra, który będzie wydawany wyłącznie po angielsku i będzie miał międzynarodowy charakter – tłumaczy Krzysztof Sadecki, redaktor naczelny Businessman Today i Businessman Today Extra.

Businessman Today został stworzony dla kierowników, menadżerów, właścicieli firm, ale oprócz działów stricte biznesowych, jak finanse, zarządzanie czy reklama i marketing, w magazynie znajdziemy również część lifestylową. W tym sektorze przeczytamy o miejscach wartych odwiedzenia, pomysłach na diety oraz jak pożytecznie spędzać wolny czas.

Źródło: Businessman Today

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764