logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Lisicki zostanie naczelnym nowego tygodnika

  PR 07.01.2013, przeczytano 960 razy

Udziałowcy spółki wydawniczej Orle Pióro roku wybrali redaktora naczelnego nowego tygodnika. Tym samym został zakończony kluczowy etap procesu przedwydawniczego. Redaktorem naczelnym czasopisma, które ma trafić na rynek  do 1 marca 2013 r., został Paweł Lisicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-lisicki-zostanie-naczelnym-nowego-tygodnika,17627,artykul.html

Lisickiego w głosowaniu jednomyślnie poparli obaj główni udziałowcy spółki oraz spółdzielnia dziennikarska, która zrzesza najważniejszych publicystów tygodnika. Zgodnie ze statutem spółki, zrzeszeni w spółdzielni twórcy mają taki sam wpływ na wybór redaktora naczelnego jak inwestor strategiczny, co oznacza unikatową na rynku pełną realizację idei partnerstwa między wydawcą a redakcją. Wszyscy udziałowcy respektują podmiotowość dziennikarzy, a ich spółdzielnia jest gwarantem niezależności pisma i jego linii redakcyjnej.

Zgodnie z założeniami umowy inwestycyjnej z dnia 20.12.2012 r. pomiędzy Pawłem Lisickimi oraz PMPG SA i Michałem M. Lisieckim,  20 proc. udziałów w spółce Orle Pióro sp. z o.o (nazwa w rejestracji) – w grudniu 2012 objęli dziennikarze tworzący trzon redakcji tygodnika.

Nowe czasopismo ma ukazać się w sprzedaży do 1 marca 2013 roku. Ma mieć charakter społeczno-polityczny. Zespół tygodnika, oprócz naczelnego Pawła Lisickiego, tworzą publicyści związani wcześniej z tygodnikiem „Uważam Rze”, którego naczelnym był do końca listopada Lisicki: Sławomir Cenckiewicz, Piotr Gabryel, Cezary Gmyz, Piotr Gociek, Piotr Gontarczyk, Piotr Gursztyn, Andrzej Horubała, Waldemar Łysiak, Marek Magierowski, Agnieszka Rybak, Piotr Semka, Bronisław Wildstein, Tomasz Wróblewski, Rafał A. Ziemkiewicz.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764