logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Uniejów: Kampania promocyjno-informacyjna polegająca na publikacji reklam internetowych, artykułów prasowych oraz ogłoszeń prasowych

22.01.2019
Oferta ważna do:29.01.2019 godz. 13:00
Odsłon: 369

Ogłoszenie nr 505551-N-2019 z dnia 2019-01-21 r.

Gmina Uniejów: „Kampania promocyjno-informacyjna polegająca na publikacji reklam internetowych, artykułów prasowych oraz ogłoszeń prasowych ”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na Lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka. Działanie: Internacjonalizacja przedsiębiorstw.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. ul. Błogosławionego Bogumiła 13 , 99210 Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 632 888 192, e-mail urzad@uniejow.pl, faks 632 888 192.
Adres strony internetowej (URL): www.uniejow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.uniejow.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.uniejow.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie złożone osobiście lub przeslane do Zamawiającego
Adres:
Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kampania promocyjno-informacyjna polegająca na publikacji reklam internetowych, artykułów prasowych oraz ogłoszeń prasowych ”
Numer referencyjny: ZP.271.04.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu usługi pn; „ Kampania promocyjno-informacyjna polegająca na publikacji reklam internetowych, artykułów prasowych oraz ogłoszeń prasowych” 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: 2.1 Część 1 Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w dodatkach lokalnych do gazety regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy obejmującej swoim zasięgiem powiaty wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.2 Część 2 Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w dodatkach telewizyjnych w prasie regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy o zasięgu wymienionym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia . 2.3 Część 3 Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym o zasięgu powiatów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu . 2.4 Część 4 Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym o zasięgu powiatów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.5 Część 5 Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji artykułów prasowych w dodatku lokalnym do gazety regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy o zasięgu wymienionym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.6 Część 6 Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji artykułów prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym o zasięgu powiatów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.7 Część 7 Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji artykułów prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym o zasięgu powiatów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 79970000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 6.1.a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawach wskazanych w SIWZ. 6.1.b) Wykonawca korzystający z podmiotu udostępniającego swoje zasoby na podstawie art. 22 a ustawy Pzp jest zobowiązany wykazać, iż wskazany podmiot nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawach wskazanych w SIWZ. 6.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa w pkt 6.1.3 niniejszej SIWZ zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy będą je spełniać łącznie. Natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawach wskazanych w SIWZ. 6.3 Poleganie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp: 6.3.1 Wykonawca może w celu0 potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6.3.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.3.3 Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 6.3.4 W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.3.5 Jeżeli zdolności techniczne podmiotu - na którego zasobach polega wykonawca - nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: · zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub · zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne. 6.4 Podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania: 6.4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 6.4.2 Zamawiający odstępuje od wykluczenia Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3.1 Zamawiający odstępuje od żądania dokumentów w powyższym zakresie 7.3.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych 7.3.3 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.3.5 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty składane w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „ Za zgodność z oryginałem” Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.1 W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 7.1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców 7.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także, dokument o którym mowa w pkt.7.1.1, 7.1.2 7.1.4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 7.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 7.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Oryginał zobowiązania podmiotu udostepniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ musi określać: 1)sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia 2)zakres i okres udziału innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 3) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.4 DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART.24 UST. 1 PKT.23) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in-formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór – Załącznik do SIWZ). 