logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nielseniq: nowe rozwiązanie dla mediów detalicznych

  PR 20.05.2022, przeczytano 294 razy

NielsenIQ, firma świadcząca usługi informacyjne na całym świecie, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek NielsenIQ Activate, rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia sprzedawcom detalicznym zwiększenie możliwości uzyskiwania przychodów dzięki mediom detalicznych i obszernej wiedzy na temat zachowań klientów, które aktywizują kupujących za pomocą spersonalizowanych ofert promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nielseniq%3A-nowe-rozwiazanie-dla-mediow-detalicznych,395930,artykul.html

NielsenIQ Activate składa się ze specjalnych aplikacji do budowania hipertargetowanej grupy odbiorców, zarządzania ofertami i reklamami oraz kompleksowych pomiarów. To narzędzie SaaS, będące częścią platformy NielsenIQ Connect, pozwoli sprzedawcom detalicznym na tworzenie trwałych przychodów poprzez monetyzację ich zasobów medialnych w kanałach fizycznych i cyfrowych. Ponadto detaliści będą mogli zwiększyć wiarygodność marek i udzielić im obszernych informacji na temat zachowań klientów, które są im potrzebne, aby przyciągnąć uwagę klientów, działać w oparciu o tę wiedzę i mierzyć ROI swoich działań we wszystkich kanałach.

- Jesteśmy oddani kontynuacji naszego dziedzictwa poprzez definiowanie kolejnego stulecia pomiarów konsumenckich i detalicznych – mówi Xavier Facon, dyrektor ds. mediów detalicznych na świecie w NielsenIQ. - NielsenIQ Activate łączy w jednej platformie możliwość uzyskania szczegółowego obrazu klientów we wszystkich kanałach oraz gromadzenia wnikliwej wiedzy na temat zagrożeń i możliwości reklamowych. Pozwoli to sprzedawcom detalicznym w łatwy sposób uruchamiać kampanie oparte na predykcyjnym budowaniu grona odbiorców i zbierać pomiary wpływu reklam we wszystkich kanałach, jednocześnie dostosowując się do partnerów marki.

Uznając, że każdy punkt sprzedaży detalicznej jest inny, NielsenIQ Activate oferuje detalistom możliwość wykorzystania mediów detalicznych we własnym zakresie oraz elastyczność w integracji z ich indywidualnymi ekosystemami. Dodatkowo detaliści będą mogli budować persony i precyzyjne grupy odbiorców w oparciu o tysiące atrybutów klienta, uzyskać nieszablonowe, nastawione na klienta informacje w modelu wielokanałowym w celu podejmowania lepszych decyzji, skracać czas uruchomienia i mierzenia spersonalizowanego zaangażowania klienta w czasie rzeczywistym, w mediach własnych i zewnętrznych, a także współpracować z markami w zakresie potrzeb klientów w celu maksymalizacji monetyzacji danych i mediów.

- NielsenIQ rozwija się w skali globalnej i buduje solidne podstawy dla następnego stulecia pomiarów konsumenckich i detalicznych – szybkich i połączonych – powiedział David Johnson, prezes ds. międzynarodowego handlu detalicznego w NielsenIQ. - Rynek ewoluuje, a naszym zadaniem jest dbanie o to, aby branża pomiarowa zmieniała się wraz z upływem czasu. Jako wiodąca globalna firma świadcząca usługi informacyjne w tej branży staramy się dokładnie odzwierciedlać szybko zmieniający się krajobraz handlu detalicznego i zróżnicowane potrzeby naszych klientów.

Połączenie możliwości wynikających z ostatnich przejęć, Precima oraz CiValue, pozwala NielsenIQ Activate wspierać możliwości personalizacji, które uzupełniają podstawowe możliwości NielsenIQ, na których branża detaliczna polega przy podejmowaniu krytycznych decyzji i personalizacji doświadczeń. NielsenIQ nadal jest orędownikiem zmian dzięki swoim produktom detalicznym i programom współpracy, umożliwiając detalistom i markom zwiększenie udziału w portfelu poprzez wykorzystanie bieżących danych na temat klientów i ich zachowań oraz wyposażenie ich w odpowiedni zestaw działań promocyjnych, aby mogli działać na ich podstawie i mierzyć je.

- Proste, intuicyjne rozwiązania CiValue i Precima wykorzystują najnowocześniejszą technologię i potężną naukę o danych, które w połączeniu z globalnym pomiarem wydajności NielsenIQ naprawdę połączą detalistów z producentami CPG – mówi Beni Basel, współzałożyciel i dyrektor generalny CiValue. - Żadna inna platforma nie jest w stanie pomóc sprzedawcom detalicznym i markom współpracować w celu zwiększenia wartości dla klienta za pomocą prostej i intuicyjnej platformy sztucznej inteligencji, która stawia klientów w centrum strategicznego procesu decyzyjnego.

Źródło: NielsenIQ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Media z nowym Group Account Directorem
Krzysztof Kurowski objął funkcję Group Account Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).
Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci
39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla...
Radosław Majdan dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmie od października 2022 r.
Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764