logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Cyfrowy Polsat zmieni się w nową markę – Polsat Box

  PR 30.07.2021, przeczytano 1066 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczyna się zapowiedziana w czerwcu zmiana logotypów Grupy Polsat Plus. Marki Polsat i Plus będą miały nowe logotypy, a marka Cyfrowy Polsat zmieni się w nową markę – Polsat Box. Ipla i Cyfrowy Polsat GO zmienią się w jeden serwis Polsat Box Go. Powstanie nowy serwis z treściami Telewizji Polsat – Polsat Go. Wszystkie logotypy głównych marek będą spójne, tak aby klienci i widzowie wiedzieli, że są to marki z Grupy Polsat Plus. To co łączy wszystkie marki, to możliwość wyboru przez każdego klienta i widza w dowolny sposób, w wybranym przez siebie czasie i miejscu, indywidualnie dobranych usług, produktów i treści w atrakcyjnej cenie. W obszarze wizualnym i komunikacyjnym następuje harmonizacja strategiczna marek. Zmiany będą wprowadzane przez najbliższych kilka tygodni, tak aby klienci i widzowie mogli się z nimi spokojnie zapoznać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-cyfrowy-polsat-zmieni-sie-w-nowa-marke-%E2%80%93-polsat-box,392465,artykul.html

Plus łączy ludzi dzięki najnowocześniejszym technologiom komunikacyjnym i najlepszemu internetowi 5G w Polsce. Polsat – to najlepsze emocje, treści i produkcje – rozrywka, sport, filmy, seriale, programy. Polsat Box – to wybór treści i dostępu do nich – każdy i wszędzie będzie mógł wybrać swoje treści oraz kiedy, gdzie, z kim i w jaki sposób będzie z nich korzystał. Polsat Box Go to dostęp do treści w internecie – ponad 100 kanałów TV, tysięcy godzin filmów, seriali, sportu i najlepszej rozrywki. Polsat Go to serwis, w którym będą dostępne online, za darmo najlepsze treści wyłącznie Telewizji Polsat.

- Nasze kluczowe i podstawowe marki to Plus, Polsat i Polsat Box. Oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług, z których każdy może wybrać to, co jest dla niego najlepsze i co mu najbardziej odpowiada w atrakcyjnej cenie. Plus łączy ludzi – dzięki najnowocześniejszym usługom telekomunikacyjnym i najlepszemu w Polsce internetowi 5G umożliwia wszystkim komunikowanie się, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń czy rozwijanie swoich firm. Dzięki Polsatowi mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Polsat Box to platforma, która zapewni dostęp do różnorodnych treści w wybranym przez siebie miejscu, czasie i sposobie – a Polsat Box Go zapewni ten dostęp online na dowolnym urządzeniu. Każda marka zapewnia odbiorcom możliwość wyboru tego, czego chcą i potrzebują – wszystkie nasze marki łączy hasło: Wybierz swoje wszystko – mówi Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

Wybierz swoje wszystko i Ty rządzisz

W obszarze wizualnym i komunikacyjnym następuje harmonizacja strategiczna marek – logotypy pochodzą z tej samej rodziny i są do siebie podobne. Wspólne i spójne są hasło i charakterystyczne motywy graficzne, wykorzystywane przez każdą markę.

- W nowym haśle łączącym nasze firmy i marki: Wybierz swoje wszystko, najważniejsze jest słowo „swoje” – pokazujące, że możesz wybrać dokładnie to, co najbardziej Ci odpowiada i jest dla Ciebie najlepsze. Nasz przekaz w kampanii reklamowej do każdego mieszkańca Polski to: Ty rządzisz – nie jakaś firma czy marka, ale Ty – każdy indywidualnie podejmuje swoje własne decyzje. Rządzisz, bo konfigurujesz jak chcesz, wybierasz to, co lubisz, swobodnie łączysz, włączasz i wyłączasz, ustawiasz, zmieniasz, modyfikujesz. Bo masz coś najlepszego, najlepiej wybrałeś i decydujesz – Wybierasz swoje wszystko – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Polsat Box – nowa marka – zastąpi markę Cyfrowy Polsat

W ramach zmian powstaje nowa marka Polsat Box, która zastąpi markę Cyfrowy Polsat. Oferta Cyfrowego Polsatu, z której usług korzystają miliony mieszkańców Polski, była symbolem telewizji satelitarnej i największej platformy w Polsce, która dzięki dekoderowi i antenie satelitarnej, dała realnie milionom Polaków dostęp do telewizji. Teraz marka Cyfrowy Polsat zmienia się w Polsat Box.

