logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Playboy Polska z pierwszą w historii redaktor naczelną

  PR 11.06.2019, przeczytano 1139 razy

Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu Playboy. Pierwszy numer zrealizowany pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej ukaże się 12 czerwca. W sesji okładkowej wykonanej przez Piotra Stokłosę pojawi się aktorka Michalina Olszańska-Rozbicka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/playboy-polska-z-pierwsza-w-historii-redaktor-naczelna,382841,artykul.html

- Playboy od zawsze kojarzył się z siłą wprowadzającą zmiany. Kobieta na stanowisku naczelnej tego tytułu jest więc naturalną koleją rzeczy. To magazyn, w którym twórcy nie boją się kontrowersyjnych tematów, przełamujących tabu. Nigdy nie brakowało również zmysłowych zdjęć kobiet, które reprezentują coraz szerszą i bardziej zróżnicowaną grupę odbiorców. Media społecznościowe stwarzają możliwość coraz większej interakcji z czytelników, a co za tym idzie ukształtowania Playboya jako miejsca ciekawej i wartościowej dyskusji. Należy pamiętać, że współczesny świat, również ten widziany z męskiej perspektywy, nie może istnieć bez silnego, kobiecego głosu. – mówi Anna Mierzejewska, redaktor naczelna Playboya.

Motywem przewodnim Playboya pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej stanie się hasło SEKS.MISJA. Pierwszy człon motywu – Seks – odnosi się do erotyzmu, który cały czas będzie nieodłącznym elementem pisma, natomiast drugi – Misja – przekazuje obietnicę poruszania na łamach magazynu tematów ważnych i potrzebnych.   

Bijan Khezri, Prezes Zarządu Marquard Media Polska, CEO Marquard Media Group, opisuje zmianę na stanowisku redaktor naczelnej jako - bezpośrednie nawiązanie do misji wydawnictwa, któremu od początku istnienia Marquard Media Group, założonemu w Szwajcarii na początku lat 60-tych przez Jürga Marquarda, przyświecał jeden cel - być czynnikiem popychającym do zmian, wzmacniającym pojawiające się na rynku trendy tworząc jednocześnie platformę do dyskusji oraz budowania tożsamości. Playboy od zawsze tworzył wyjątkową przestrzeń medialną adresowaną do osób o otwartych umysłach, wypełnioną kobiecym pięknem i przyjemnościami życia. I choć ta przestrzeń wciąż istnieje, wymaga modyfikacji. Zapraszamy tym samym naszych czytelników do wzięcia aktywnego udziału w kreowaniu nowej przestrzeni, gdzie - dotychczas wyłącznie męski świat Playboya – jest otwarty również na kobiety - wykraczając poza strefę wyłącznie wizualną.

Pierwszy numer Playboya prowadzony przez nową redaktor naczelną ukaże się 12 czerwca. Na okładce i w głównej sesji zdjęciowej w środku pojawi się aktorka Michalina Olszańska-Rozbicka, w obiektywie Piotra Stokłosy, fotografa mieszkającego na co dzień w Paryżu i związanego z agencją Warsaw Creatives. W magazynie znajdą się także m.in. wywiady z Martinem Lewandowskim, Tomaszem Organkiem i Tomaszem Raczkiem (pierwszym naczelnym polskiej edycji Playboya) oraz opowiadanie autorstwa Piotra Fiedlera.

Anna Mierzejewska – pierwsza w historii redaktor naczelna polskiej edycji magazynu Playboy. Funkcję objęła w wieku 27 lat, czyli dokładnie w tym samym, w którym Hugh Hefner stworzył ten kultowy magazyn w USA. Olsztynianka, absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Gdańskim. Od początku swojej kariery związana z Marquard Media Polska. Jako dziennikarka pracowała m.in. w drukowanych oraz internetowych wydaniach magazynów Cosmopolitan i Joy. Pracę łączy z edukacją w Polskiej Szkole Reportażu. Uwielbia góry, zwłaszcza Tatry. Codzienności nie wyobraża sobie bez dawki rock'n'rolla i zwierząt.

Źródło: Marquard Media Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764