logo
WIADOMOŚCI
branding
Branding: Raport

Najnowsze wiadomości


branding: informacje

Budowanie świadomości marki (ang. branding) - technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej. Przekaz taki jest częścią procesu zwanego brandingiem.

Branding, czyli budowanie świadomości marki polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów. Marka jest koncepcją, którą klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją. Aby marka była kojarzoną z dobrą jakością musi mieć dobrą reputację i wierną grupę stałych klientów.

Najczęściej stosowane metody budowania świadomości marki to dobór odpowiedniej nazwy marki, logo, hasła reklamowego, adresu strony internetowej, ogólnego wzoru wyglądu oraz przekazu materiałów reklamowych. Wszystkie te sposoby muszą być ze sobą powiązane, stanowić spójną całość przekazu marketingowego, oraz być skierowane do konkretnej grupy docelowej.


(za: Wikipedia, CC BY-SA 3.0)



Zobacz także:

Effie Awards

100 lat polskiej niepodległości

Media społecznościowe

e-commerce

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum

Wystawiennictwo - stoiska i zabudowa targowa

Opakowania - projektowanie i produkcja

design

Marka „Polska”

Naming

Outdoor

SEO



Pozostałe raporty tematyczne Signs.pl:

Fotografia

Druk lateksowy

Sitodruk

Termotransfer

Druk UV

Druk sublimacyjny

Prepress - Przygotowanie do druku

POS - Point of Sale

Druk 3D

Druk DTG - Direct To Garment Printing

Large Format Printing - Druk wielkoformatowy

Targi drupa

Targi Reklama360

Targi VISCOM

FestiwalDruku.pl

Targi Poligrafia

Targi Fespa

Prawo w reklamie

Targi Integrated Systems Europe

Digital Signage

Targi RemaDays Warsaw

REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone