logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanały 4fun Media w Ameryce Północnej na platformie PolTV

   09.03.2011, przeczytano 4221 razy

W lutym Grupa 4fun Media SA podpisała umowę z PolTV, nadawcą polskich kanałów w Ameryce Północnej. Umowa dotyczy emisji kanałów 4fun.tv i rebel:tv.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanaly-4fun-media-w-ameryce-polnocnej-na-platformie-poltv,12124,artykul.html

Dzięki nawiązanej współpracy w ofercie amerykańskiego operatora znalazły się dwa kanały: 4fun.tv oraz rebel:tv. Umowa z PolTV jest kolejnym elementem strategii rozwoju spółki, jak również odpowiedzią na zapotrzebowanie płynące ze strony Polonii w Ameryce Północnej.

Platforma PolTV, skierowana do Polaków mieszkających w Ameryce Północnej, ruszyła 11 lutego b.r. Jest oddziałem firmy Intercom Ventures, lidera telewizji internetowej IPTV na świecie, który działa na rynku od 2006 i obecnie realizuje transmisje multimedialne w ponad 40 krajach świata. PolTV ma w swojej ofercie 14 polskich kanałów telewizyjnych: ITVN, TVN24, TV Polonia, TVP Info, Tele5, CSBTV, TVS, Trwam, ITV, Bebe TV, Toya, Kino Polska, oraz 4fun.tv i rebel:tv. W najbliższych miesiącach planowane jest dalsze rozszerzenie oferty. Abonenci PolTV mogą również słuchać programów radiowych z Polski.

Grupa Kapitałowa 4fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do Grupy należą kanały muzyczne 4fun.tv i rebel:tv oraz Spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. W portfolio Programu znajdują się m.in.: (BBC, CNBC czy Da Vinci Learning). 4fun Media SA dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie produktów i rozwiązań technologicznych przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

Źródło: 4fun Media SA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764