logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Polsat rozpoczyna testy HbbTV w ramach naziemnej telewizji cyfrowej

  PR 20.09.2019, przeczytano 407 razy

Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-polsat-rozpoczyna-testy-hbbtv-w-ramach-naziemnej-telewizji-cyfrowej,384036,artykul.html

W ramach testów kanał Polsat News będzie nadawany w naziemnej telewizji cyfrowej w czterech nowych lokalizacjach – w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście. Dodatkowo, w ramach testu, kanał Polsat News zostanie odkodowany na MUX4, gdzie również będą prowadzone testy HbbTV. Możliwości technologii hybrydowych będą także sprawdzane na kanałach Telewizji Polsat nadawanych na MUX2.

Cyfrowy Polsat podejmuje działania w celu zwiększenia zasięgu nadawania i dotarcia do widzów kanałów nadawanych na MUX4. Obecnie MUX4 dociera do około 33% populacji Polski. Cyfrowy Polsat wystąpił w związku z tym do Urzędu Komunikacji Elektronicznej o zgodę na czasowe przeprowadzenie emisji eksperymentalnej w czterech nowych lokalizacjach na częstotliwości z wykorzystaniem sygnału programów Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Film, Polsat Cafe, Polsat Play, celem rozpoznania możliwości wdrożenia zaawansowanych usług dla klientów końcowych technologii hybrydowych, łączących linearny przekaz sygnałów telewizji naziemnej emitowanych w technologii DVB-T/DVB-T2 i przekaz internetowy w technologii HbbTV, w tym nowych kodeków wideo.

W ramach testów, w naziemnej telewizji cyfrowej w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście zostanie włączona emisja kanału Polsat News w technologii DVB-T oraz w dalszym etapie testów, w technologii drugiej generacji NTC – DVB-T2. Zostaną przeprowadzone testy aplikacji i usług hybrydowych oraz oszacowana wielkość populacji, do której dociera sygnał oraz która ma możliwość odbioru takiego sygnału. Testy pozwolą na późniejsze docelowe poszerzenie zasięgu kanałów nadawanych w ramach MUX4 oraz zastosowanie optymalnych rozwiązań.

Ponadto nowe rozwiązania hybrydowe będą sprawdzane podczas emisji kanałów Telewizji Polsat nadawanych w ramach MUX2 i MUX4. W celu umożliwienia przetestowania nowych usług jak najszerszej grupie widzów, kanał Polsat News nadawany w ramach MUX4 zostanie odkodowany i udostępniony jako otwarty.

W najbliższym czasie będą więc testowane możliwości usług HbbTV na kanałach Telewizji Polsat nadawanych w ramach MUX2, MUX4 oraz w czterech nowych lokalizacjach testowych. Testy rozpoczynają się już dzisiaj, tj. 20 września 2019 roku.

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764