logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KRRiT ukarała TVN za demoralizowanie

   01.04.2011, przeczytano 2870 razy

11 marca 2011 r. Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji podjął decyzję o ukaraniu stacji TVN za łamanie przepisów Ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie ochrony małoletnich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krrit-ukarala-tvn-za-demoralizowanie,12270,artykul.html

W wyniku skarg widzów, KRRiT skontrolowała audycję ''Rozmowy w toku'' z 4 października 2010 r., wyemitowaną o godz. 15.55 w programie TVN. Kontrola wykazać miała, że audycja zawierała treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich.

Prezentowane w audycji relacje młodych kobiet o prowadzonym przez nie życiu seksualnym, zdaniem regulatora stanowiły obraz współżycia seksualnego ''sprzeczny z moralnością i dobrem społecznym'', więc emisja tej audycji w porze chronionej, z oznakowaniem od lat 12, stanowi naruszenie przepisów.

TVN musi zapłacić teraz karę w wysokości 300 000 zł.

Źródło: KRRiT

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764