logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital signage: System Vendmedia firmy Pay2vend

  PR 28.04.2017, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Vendmedia, czyli zarządzane internetowo monitory, wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej -  to nowy, autorski produkt białostockiej firmy P2V Polska dla zakładów pracy, biur i instytucji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage%3A-system-vendmedia-firmy-pay2vend,32303,artykul.html

P2V Polska umożliwia swoim klientom administrowanie kampaniami informacyjnymi, udostępniając im panel zarządzania siecią ekranów na ich własnych monitorach lub dostarczając im kompleksowe rozwiązanie wraz z ekranami LCD.

- Komunikacja to bardzo istotny element z punktu widzenia każdej organizacji, wynikający z potrzeby  informowania m.in. o decyzjach zarządu, zmianach organizacyjnych, przepisach BHP, przepisach prawnych, instrukcjach itp. -  mówi Andrzej Nartowicz, prezes P2V Polska.  – Zwłaszcza wewnętrzna komunikacja obecnie opiera się najczęściej na dość prostej formie - poprzez ulotki, plakaty, wywieszane na tablicach ogłoszeń czy spotkania z załogą. A jest to forma trudna do kontrolowania, niezbyt pewna i mało elastyczna, wobec szybko zmieniających się treści komunikatów. Stąd nasza propozycja rozwiązania, które umożliwi aktualizowanie tych informacji na bieżąco i ich prezentację w nowoczesnej formie.

Klient loguje się do platformy internetowej i samodzielnie zarządza treściami, które chce komunikować odbiorcom. Innowacyjność  tego rozwiązania polega też na monitorowaniu przebiegu kampanii na wszystkich ekranach i bieżącym raportowaniu emisji.

Informacje są przekazywane w czytelnej i atrakcyjnej formie – od treści pisanych, poprzez zdjęcia i grafiki, po filmy. Monitory mogą być też instalowane na urządzeniach vendingowych, czyli automatach sprzedających żywność i napoje, dostarczanych do biur i zakładów pracy przez  współpracującą z P2V Polska, firmą vendingową Ideal Group – założoną i zarządzaną również przez Andrzeja Nartowicza.

- Współpracujemy z wieloma podmiotami i to one zwróciły nam uwagę na potrzebę rozwiązania problemu komunikacji wewnątrzzakładowej – opowiada Andrzej Nartowicz. – Taka właśnie sytuacja zdarzyła się na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, gdzie instalowaliśmy sieć naszych  automatów sprzedażowych. Wtedy powstał pomysł, by stały się one jednocześnie punktami informacyjnymi – poprzez montaż prawie 40 monitorów, wyświetlających aktualne komunikaty i informacje. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, zadziałał efekt synergii - w sposób naturalny pracownicy i studenci, którzy korzystają z automatów, przy okazji zapoznają się z treściami przekazywanymi im przez uczelnię.

Rozwiązanie vendmedia sprawdza się również w komunikacji zewnętrznej – np. na dworcach, w sklepach i galeriach handlowych, w ciągach komunikacyjnych w miastach, na przystankach  autobusowych, czy w środkach komunikacji miejskiej, ale też w biurowcach, na uczelniach i w szkołach. Za ich pośrednictwem można realizować kampanie informacyjne, promocyjne, kreować wizerunek marki, czy wspierać działania sprzedażowe.

P2V Polska sp. z o.o. jest twórcą i dostawcą innowacyjnej, autorskiej technologii pod nazwą Pay2Vend, dedykowanej do urządzeń vendingowych. Obejmuje ona obsługę płatności za pomocą kart i breloków zbliżeniowych (docelowo z wykorzystaniem aplikacji mobilnej) oraz  zarządzanie indywidualnymi kontami przez użytkowników. To pierwsza tego typu technologia stworzona w Polsce, ukierunkowana na vending.

Technologia Pay2Vend wykorzystana została także w prospołecznym projekcie Zdrowe Kieszonkowe, zapewniającym uczniom w szkołach zdrowe przekąski. W ramach tego projektu wspierane są również dzieci z najuboższych rodzin, poprzez fundowanie im zasilonych kart i breloków do dokonywania zakupów w urządzeniach Zdrowe Kieszonkowe.

Źródło: Pay2vend

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764