11.11 Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy):  w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-29, godzina: 13:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 1.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl; 1.1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan Andrzej Olszak, kontakt: adres e-mail:daneosobowe@uniejow.pl*, telefon 888-259-832*; 1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.04.2019 „Kampania promocyjno-informacyjna polegająca na publikacji reklam internetowych, artykułów prasowych oraz ogłoszeń prasowych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 1.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 1.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 1.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.1.8. posiada Pani/Pan: 1.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 1.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 1.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 1.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.1.9. nie przysługuje Pani/Panu: 1.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych 1.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w dodatkach lokalnych do gazety regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy obejmującej swoim zasięgiem powiaty wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w dodatkach lokalnych do gazety regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, obejmującej swoim zasięgiem powiaty: - Sieradzki, Poddębicki, Zduńskowolski, Łaski, Wieluński, Wieruszowski, Pajęczański. - Kutnowski, Łęczycki. - Kaliski, Ostrowski, Krotoszyński, Pleszewski, Ostrzeszowski, Kępiński. Nakład najmniejszego z dodatków lokalnych nie będzie mniejszy niż 1500 egz. Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje publikację ogłoszeń prasowych w dodatkach lokalnych do gazety regionalnej. Publikowane ogłoszenia prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące zamieszczanych ogłoszeń prasowych: 1. Ilość ogłoszeń prasowych w poszczególnych dodatkach nie przekroczy 13 od momentu podpisania umowy do jej zakończenia. 2. Powierzchnia jednego ogłoszenia prasowego nie może być mniejsza niż 26 cm x15 cm; + -1 cm 3. kolor CMYK, rozdzielczość nie mniejsza niż 300 DPI, rodzaj papieru 42,5 g 4. Ogłoszenia prasowe muszą zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 5. Zleceniodawca będzie zlecał założenie rezerwacji na dany termin co najmniej 7 dni przed drukiem. 6. Reklamy będą wykonywane bezpośrednio przez Zleceniodawcę i przesłane drogą mailową pod wskazany adres na co najmniej 5 dni przed drukiem. Reklamy publikowane w gazecie należy również opublikować na odpowiednikach internetowych serwisach na poszczególnych miastach: Poznań, Łódź, Koło, Konin, Turek, Kalisz, Sieradz, Poddębice, Zduńska Wola, Łask, Wieluń, Kutno, Łęczyca. Ilość reklam internetowych w okresie od podpisania umowy do jej zakończenia nie przekroczy 10 oraz na serwisach regionalnych, informacyjnych woj. wielkopolskiego (maksymalnie 1 serwis) i woj. łódzkiego (maksymalnie 2 serwisy), które w październiku 2018 roku miały nie mniej niż 1.300.000 realnych użytkowników (według aktualnych statystyk). Ilość reklam internetowych w okresie od podpisania umowy do jej zakończenia na każdym z serwisów nie przekroczy 10. Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące zamieszczanych reklam. 1. Reklamy desktop i mobile czyli multiscreen. 2. Lokalizacja reklam: reklama wyświetlana na desktopach- reklama emitowana w górnej części prawej kolumny nawigacyjnej; reklama wyświetlana na urządzeniach mobilnych - reklama emitowana w środkowej części serwisów. 3. Format reklam: 300x600px, formaty html5 waga do 180 kB, dla formatu jpg, gif, png waga do 60 kB. 4. Ilość odsłon jednej reklamy: 250 tys. na dzień w wybranym przez Zleceniodawcę dniu. 5. Każda reklama musi również zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 6. Zleceniodawca będzie zlecał założenie rezerwacji na dany termin co najmniej 7 dni przed emisją. 7. Reklamy będą wykonywane bezpośrednio przez Zleceniodawcę i przesłane drogą mailową pod wskazany adres na co najmniej 4 dni przed ustaloną emisją
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:14.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1)cena – waga - 60 pkt (maksymalna wartość do uzyskania) (dotyczy wszystkich części) 2.)Nakład (dotyczy wszystkich części) - 40 pkt 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LE gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LE – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „nakład" . 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena ”, 40 pkt. w kryterium „nakład" Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium „ nakład” ponad ten wymagany w opisie przedmiotu zamówienia - maksymalnie 40 pkt będą naliczane według następujących zasad , różnych w zależności od części: Liczba punktów za kryterium „wysokość nakładu” zostanie obliczona wg następującego wzoru: N = No/ Nn X 40 pkt gdzie: N – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „wysokość nakładu” No – oznacza wysokość nakładu ocenianej oferty. Nn – oznacza najwyższy nakład Wysokość nakładu Wykonawca podaje na podstawie kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy lub na podstawie innych danych wraz z przedstawieniem metodologii obliczenia tego nakładu.


