logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Polsat rozpoczyna testy HbbTV w ramach naziemnej telewizji cyfrowej

  PR 20.09.2019, przeczytano 248 razy

Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-polsat-rozpoczyna-testy-hbbtv-w-ramach-naziemnej-telewizji-cyfrowej,384036,artykul.html

W ramach testów kanał Polsat News będzie nadawany w naziemnej telewizji cyfrowej w czterech nowych lokalizacjach – w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście. Dodatkowo, w ramach testu, kanał Polsat News zostanie odkodowany na MUX4, gdzie również będą prowadzone testy HbbTV. Możliwości technologii hybrydowych będą także sprawdzane na kanałach Telewizji Polsat nadawanych na MUX2.

Cyfrowy Polsat podejmuje działania w celu zwiększenia zasięgu nadawania i dotarcia do widzów kanałów nadawanych na MUX4. Obecnie MUX4 dociera do około 33% populacji Polski. Cyfrowy Polsat wystąpił w związku z tym do Urzędu Komunikacji Elektronicznej o zgodę na czasowe przeprowadzenie emisji eksperymentalnej w czterech nowych lokalizacjach na częstotliwości z wykorzystaniem sygnału programów Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Film, Polsat Cafe, Polsat Play, celem rozpoznania możliwości wdrożenia zaawansowanych usług dla klientów końcowych technologii hybrydowych, łączących linearny przekaz sygnałów telewizji naziemnej emitowanych w technologii DVB-T/DVB-T2 i przekaz internetowy w technologii HbbTV, w tym nowych kodeków wideo.

W ramach testów, w naziemnej telewizji cyfrowej w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście zostanie włączona emisja kanału Polsat News w technologii DVB-T oraz w dalszym etapie testów, w technologii drugiej generacji NTC – DVB-T2. Zostaną przeprowadzone testy aplikacji i usług hybrydowych oraz oszacowana wielkość populacji, do której dociera sygnał oraz która ma możliwość odbioru takiego sygnału. Testy pozwolą na późniejsze docelowe poszerzenie zasięgu kanałów nadawanych w ramach MUX4 oraz zastosowanie optymalnych rozwiązań.

Ponadto nowe rozwiązania hybrydowe będą sprawdzane podczas emisji kanałów Telewizji Polsat nadawanych w ramach MUX2 i MUX4. W celu umożliwienia przetestowania nowych usług jak najszerszej grupie widzów, kanał Polsat News nadawany w ramach MUX4 zostanie odkodowany i udostępniony jako otwarty.

W najbliższym czasie będą więc testowane możliwości usług HbbTV na kanałach Telewizji Polsat nadawanych w ramach MUX2, MUX4 oraz w czterech nowych lokalizacjach testowych. Testy rozpoczynają się już dzisiaj, tj. 20 września 2019 roku.

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764