logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet stawia na publicystykę

  PR 15.09.2016, przeczytano 460 razy

Uznani goście, aktualne komentarze do wydarzeń społeczno-politycznych i pluralizm opinii – po wakacjach rusza jesienne pasmo publicystyczne Onetu, w którym obok „Subiektywnego” i „Burzy politycznej” zadebiutują autorskie programy Andrzeja Gajcego, Andrzeja Stankiewicza, Iwony Kutyny i Renaty Kim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-stawia-na-publicystyke,29926,artykul.html

Od poniedziałku do piątku użytkownicy Onetu w paśmie publicystycznym znajdą wywiady z politykami, komentatorami życia publicznego, ekspertami różnych dziedzin – każdego dnia portal zaprezentuje innego prowadzącego, nowych gości i niebanalne tematy.

W jesiennym paśmie publicystycznym Onetu proponujemy siedem autorskich programów prowadzonych przez znanych i cenionych dziennikarzy Grupy Onet-RAS Polska. Każdy z nich to inna osobowość, inne spojrzenie na aktualne wydarzenia i odmienna perspektywa oceny sytuacji społeczno-politycznej. Dzięki temu publicystyka Onetu będzie dostarczała odpowiedzi na wszystkie nurtujące Polaków pytania – i to w krótkiej, dynamicznej formie, która najlepiej sprawdza się w Internecie – komentuje Sabina Lipska, Group Video Director w Grupie Onet-RAS Polska.

Publicystyczny tydzień w Onecie rozpoczyna poniedziałkowa premiera „Tomasz Lis.”. To już drugi sezon programu, w którym każdy nowy odcinek jest nadawany na żywo o godz. 15:00 na Onet.pl i Newsweek.pl. Redaktor naczelny Newsweeka, zapraszając do programu znanych komentatorów oraz opatrując wydarzenia ostatniego tygodnia autorskim komentarzem, podobnie jak w pierwszej serii będzie dostarczał widzom solidną dawkę publicystyki na najwyższym poziomie.

W pozostałe dni tygodnia programy publicystyczne będą miały swoje premiery o godz. 10.30. We wtorki będą pojawiać się na zmianę Iwona Kutyna oraz Renata Kim z „Newsweek Polska”. Obie dziennikarki chcą się skupić na społecznych aspektach bieżących wydarzeń. Z kolei środa to dzień Andrzeja Gajcego i Andrzeja Stankiewicza. Gajcy w swoim „Posłowiu” będzie pokazywać głębszy sens bieżących zdarzeń i przełamywać tzw. „partyjne przekazy dnia”. Natomiast Andrzej Stankiewicz, autor „Stanu wyjątkowego”, przede wszystkim stawia na wyjątkowych gości - polityków, sportowców i artystów.

W drugiej połowie tygodnia emitowane będą programy, które gościły już na Onet.pl wiosną tego roku. W czwartki o godzinie 10:30 na użytkowników czeka „Burza polityczna”, czyli spotkanie z najważniejszymi polskimi politykami, którzy w krzyżowym ogniu pytań Agnieszki Burzyńskiej, dziennikarki działu politycznego „Faktu”, tłumaczą się z działań własnej formacji partyjnej. Z kolei piątek to dzień „Subiektywnego” Bartosza Węglarczyka, który zamierza poświęcać dużo uwagi polityce zagranicznej i wydarzeniom międzynarodowym.

To już drugi sezon programowy na łamach Onet.pl. Wiosną tego roku Grupa Onet-RAS Polska zaprezentowała ponad 30 własnych produkcji wideo. Niebawem w serwisach Grupy zadebiutują kolejne programy publicystyczne, lifestylowe, rozrywkowe i sportowe, które będą stanowić istotne dopełnienie oferty Onetu w obszarze wideo.

Źródło: Grupa Onet - RAS Polska

www.onet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764