logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych tj. plakatów i ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 roku na terenie miasta Sosnowca

30.09.2015
Oferta ważna do:08.10.2015 godz. 10:00
Odsłon: 966

Numer ogłoszenia: 254906 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych tj. plakatów i ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 roku na terenie miasta Sosnowca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. plakatów i ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 roku na terenie miasta Sosnowca. CZĘŚĆ I - Wydruk ULOTEK: -Nakład: 5 000 sztuk. -Format: A4 składane na 3 części - zapis dwustronny. -Kolor : 4+4. -Papier - kreda błyszcząca 170g/m2. -Cały nakład w ilości 5000 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. -Opracowanie graficzne ulotki do zatwierdzenia przez Zamawiającego, zaproponuje Wykonawca na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. -Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania projektów przez Zamawiającego, dostarczy przedmiot zamówienia. CZĘŚĆ II - Wydruk PLAKATÓW: -Nakład: 100 sztuk. -Format: B1 - druk jednostronny. -Kolor 4+0. -Papier: kreda matowa, 130g/m2. -Cały nakład w ilości 100 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. -Opracowanie graficzne plakatów do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca, na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. -Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania projektów przez Zamawiającego, dostarczy do przedmiot zamówienia. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, I piętro, pokój 105. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek i plakatów. Druki nie mogą posiadać usterek: niedodruki, zaplamienia, błędy montażowe, źle położony kolor, błędy introligatorskie. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku ulotek i plakatów, wykonanie projektu graficznego, umiejscowienie na projektach graficznych logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianym przedmiocie zamówienia, transport wraz z wyładunkiem produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Warunki odbioru zamówienia. -Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. -Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do złożenia oferty lub reprezentacji należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany: 1.podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: -powierzenia podwykonawcom innej części prac, niż wskazane w ofercie Wykonawcy; -zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac; 2.sposobu realizacji przedmiotu zamówienia tylko wtedy, gdy wynika to ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 3.inne niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nie wykraczające poza przedmiot zamówienia (treść oferty). 4. Zmiany wynagrodzenia umownego: a. Zamawiający nie przewiduje przez okres obowiązywania umowy zmian w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy; b. w przypadku jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, wówczas Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie Wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie kosztorysowe netto Wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sosnowca, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sosnowca, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydruk ulotek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 roku na terenie miasta Sosnowca. CZĘŚĆ I - Wydruk ULOTEK: -Nakład: 5 000 sztuk. -Format: A4 składane na 3 części - zapis dwustronny. -Kolor : 4+4. -Papier - kreda błyszcząca 170g/m2. -Cały nakład w ilości 5000 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. -Opracowanie graficzne ulotki do zatwierdzenia przez Zamawiającego, zaproponuje Wykonawca na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. -Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania projektów przez Zamawiającego, dostarczy przedmiot zamówienia. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, I piętro, pokój 105. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek i plakatów. Druki nie mogą posiadać usterek: niedodruki, zaplamienia, błędy montażowe, źle położony kolor, błędy introligatorskie. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku ulotek i plakatów, wykonanie projektu graficznego, umiejscowienie na projektach graficznych logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianym przedmiocie zamówienia, transport wraz z wyładunkiem produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Warunki odbioru zamówienia. -Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. -Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydruk plakatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. plakatów niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 roku na terenie miasta Sosnowca. CZĘŚĆ II - Wydruk PLAKATÓW: -Nakład: 100 sztuk. -Format: B1 - druk jednostronny. -Kolor 4+0. -Papier: kreda matowa, 130g/m2. -Cały nakład w ilości 100 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. -Opracowanie graficzne plakatów do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca, na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. -Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania projektów przez Zamawiającego, dostarczy do przedmiot zamówienia. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, I piętro, pokój 105. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek i plakatów. Druki nie mogą posiadać usterek: niedodruki, zaplamienia, błędy montażowe, źle położony kolor, błędy introligatorskie. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku ulotek i plakatów, wykonanie projektu graficznego, umiejscowienie na projektach graficznych logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianym przedmiocie zamówienia, transport wraz z wyładunkiem produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Warunki odbioru zamówienia. -Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. -Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Termin realizacji - 10


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-materialow-poligraficznych-tj.-plakatow-i-ulotek-niezbednych-do-organizacji-kampanii-spolecznych-w-2015-roku-na-terenie-miasta-sosnowca%2C-sosnowiec,61124,ogloszenie.html

http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764