Już po raz drugi Stowarzyszenia Razem dla Iłży organizuje w dniach 25-27 lipca 2008r.w mieście imprezę rekreacyjno-charytatywną „Święto Iłży”. Nowość w przypadku tego typu wydarzeń stanowi wykorzystanie systemu do Bluetooth marketingu euroBAS, za pomocą którego na telefony komórkowe publiczności będą rozsyłane kontenty- niespodzianki.
Dochód z imprezy zostanie przeznaczony na wsparcie dzieci z poporodowym porażeniem mózgowym z terenu gminy Iłża. Trzydniowe wydarzenie pełne będzie atrakcji dla młodszej i starszej publiczności, w tym koncerty takich wykonawców jak: Hurt, Koniec Świata, East Clubbers, Alchemist Project, Max Farenthide, MBrother. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu systemowi wielu uczestników imprezy będzie mogło zabrać jej „kawałek” ze sobą w swoim telefonie komórkowym- mówi project manager firmy Eurobeta Żaklina Pawlak. Zakładam, że kontent-niespodzianka będzie również miłym dowodem wdzięczności, za wsparcie Stowarzyszenia w jego działaniach. Nasza firma bardzo chętnie wspiera działania niebędące wysokobudżetowymi kampaniami reklamowymi pokazując, że Bluetooth marketing można wykorzystywać na różne sposoby-dodaje.
Firma Eurobeta jest grupą doradczą zbudowaną przez interdyscyplinarny zespół młodych i doświadczonych ludzi (informatyków, ekonomistów, humanistów, specjalistów ds. marketingu). Jako jedna z pierwszych firm w Polsce stworzyła i wprowadziła na rynek zupełnie autorskie rozwiązanie do Bluetooth marketingu o nazwie euroBAS (www.eurobas.pl).