logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dom mediowy Media Republic zmienia właściciela i logo

  PR 05.05.2016, przeczytano 3478 razy
ilustracjastrzałka

Media Republic to niezależny dom mediowy i broker specjalizujący się w mediach interaktywnych, z kilkunastoosobowym zespołem wysokiej klasy specjalistów. Spółka działa od 2008 roku i od początku istnienia umacnia swoją pozycję na rynku. Przez te lata wypracowała autorski proces działania, który gwarantuje bardzo wysoką skuteczność w realizacji założonych celów biznesowych Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dom-mediowy-media-republic-zmienia-wlasciciela-i-logo,28429,artykul.html

Domeną Media Republic są działania z zakresu szeroko rozumianego performance marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem search marketingu,  afiliacji oraz programmatic buyingu. Wszystkie działania są planowane oraz realizowane w oparciu o zaawansowaną analitykę.

Pozyskanie pakietu większościowego Media Republic to realizacja działań mających na celu rozwój kompetencji OS3 Group S.A., co jest odpowiedzią na zmieniający się i bardzo wymagający rynek.

- Komunikacja za pomocą mediów interaktywnych to już nie tylko trend, ale przyszłość reklamy.To tylko pokazuje, że w przypadku tej grupy, która obecnie wchodzi w kolejne etapy dorosłego życia, warto inwestować w media interaktywne. Jako Grupie zależy nam, by nasza zebrana pod jednym dachem oferta była nie tylko kompleksowa i realizująca bardzo różne potrzeby, ale także gwarantowała to co najistotniejsze dla wszystkich: skuteczność, mierzalność i oczekiwane efekty. Dzięki inwestycji w Media Republic pozyskaliśmy bardzo silne zaplecze mediowe, za którym stoją wieloletnie doświadczenie oraz ludzie. Jestem pewien, że razem będziemy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom – komentuje Marcin Maj, CEO OS3 Group S.A. i agencji OS3.

- Doskonale wiemy jak ważna w dzisiejszym świecie jest integracja strategii, kreacji, mediów i technologii. Sprzedaż większościowego pakietu Media Republic jest przemyślaną decyzją. W rękach Group One pozostaje 49% udziałów spółki, która od teraz będzie zasilana zastrzykiem nowych budżetów mediowych zarówno Klientów już współpracujących jak i wspólnie pozyskiwanych z OS3 – mówi Maciej Hutyra, Founding Partner Group One.

W ramach wejścia do nowej Grupy metamorfozie uległy logotyp, identyfikacja wizualna oraz strona www. Nowoczesny, dynamiczny design, przejrzystość i prostota mają za zadanie odzwierciedlić główne atuty Media Republic – wysoką efektywność i jakość usług oraz mierzalność osiągniętych celów.   

Transakcja opiewa na kilka milionów złotych.

Źródło: OS3 Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764