- Oferujemy swoim klientom i widzom już nie tylko oglądanie telewizji i dostęp do kanałów przez antenę i dekoder satelitarny, ale wiele różnych usług, dostęp również przez internet, możliwość oglądania dzięki Polsat Box Go treści na różnych urządzeniach – na telewizorze, smartfonie, tablecie, komputerze czy laptopie, w dowolnym miejscu, o dowolnej porze. To również oferta dostępna w serwisie i aplikacji online – mówi Justyna Kulka, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

- Polsat Box powstaje, gdyż dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb i zwyczajów naszych klientów i widzów. Wiemy, że chcą mieć wybór i możliwość dostępu do swoich kanałów tv, filmów, seriali, wydarzeń sportowych, kiedy, jak, gdzie i w jaki sposób chcą – na telewizorze poprzez antenę satelitarną czy coraz częściej przez internet. I wszystko to gromadzi w sobie marka Polsat Box, dzięki której każdy w dowolnym momencie może wybrać to, co mu się podoba, w sposób, jaki mu odpowiada i w atrakcyjnej cenie – mówi Maciej Stec, Wiceprezes ds. Strategii Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

Polsat Box Go – serwis i aplikacja online, który zastąpi Iplę i CP GO

Polsat Box Go będzie serwisem online, do którego dostęp będą mieli wszyscy obecni i nowi użytkownicy Polsat Box, a także klienci nieposiadający usług Grupy.

Abonenci Polsat Box będą mieli bezpłatny dostęp do treści w Polsat Box Go w ramach posiadanej oferty i pakietów telewizyjnych. Dotychczasowi posiadacze płatnych pakietów w Ipli i CP GO będą je mieli nadal dostępne w ramach Polsat Box Go. Dostęp do oferty kilku prostych pakietów będzie mógł wykupić każdy chętny, nawet niebędący abonentem Polsat Box.

Polsat Go – nowy serwis i aplikacja z treściami Telewizji Polsat

Polsat Go będzie nowym serwisem i aplikacją Grupy, która będzie oferowała online bezpłatny dostęp do najlepszych treści Telewizji Polsat w modelu z reklamami.

Kampania reklamowa

- Działania komunikacyjne rozpoczęliśmy kampanią, której hasłem przewodnim było pytanie „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. W pierwszej odsłonie kampanii, celowo nie pokazywaliśmy naszych marek, aby wzbudzić ciekawość i zaintrygować odbiorców. Obecnie zaczynamy kolejny etap komunikacji, gdzie odsłaniamy nasze marki i odpowiadamy na pytanie „Kto rządzi?”. A tym, kto rządzi jest każdy z nas – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne. Rządzi, bo ma to, co jest najlepsze. Spójne hasło dla wszystkich marek to „Wybierz swoje wszystko” – zgodnie z przekazem indywidualnego wyboru z pełnej gamy usług, produktów i treści z oferty Grupy Polsat Plus – mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

Kiedy i jak

Cały proces zmiany marek i logotypów potrwa kilka najbliższych tygodni. Nie chcemy zaskakiwać klientów i widzów "nagłą" rewolucją. Chcemy, aby wszyscy mieli czas na zapoznanie się z naszymi nowymi markami oraz logotypami. Będziemy informować na bieżąco naszych klientów i widzów o poszczególnych zmianach – kiedy nastąpią i co oznaczają.

Informacja o podmiotach świadczących usługi

Podmiotem świadczącym usługi Polsat Box i Polsat Box Go, które zastępują marki Cyfrowy Polsat, Ipla i CP GO, będzie nadal ta sama firma - Cyfrowy Polsat S.A. Plus to marka firmy Polkomtel Sp. z o.o., a Polsat i Polsat Go to marki firmy Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764