logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa szefowa serwisu Kobieta.pl

  PR 02.08.2021, przeczytano 466 razy

Sandra Hajduk, która na początku 2020 roku objęła prowadzenie serwisu Gala.pl, od sierpnia zmieni swoją dotychczasową funkcję i zostanie redaktor prowadzącą serwisu Kobieta.pl - marki należącej do wydawnictwa Burda Media Polska. Tytuł nie jest objęty licencją. Na polskim rynku istnieje ponad dekadę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-szefowa-serwisu-kobieta.pl,392500,artykul.html

Serwis Kobieta.pl miesięcznie czyta milion użytkowników, którzy śledzą też profile społecznościowe tytułu na Facebooku i Instagramie a także korzystają z możliwości robienia zakupów za pośrednictwem systemu afiliacyjnego i widgetów implementowanych w treściach. 

W tym roku Kobieta.pl przeszła redesign a także zmianę strategii w obszarze treści. Dziś to serwis skupiony na najważniejszych kwestiach w życiu Polek - zarówno tych rodzinnych, osobistych, jak i społecznych. Są one urozmaicone artykułami o tematyce rozrywkowej, poradnikowej i edukacyjnej utrzymanymi w narracji serwisu premium.

Sandra Hajduk jako dziennikarka realizowała dotychczas autorskie cykle bliskie takiej wizji kobiecego serwisu. Jako autorka kampanii #dbamogłowę promowała profilaktykę zdrowia psychicznego a jej cykl spotkań live z gwiazdami na profilu instagramowym Gala.pl w czasie pandemii znacznie zwiększył jego odwiedzalność. Hajduk to także dziennikarka telewizyjna - prowadzi cykl show-biznesowy w programie porannym "Dzień Dobry TVN", recenzuje nowości muzyczne i specjalizuje się w gatunku lifestylowych wywiadów z gwiazdami.

 "Propozycja objęcia roli redaktor prowadzącej serwisu Kobieta.pl to dla mnie wyróżnienie i wyzwanie jednocześnie. Przez ponad 8 lat kariery zawodowej skupiałam się głównie na tematyce show-biznesowej, ale nieobce są mi styl życia, tematyka społeczna i bliska kobietom i obszarom ich zaangażowania, czy aktywności. Poprowadzenie jednego z czołowych polskich serwisów dedykowanych tematyce lifestyle pod tak mocnym i zobowiązującym adresem traktuję jako ekscytujące doświadczenie" - mówi Hajduk.

W czerwcu serwis Kobieta.pl odwiedził milion użytkowników. Na Facebooku tytuł śledzi 69 tysięcy osób a na Instagramie ta liczba zbliża się do 30 tysięcy followersów.

Źródło: Burda International Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764