Część nr: 2 Nazwa: Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w dodatkach telewizyjnych w prasie regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy o zasięgu wymienionym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w dodatkach telewizyjnych w prasie regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy obejmującej swoim zasięgiem minimum. miasto Łódź i aglomerację łódzką. Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje publikację ogłoszeń prasowych w dodatkach telewizyjnych w prasie regionalnej obejmującej swoim zasięgiem minimum miasto Łódź i aglomerację łódzką. Publikowane ogłoszenia prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące zamieszczanych ogłoszeń prasowych: 1. Ilość ogłoszeń prasowych od momentu podpisania umowy do jej zakończenia nie przekroczy 12. 2. Powierzchnia jednego ogłoszenia prasowego nie może być mniejsza niż 20 cm x25 cm;+ - 1 cm. 3. kolor CMYK, rozdzielczość nie mniejsza niż 300 DPI. 4.Ogłoszenia prasowe muszą zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 5. Zleceniodawca będzie zlecał założenie rezerwacji na dany termin co najmniej 14 dni przed drukiem. 6. Ogłoszenia prasowe będą wykonywane bezpośrednio przez Zleceniodawcę i przesłane drogą mailową pod wskazany adres na co najmniej 10 dni przed drukiem. 7. Nakład dodatków telewizyjnych nie będzie mniejszy niż 45 tys. egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:14.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1)cena – waga - 60 pkt (maksymalna wartość do uzyskania) (dotyczy wszystkich części) 2.)Nakład (dotyczy wszystkich części) - 40 pkt 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LE gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LE – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „nakład" . 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena ”, 40 pkt. w kryterium „nakład" Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium „ nakład” ponad ten wymagany w opisie przedmiotu zamówienia - maksymalnie 40 pkt będą naliczane według następujących zasad , różnych w zależności od części: Liczba punktów za kryterium „wysokość nakładu” zostanie obliczona wg następującego wzoru: N = No/ Nn X 40 pkt gdzie: N – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „wysokość nakładu” No – oznacza wysokość nakładu ocenianej oferty. Nn – oznacza najwyższy nakład Wysokość nakładu Wykonawca podaje na podstawie kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy lub na podstawie innych danych wraz z przedstawieniem metodologii obliczenia tego nakładu.


Część nr: 3 Nazwa: Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym swoim zasięgiem powiaty: turecki i poddębicki (co najmniej gm. Uniejów).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje publikację ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym swoim zasięgiem powiaty: turecki i poddębicki (co najmniej gm. Uniejów). Publikowane ogłoszenia prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące zamieszczanych ogłoszeń prasowych: 1. Ilość ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym nie przekroczy 13 od momentu podpisania umowy do jej zakończenia. 2. Powierzchnia jednego ogłoszenia prasowego nie może być mniejsza niż 25 cm x18 cm;+ - 1 cm. 3. Zleceniodawca będzie zlecał założenie rezerwacji na dany termin co najmniej 5 dni przed drukiem. 4. Ogłoszenia prasowe będą wykonywane bezpośrednio przez Zleceniodawcę i przesłane drogą mailową pod wskazany adres na co najmniej 3 dni przed drukiem. 5. Kolor CMYK, fonty zamienione na krzywe, rozdzielczość 300 DPI. Zafarbienie max 240%. Jeśli będzie występowała czarna czcionka, to 100% czarnego. 6. Ogłoszenia prasowe muszą zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 7. Nakład tygodnika lokalnego, w którym będą publikowane artykuły prasowe musi być nie mniejszy niż 3200 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:14.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1)cena – waga - 60 pkt (maksymalna wartość do uzyskania) (dotyczy wszystkich części) 2.)Nakład (dotyczy wszystkich części) - 40 pkt 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LE gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LE – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „nakład" . 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena ”, 40 pkt. w kryterium „nakład" Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium „ nakład” ponad ten wymagany w opisie przedmiotu zamówienia - maksymalnie 40 pkt będą naliczane według następujących zasad , różnych w zależności od części: Liczba punktów za kryterium „wysokość nakładu” zostanie obliczona wg następującego wzoru: N = No/ Nn X 40 pkt gdzie: N – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „wysokość nakładu” No – oznacza wysokość nakładu ocenianej oferty. Nn – oznacza najwyższy nakład Wysokość nakładu Wykonawca podaje na podstawie kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy lub na podstawie innych danych wraz z przedstawieniem metodologii obliczenia tego nakładu.


