logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa szefowa serwisu Kobieta.pl

  PR 02.08.2021, przeczytano 614 razy

Sandra Hajduk, która na początku 2020 roku objęła prowadzenie serwisu Gala.pl, od sierpnia zmieni swoją dotychczasową funkcję i zostanie redaktor prowadzącą serwisu Kobieta.pl - marki należącej do wydawnictwa Burda Media Polska. Tytuł nie jest objęty licencją. Na polskim rynku istnieje ponad dekadę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-szefowa-serwisu-kobieta.pl,392500,artykul.html

Serwis Kobieta.pl miesięcznie czyta milion użytkowników, którzy śledzą też profile społecznościowe tytułu na Facebooku i Instagramie a także korzystają z możliwości robienia zakupów za pośrednictwem systemu afiliacyjnego i widgetów implementowanych w treściach. 

W tym roku Kobieta.pl przeszła redesign a także zmianę strategii w obszarze treści. Dziś to serwis skupiony na najważniejszych kwestiach w życiu Polek - zarówno tych rodzinnych, osobistych, jak i społecznych. Są one urozmaicone artykułami o tematyce rozrywkowej, poradnikowej i edukacyjnej utrzymanymi w narracji serwisu premium.

Sandra Hajduk jako dziennikarka realizowała dotychczas autorskie cykle bliskie takiej wizji kobiecego serwisu. Jako autorka kampanii #dbamogłowę promowała profilaktykę zdrowia psychicznego a jej cykl spotkań live z gwiazdami na profilu instagramowym Gala.pl w czasie pandemii znacznie zwiększył jego odwiedzalność. Hajduk to także dziennikarka telewizyjna - prowadzi cykl show-biznesowy w programie porannym "Dzień Dobry TVN", recenzuje nowości muzyczne i specjalizuje się w gatunku lifestylowych wywiadów z gwiazdami.

 "Propozycja objęcia roli redaktor prowadzącej serwisu Kobieta.pl to dla mnie wyróżnienie i wyzwanie jednocześnie. Przez ponad 8 lat kariery zawodowej skupiałam się głównie na tematyce show-biznesowej, ale nieobce są mi styl życia, tematyka społeczna i bliska kobietom i obszarom ich zaangażowania, czy aktywności. Poprowadzenie jednego z czołowych polskich serwisów dedykowanych tematyce lifestyle pod tak mocnym i zobowiązującym adresem traktuję jako ekscytujące doświadczenie" - mówi Hajduk.

W czerwcu serwis Kobieta.pl odwiedził milion użytkowników. Na Facebooku tytuł śledzi 69 tysięcy osób a na Instagramie ta liczba zbliża się do 30 tysięcy followersów.

Źródło: Burda International Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764