logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Napoleoncat wprowadza analizę Facebookowych reakcji

  PR 12.08.2016, przeczytano 737 razy

Ikony reakcji (tzw. reactions) na Facebooku, z jednej strony dają użytkownikom więcej możliwości wyrażania opinii, z drugiej zaś stanowią dodatkową informację o wydźwięku publikowanych treści, która jest szczególnie cenna dla marek. Od sierpnia użytkownicy platformy NapoleonCat mogą korzystać z nowej funkcji, umożliwiającej  analizę reakcji na profilach własnych i konkurencyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/napoleoncat-wprowadza-analize-facebookowych-reakcji,29585,artykul.html

Nowa funkcja NapoleonCat pokazuje zarówno sumę, jak i liczbę poszczególnych reakcji na profilach. Użytkownicy  mogą zatem sprawdzać, ile ich posty zdobyły polubień, serduszek, zachwytów czy oznak niezadowolenia. Wprowadzona zmiana dotyczy postów publikowanych po 31 lipca 2016r. Wszystkie wcześniejsze posty zawierają wyłącznie dane dotyczące polubień.

To usprawnienie w analityce NapoleonCat ma wpływ na następujące wskaźniki:

  • Polubienia, dostępne w analityce w zakładce Zaangażowanie, zastąpione są reakcjami, czyli sumą następujących reakcji: Lubię to!, Super, Ha ha, Wow, Przykro mi, Wrr.
  • Interakcje (liczba interakcji dziennie), prezentowane w zakładce Zaangażowanie, uwzględniają sumę wszystkich  reakcji. Są one brane pod uwagę zarówno przy  danych pokazujących sumę interakcji (wykres liniowy), jak i danych zliczających reakcje fanów (wykres słupkowy – reakcje fanów). Dostępne są również dane szczegółowe dla poszczególnych reakcji, pokazujące dokładną liczbę każdej z nich, jak również procentowy udział poszczególnych ich typów.
  • ER (wskaźnik zaangażowania Engagement Rate) jest liczony uwzględniając wszystkie reakcje (bez podziału na ich wagę).
  • Social Interaction Index (SII) również uwzględnia reakcję (nie tylko polubienia).


Zmiana ta jest również widoczna w module „Treści” – analizując najbardziej angażujące posty, użytkownicy mogą sprawdzać sumę wszystkich interakcji, bądź też wybrać, które reakcje interesują ich najbardziej i filtrować po konkretnej ikonie.

Zmiany wprowadzone przez NapoleonCat pozwolą marketerom i osobom odpowiedzialnym za tworzenie, prowadzenie, optymalizację czy też analizę działań w mediach społecznościowych, na otrzymywanie dokładniejszych danych ilościowych, jak i jakościowych dotyczących wydźwięku publikowanych przez daną markę treści. Nowa funkcja platformy to kolejny krok w kierunku dostarczania użytkownikom szczegółowej wiedzy, mającej przełożenie na bardziej efektywną komunikację klientów na Facebooku. Osoby zainteresowane przetestowaniem nowej funkcji i innych możliwości platformy mogą założyć darmowe konto testowe.

Źródło: KnowledgeHub

knowledgehub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764