logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Packaging: Marketing & Technology: Start 14 października

   06.10.2016, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka
Konferencja w 2015 r.

Instytut PWN serdecznie zaprasza na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology odbędzie się 14 października 2016 r w Warszawie. Podczas spotkania w gronie specjalistów i praktyków porozmawiamy o trendach opakowaniowych oraz pokażemy co sprawdza się na innych rynkach i w codziennej praktyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-packaging%3A-marketing-and-technology%3A-start-14-pazdziernika,30182,artykul.html

Eksperci uważają, że opakowanie jest jednym z najtańszych narzędzi reklamy. Według wielu badań prowadzonych na świecie, w prawie 60% przypadków to właśnie ono decyduje o zainteresowaniu produktem.

Najważniejsze tematy:

  • Co koniecznie brać pod uwagę przy projektowaniu i produkcji opakowania, aby stało się ono ważnym instrumentem marketingu i gwarantowało sukces sprzedażowy?
  • Opakowanie w marketing mix – jakich błędów unikać na drodze do większej sprzedaży?
  • Rebranding marki – kiedy jest potrzebny, a w jakich sytuacjach konieczny?  
  • W jaki sposób szybciej niż konkurencja, dostrzec i wykorzystać zagraniczne trendy w zakresie kolorów, form, materiałów?


Program konferencji

09:05-09:20 - Przemysł i rynek opakowań w Polsce – kierunki i warunki rozwoju (wg stanu na 2016 r.)
Wacław Wasiak

09:20-09:35 - Zmiany wzorów konsumpcji i ich wpływ na opakowania
prof. Małgorzata Lisińska-Kuśnierz

BLOK I: TECHNOLOGIE

09:35-09:50 - Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania - czego można i należy oczekiwać od producentów opakowań?
Maciej Karłowicz

09:50-10:10 - Innowacyjne opakowania: doypack – opakowanie doskonałe
Adam Zagrodzki

10:10-10:20 - Zastosowania opakowania typu doypak (Coffee Service)
CASE-STUDY
Adam Zagrodzki

10:20-10:40 - W jaki sposób można przedłużyć trwałość produktów – technologia MAP
Ryszard Kiernicki

10:40-10:50 - Technologia pakowania na przykładzie produktów Multivac Spółka z o.o.
Ryszard Kiernicki

10:50-11:10 - Kompostowalne i biodegradowalne folie celulozowe celofan i NatureFlex alternatywą dla folii z tworzyw sztucznych
Andrzej Kornacki

11:10-11:25 - PRZERWA KAWOWA

BLOK II: PROJEKTOWANIE

11:25-11:55 - Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta
Michał Kociankowski

11:15-12:15 - Trendy w projektowaniu opakowań
Joanna Kwiczor

12:15-12:25 - Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów
CASE-STUDY
Joanna Kwiczor

12:25-13:10 - Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań
Dorota Kałowska

13:10-13:30 - Opakowanie w marketing mix. 10 błędów na drodze do większej sprzedaży.
Robert Lis

13:30-14:00 - Między szlachetnością a autentyzmem. Język wizualny opakowań premium
Krzysztof Polak

14:00-14:40 - PRZERWA LUNCHOWA

14:40-15:10 - Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym
dr Monika Żuraw

15:10-15:20 - Nie mamy nic do ukrycia, wszystko podajemy w czytelnej formie” - zasady pokazywania informacji na opakowaniach na przykładzie sieci handlowych
dr Monika Żuraw

BLOK III: REBRANDING

15:20-15:50 - Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii
Małgorzata Leniarska

15:50-16:00 - Rebranding opakowania jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej i relacji z konsumentem. Proces krok po kroku - na przykładzie wybranych marek
Małgorzata Leniarska

16:00-16:10 - ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI


Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Instytut PWN

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764