Część nr: 4 Nazwa: Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym swoim zasięgiem obszar co najmniej powiatów: konińskiego, kolskiego, słupeckiego, tureckiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje publikację ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym swoim zasięgiem powiaty: koniński, kolski, słupecki, turecki. Publikowane ogłoszenia prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące zamieszczanych ogłoszeń prasowych: 1. Ilość ogłoszeń prasowych w tygodniku lokalnym nie przekroczy 13 od momentu podpisania umowy do jej zakończenia. 2. Powierzchnia jednego ogłoszenia prasowego nie może być mniejsza niż 25 cm x18 cm;+ - 1 cm. 3. Zleceniodawca będzie zlecał założenie rezerwacji na dany termin co najmniej 5 dni przed drukiem. 4. Ogłoszenia prasowe będą wykonywane bezpośrednio przez Zleceniodawcę i przesłane drogą mailową pod wskazany adres na co najmniej 3 dni przed drukiem. 5. Kolor CMYK, fonty zamienione na krzywe, rozdzielczość 300 DPI. Zafarbienie max 240%. Jeśli będzie występowała czarna czcionka, to 100% czarnego. 6. Ogłoszenia prasowe muszą zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 7. Nakład tygodnika lokalnego, w którym będą publikowane artykuły prasowe musi być nie mniejszy niż 13 500 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:14.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1)cena – waga - 60 pkt (maksymalna wartość do uzyskania) (dotyczy wszystkich części) 2.)Nakład (dotyczy wszystkich części) - 40 pkt 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LE gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LE – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „nakład" . 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena ”, 40 pkt. w kryterium „nakład" Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium „ nakład” ponad ten wymagany w opisie przedmiotu zamówienia - maksymalnie 40 pkt będą naliczane według następujących zasad , różnych w zależności od części: Liczba punktów za kryterium „wysokość nakładu” zostanie obliczona wg następującego wzoru: N = No/ Nn X 40 pkt gdzie: N – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „wysokość nakładu” No – oznacza wysokość nakładu ocenianej oferty. Nn – oznacza najwyższy nakład Wysokość nakładu Wykonawca podaje na podstawie kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy lub na podstawie innych danych wraz z przedstawieniem metodologii obliczenia tego nakładu.


Część nr: 5 Nazwa: Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji artykułów prasowych w dodatku lokalnym do gazety regionalnej kontrolowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy ukazującej się na terenie województwa łódzkiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę redakcyjną przy cotygodniowym redagowaniu artykułów (redakcja wyznaczy dziennikarza, który będzie redagował artykuły prasowe) oraz publikowanie tych artykułów prasowych w dodatku lokalnym do gazety regionalnej ukazującej się na terenie województwa łódzkiego. Publikowane artykuły prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. Szczegółowe wymagania w stosunku do redagowanych i publikowanych artykułów prasowych: 1. Redagowane i publikowane artykuły prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. 2. Artykuły prasowe nie będą wypełnione tanią sensacją, tekstami populistycznymi o dosadnym języku odwołującym się do emocji, prowokacji, naruszającym ogólnie przyjęte normy etyczne i zasady współżycia społecznego. 3. Strona redakcyjna o wymiarach co najmniej 26 cmx 30 cm; + - 1 cm. 4. Ilość emisji całej strony redakcyjnej od momentu podpisania umowy do jej zakończenia: 20. 5. Strona redakcyjna musi zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 6. Nakład dodatku lokalnego, w którym będą publikowane artykuły prasowe musi być nie mniejszy niż 5 600 egz. 7. Dodatek lokalny będzie obejmował swoim zasięgiem wyłącznie powiaty: sieradzki, poddębicki, zduńskowolski, łaski, wieluński, wieruszowski, pajęczański. 8. Kolor CMYK, fonty zamienione na krzywe, rozdzielczość 300 DPI. Zafarbienie maksymalnie 220%. Jeśli będzie występowała czarna czcionka, to 100% czarnego. Rodzaj papieru 42,5g. 9. Tematy do poszczególnych publikacji będą dostarczane przez osobę wyznaczoną przez Zleceniodawcę do kontaktu z dziennikarzem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:14.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1)cena – waga - 60 pkt (maksymalna wartość do uzyskania) (dotyczy wszystkich części) 2.)Nakład (dotyczy wszystkich części) - 40 pkt 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LE gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LE – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „nakład" . 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena ”, 40 pkt. w kryterium „nakład" Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium „ nakład” ponad ten wymagany w opisie przedmiotu zamówienia - maksymalnie 40 pkt będą naliczane według następujących zasad , różnych w zależności od części: Liczba punktów za kryterium „wysokość nakładu” zostanie obliczona wg następującego wzoru: N = No/ Nn X 40 pkt gdzie: N – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „wysokość nakładu” No – oznacza wysokość nakładu ocenianej oferty. Nn – oznacza najwyższy nakład Wysokość nakładu Wykonawca podaje na podstawie kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy lub na podstawie innych danych wraz z przedstawieniem metodologii obliczenia tego nakładu.


