logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EuroBAS charytatywnie dla dzieci

  PR 26.06.2008, przeczytano 1031 razy

Już po raz drugi Stowarzyszenia Razem dla Iłży organizuje w dniach 25-27 lipca 2008r.w mieście imprezę rekreacyjno-charytatywną „Święto Iłży”. Nowość w przypadku tego typu wydarzeń stanowi wykorzystanie systemu do Bluetooth marketingu euroBAS, za pomocą którego na telefony komórkowe publiczności będą rozsyłane kontenty- niespodzianki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobas-charytatywnie-dla-dzieci,7484,artykul.html

Dochód z imprezy zostanie przeznaczony na wsparcie dzieci z poporodowym porażeniem mózgowym z terenu gminy Iłża. Trzydniowe wydarzenie pełne będzie atrakcji dla młodszej i starszej publiczności, w tym koncerty takich wykonawców jak: Hurt, Koniec Świata, East Clubbers, Alchemist Project, Max Farenthide, MBrother. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu systemowi wielu uczestników imprezy będzie mogło zabrać jej „kawałek” ze sobą w swoim telefonie komórkowym- mówi project manager firmy Eurobeta Żaklina Pawlak. Zakładam, że kontent-niespodzianka będzie również miłym dowodem wdzięczności, za wsparcie Stowarzyszenia w jego działaniach. Nasza firma bardzo chętnie wspiera działania niebędące wysokobudżetowymi kampaniami reklamowymi pokazując, że Bluetooth marketing można wykorzystywać na różne sposoby-dodaje.

Firma Eurobeta jest grupą doradczą zbudowaną przez interdyscyplinarny zespół młodych i doświadczonych ludzi (informatyków, ekonomistów, humanistów, specjalistów ds. marketingu). Jako jedna z pierwszych firm w Polsce stworzyła i wprowadziła na rynek zupełnie autorskie rozwiązanie do Bluetooth marketingu o nazwie euroBAS (www.eurobas.pl).


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: Eurobeta

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764