logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nokaut.pl z konkursem dla blogerów

  PR 19.07.2016, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Nokaut.pl organizuje konkurs skierowany do blogerów, w którym nagrodą główną jest 10 000 zł do wykorzystania na promocję bloga lub serwisu internetowego w serwisach Nokaut.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nokaut.pl-z-konkursem-dla-blogerow,29318,artykul.html

Każdy, kto prowadzi blog lub serwis internetowy z czasem stanie przed dylematem, jak zacząć zarabiać na swoim blogu. Nokaut wychodzi blogerom naprzeciw i przez konkurs chce zachęcić do rozpoczęcia działań mających na celu pozyskanie środków finansowych, które pozwolą na dalszy rozwój bloga. Taka formuła konkursu pozwoli dotrzeć do większej liczby czytelników.

Stawiamy na współpracę z blogami i serwisami tematycznymi. W naszym programie partnerskim bloger sam decyduje o treści reklamy ściśle dopasowanej do treści na stronie www, a rozliczamy się już za pierwsze kliknięcie bezpośrednio z bloga w link reklamowy. To sprawia, że jest to jedno z najlepszych narzędzi na rynku pozwalających na monetyzację własnych stron internetowych
- mówi Łukasz Gwóźdź, Traffic & Marketing Director Nokaut.pl.

Żeby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się w programie partnerskim Nokaut, podłączyć na blogu narzędzie, które pozwala na monetyzację treści oraz wysłać swoje zgłoszenie na konkurs(at)nokaut.pl. Więcej informacji na stronie: http://konkurs.nokaut.pl

Konkurs “Pierwszy krok do monetyzacji Twojego bloga” będzie trwał do 31 sierpnia 2016 roku. Za pomysł, przygotowanie kreacji i organizację konkursu odpowiada Nokaut.pl.

Źródło: Nokaut.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764