W poniedziałek 12 marca z Super Expressem ukaże się plakat „SUPERdieta”. Jest to bezpłatny dodatek zawierający, z jednej strony, praktyczną tabelę kalorii wraz z indeksem glikemicznym, z drugiej, diety przygotowane dla osób chcących poprawić figurę oraz zadbać o serce.
Plakat jest dodatkowo wsparty materiałem redakcyjnym poświęconym odchudzaniu oraz zdrowemu odżywianiu. Całość jest komunikowana kampanią w TV, radio i prasie.
Media wykorzystane w kampanii:
- kampania telewizyjna w TVP, TVN, POLSAT i Polo TV (spot 15 sec) – 11 marca (niedziela);
- kampania radiowa w stacjach: Wawa, ESKA, Eska Rock i Vox Warszawa - 12 marca (poniedziałek);
- kampania autopromocyjna w na łamach Super Expressu.
Kampania promocyjna została przygotowana przez Dział Marketingu ”Super Expressu”. Media zewnętrzne zakupił Starcom.
Źródło: Super Express