Część nr: 6 Nazwa: Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji artykułów prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym swoim zasięgiem obszar co najmniej powiatów: tureckiego, poddębickiego (co najmniej gm. Uniejów).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje cykliczną publikację (raz w tygodniu) artykułów prasowych (tekstów i ilustracji) w tygodniku lokalnym, które będą opracowywane przez Zleceniodawcę i wysyłane drogą elektroniczną przez wyznaczoną przez to osobę. Publikowane artykuły prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. Szczegółowe wymagania w stosunku do publikowanych artykułów prasowych: 1. Publikowane artykuły prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. 2. Strona z zamieszczonymi artykułami o wymiarach co najmniej 25 cm x 36 cm; + - 1cm. 3. Ilość emisji całej strony od momentu podpisania umowy do jej zakończenia: 20. 4. Artykuły prasowe muszą zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 5. Nakład tygodnika lokalnego, w którym będą publikowane artykuły prasowe musi być nie mniejszy niż 3200 egz. 6. Gazeta lokalna będzie obejmowała swoim zasięgiem powiaty: turecki, poddębicki (co najmniej Gmina Uniejów). 7. Kolor CMYK, fonty zamienione na krzywe, rozdzielczość 300 DPI. Zafarbienie max 240%. Jeśli będzie występowała czarna czcionka, to 100% czarnego. 8. Strona redakcyjna musi zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 9. Artykuły prasowe będą dostarczane drogą elektroniczną przez wyznaczoną osobę na co najmniej 3 dni przed publikacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:14.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1)cena – waga - 60 pkt (maksymalna wartość do uzyskania) (dotyczy wszystkich części) 2.)Nakład (dotyczy wszystkich części) - 40 pkt 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LE gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LE – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „nakład" . 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena ”, 40 pkt. w kryterium „nakład" Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium „ nakład” ponad ten wymagany w opisie przedmiotu zamówienia - maksymalnie 40 pkt będą naliczane według następujących zasad , różnych w zależności od części: Liczba punktów za kryterium „wysokość nakładu” zostanie obliczona wg następującego wzoru: N = No/ Nn X 40 pkt gdzie: N – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „wysokość nakładu” No – oznacza wysokość nakładu ocenianej oferty. Nn – oznacza najwyższy nakład Wysokość nakładu Wykonawca podaje na podstawie kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy lub na podstawie innych danych wraz z przedstawieniem metodologii obliczenia tego nakładu.


