Instytut PWN serdecznie zaprasza na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology odbędzie się 14 października 2016 r w Warszawie. Podczas spotkania w gronie specjalistów i praktyków porozmawiamy o trendach opakowaniowych oraz pokażemy co sprawdza się na innych rynkach i w codziennej praktyce.
Eksperci uważają, że opakowanie jest jednym z najtańszych narzędzi reklamy. Według wielu badań prowadzonych na świecie, w prawie 60% przypadków to właśnie ono decyduje o zainteresowaniu produktem.
Najważniejsze tematy:
- Co koniecznie brać pod uwagę przy projektowaniu i produkcji opakowania, aby stało się ono ważnym instrumentem marketingu i gwarantowało sukces sprzedażowy?
- Opakowanie w marketing mix – jakich błędów unikać na drodze do większej sprzedaży?
- Rebranding marki – kiedy jest potrzebny, a w jakich sytuacjach konieczny?
- W jaki sposób szybciej niż konkurencja, dostrzec i wykorzystać zagraniczne trendy w zakresie kolorów, form, materiałów?
Program konferencji
09:05-09:20 - Przemysł i rynek opakowań w Polsce – kierunki i warunki rozwoju (wg stanu na 2016 r.)
Wacław Wasiak
09:20-09:35 - Zmiany wzorów konsumpcji i ich wpływ na opakowania
prof. Małgorzata Lisińska-Kuśnierz
BLOK I: TECHNOLOGIE
09:35-09:50 - Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania - czego można i należy oczekiwać od producentów opakowań?
Maciej Karłowicz
09:50-10:10 - Innowacyjne opakowania: doypack – opakowanie doskonałe
Adam Zagrodzki
10:10-10:20 - Zastosowania opakowania typu doypak (Coffee Service)
CASE-STUDY
Adam Zagrodzki
10:20-10:40 - W jaki sposób można przedłużyć trwałość produktów – technologia MAP
Ryszard Kiernicki
10:40-10:50 - Technologia pakowania na przykładzie produktów Multivac Spółka z o.o.
Ryszard Kiernicki
10:50-11:10 - Kompostowalne i biodegradowalne folie celulozowe celofan i NatureFlex alternatywą dla folii z tworzyw sztucznych
Andrzej Kornacki
11:10-11:25 - PRZERWA KAWOWA
BLOK II: PROJEKTOWANIE
11:25-11:55 - Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta
Michał Kociankowski
11:15-12:15 - Trendy w projektowaniu opakowań
Joanna Kwiczor
12:15-12:25 - Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów
CASE-STUDY
Joanna Kwiczor
12:25-13:10 - Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań
Dorota Kałowska
13:10-13:30 - Opakowanie w marketing mix. 10 błędów na drodze do większej sprzedaży.
Robert Lis
13:30-14:00 - Między szlachetnością a autentyzmem. Język wizualny opakowań premium
Krzysztof Polak
14:00-14:40 - PRZERWA LUNCHOWA
14:40-15:10 - Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym
dr Monika Żuraw
15:10-15:20 - Nie mamy nic do ukrycia, wszystko podajemy w czytelnej formie” - zasady pokazywania informacji na opakowaniach na przykładzie sieci handlowych
dr Monika Żuraw
BLOK III: REBRANDING
15:20-15:50 - Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii
Małgorzata Leniarska
15:50-16:00 - Rebranding opakowania jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej i relacji z konsumentem. Proces krok po kroku - na przykładzie wybranych marek
Małgorzata Leniarska
16:00-16:10 - ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.
- Więcej informacji, rejestracja: https://www.instytutpwn.pl/konferencja/packaging
Źródło: Instytut PWN