Część nr: 7 Nazwa: Kampania promocyjno- informacyjna w postaci publikacji artykułów prasowych w tygodniku lokalnym obejmującym swoim zasięgiem obszar co najmniej powiatów: łęczyckiego, poddębickiego, zgierskiego (co najmniej miasto Ozorków, gm. Ozorków, gmina Parzęczew, gmina Zgierz (co najmniej Sokolniki).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje cykliczną publikację (raz w tygodniu) artykułów prasowych (tekstów i ilustracji) w tygodniku lokalnym, które będą opracowywane przez Zleceniodawcę i wysyłane drogą elektroniczną przez wyznaczoną przez to osobę. Publikowane artykuły prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. Szczegółowe wymagania w stosunku do publikowanych artykułów prasowych: 1. Publikowane artykuły prasowe będą stanowić promocję gospodarczą regionu łódzkiego, będą przedstawiać działalność przedsiębiorców z regionu łódzkiego, ich ofertę z branż turystycznej, kosmetycznej, budowlanej i rolno- spożywczej. 2. Strona z zamieszczonymi artykułami o wymiarach co najmniej 26 cm x 31 cm;+ - 1cm. 3. Ilość emisji całej strony od momentu podpisania umowy do jej zakończenia: 19. 4. Artykuły prasowe muszą zawierać logotypy unijne, obowiązujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Logotypy zostaną przesłane wykonawcy przez Zleceniodawcę po podpisaniu umowy. 5. Nakład tygodnika lokalnego, w którym będą publikowane artykuły prasowe musi być nie mniejszy niż 3 000 egz. 6. Gazeta lokalna będzie obejmowała swoim zasięgiem powiaty: łęczycki, poddębicki, zgierski(co najmniej Ozorków, gm. Ozorków, Sokolniki) 7. Kolor CMYK, fonty zamienione na krzywe, rozdzielczość 300 DPI. Zafarbienie max 240%. Jeśli będzie występowała czarna czcionka, to 100% czarnego. 8. Artykuły prasowe będą dostarczane drogą elektroniczną przez wyznaczoną osobę na co najmniej 3 dni przed publikacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
nakład 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:14.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1)cena – waga - 60 pkt (maksymalna wartość do uzyskania) (dotyczy wszystkich części) 2.)Nakład (dotyczy wszystkich części) - 40 pkt 14.2 Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg. poniższego wzoru: LP = LC + LE gdzie: LP – łączna liczba punktów przyznanych ofercie LC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „Cena” LE – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „nakład" . 14.3 Do kryteriów została przypisana waga, określona udziałem procentowym. Oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium „Cena ”, 40 pkt. w kryterium „nakład" Liczba punktów w każdym z kryteriów wyliczona zostanie zgodnie z poniższymi wzorami: a) Cena – Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone wg. następującego wzoru: LC = CN/Co X 60 pkt gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium Cena CN - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert Co - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty b) Punkty przyznawane w kryterium „ nakład” ponad ten wymagany w opisie przedmiotu zamówienia - maksymalnie 40 pkt będą naliczane według następujących zasad , różnych w zależności od części: Liczba punktów za kryterium „wysokość nakładu” zostanie obliczona wg następującego wzoru: N = No/ Nn X 40 pkt gdzie: N – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „wysokość nakładu” No – oznacza wysokość nakładu ocenianej oferty. Nn – oznacza najwyższy nakład Wysokość nakładu Wykonawca podaje na podstawie kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy lub na podstawie innych danych wraz z przedstawieniem metodologii obliczenia tego nakładu.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjno-informacyjna-polegajaca-na-publikacji-reklam-internetowych%2C-artykulow-prasowych-oraz-ogloszen-prasowych%2C-uniejow,74748,ogloszenie.html

http://www.uniejow.bip.net.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Uniejów - więcej ofert

  • Uniejów: Dam pracę (0)

  • Uniejów: Szukam pracy (0)

  • Uniejów: Sprzedam (0)

  • Uniejów: Kupię (0)

  • Uniejów: Dam zlecenie (0)

  • Uniejów: Przyjmę zlecenie (0)

  • Uniejów: Różności (0)

  • Uniejów: Oferty Last minute (0)

  • Uniejów: Zamówienia publiczne (8)

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764