logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Playboy Polska z pierwszą w historii redaktor naczelną

  PR 11.06.2019, przeczytano 320 razy

Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu Playboy. Pierwszy numer zrealizowany pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej ukaże się 12 czerwca. W sesji okładkowej wykonanej przez Piotra Stokłosę pojawi się aktorka Michalina Olszańska-Rozbicka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/playboy-polska-z-pierwsza-w-historii-redaktor-naczelna,382841,artykul.html

- Playboy od zawsze kojarzył się z siłą wprowadzającą zmiany. Kobieta na stanowisku naczelnej tego tytułu jest więc naturalną koleją rzeczy. To magazyn, w którym twórcy nie boją się kontrowersyjnych tematów, przełamujących tabu. Nigdy nie brakowało również zmysłowych zdjęć kobiet, które reprezentują coraz szerszą i bardziej zróżnicowaną grupę odbiorców. Media społecznościowe stwarzają możliwość coraz większej interakcji z czytelników, a co za tym idzie ukształtowania Playboya jako miejsca ciekawej i wartościowej dyskusji. Należy pamiętać, że współczesny świat, również ten widziany z męskiej perspektywy, nie może istnieć bez silnego, kobiecego głosu. – mówi Anna Mierzejewska, redaktor naczelna Playboya.

Motywem przewodnim Playboya pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej stanie się hasło SEKS.MISJA. Pierwszy człon motywu – Seks – odnosi się do erotyzmu, który cały czas będzie nieodłącznym elementem pisma, natomiast drugi – Misja – przekazuje obietnicę poruszania na łamach magazynu tematów ważnych i potrzebnych.   

Bijan Khezri, Prezes Zarządu Marquard Media Polska, CEO Marquard Media Group, opisuje zmianę na stanowisku redaktor naczelnej jako - bezpośrednie nawiązanie do misji wydawnictwa, któremu od początku istnienia Marquard Media Group, założonemu w Szwajcarii na początku lat 60-tych przez Jürga Marquarda, przyświecał jeden cel - być czynnikiem popychającym do zmian, wzmacniającym pojawiające się na rynku trendy tworząc jednocześnie platformę do dyskusji oraz budowania tożsamości. Playboy od zawsze tworzył wyjątkową przestrzeń medialną adresowaną do osób o otwartych umysłach, wypełnioną kobiecym pięknem i przyjemnościami życia. I choć ta przestrzeń wciąż istnieje, wymaga modyfikacji. Zapraszamy tym samym naszych czytelników do wzięcia aktywnego udziału w kreowaniu nowej przestrzeni, gdzie - dotychczas wyłącznie męski świat Playboya – jest otwarty również na kobiety - wykraczając poza strefę wyłącznie wizualną.

Pierwszy numer Playboya prowadzony przez nową redaktor naczelną ukaże się 12 czerwca. Na okładce i w głównej sesji zdjęciowej w środku pojawi się aktorka Michalina Olszańska-Rozbicka, w obiektywie Piotra Stokłosy, fotografa mieszkającego na co dzień w Paryżu i związanego z agencją Warsaw Creatives. W magazynie znajdą się także m.in. wywiady z Martinem Lewandowskim, Tomaszem Organkiem i Tomaszem Raczkiem (pierwszym naczelnym polskiej edycji Playboya) oraz opowiadanie autorstwa Piotra Fiedlera.

Anna Mierzejewska – pierwsza w historii redaktor naczelna polskiej edycji magazynu Playboy. Funkcję objęła w wieku 27 lat, czyli dokładnie w tym samym, w którym Hugh Hefner stworzył ten kultowy magazyn w USA. Olsztynianka, absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Gdańskim. Od początku swojej kariery związana z Marquard Media Polska. Jako dziennikarka pracowała m.in. w drukowanych oraz internetowych wydaniach magazynów Cosmopolitan i Joy. Pracę łączy z edukacją w Polskiej Szkole Reportażu. Uwielbia góry, zwłaszcza Tatry. Codzienności nie wyobraża sobie bez dawki rock'n'rolla i zwierząt.

Źródło: Marquard Media Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group: od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu.
Komunikacja SMS w Polsce
Prawie 94% Polaków codziennie używa SMS-ów do komunikacji – tak wynika z najnowszego wydania raportu SerwerSMS.pl. Mimo stale pojawiających się alternatyw, czyli znanych komunikatorów internetowych, krótkie wiadomości tekstowe mają się świetnie. Dlaczego wciąż są tak popularne i przy jakich okazjach najczęściej je wysyłamy?
Strach pomyśleć do czego mogą być zdolne kobiety, kiedy chcą się zemścić na swoim byłym. W pierwszy grudniowy poniedziałek Zoom TV zaprasza na komedię romantyczną, w której trzy dziewczyny zaplanują... Świąteczny rewanż. W te święta nie zabraknie nawet najbardziej wyrafinowanych intryg...
Skuteczniejsze dotarcie do klienta przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi do kreacji kampanii i analizy danych – Shoper dzięki zdobyciu statusu Facebook Marketing Partner wprowadza na rynek e-commerce usługę, która pozwala właścicielom sklepów szybciej zdobywać nowe zamówienia.
Polskie firmy bez kompleksów podbijają zagraniczne rynki, a najatrakcyjniejszym odbiorcą usług pozostają niemieccy konsumenci. Pierwsza gospodarka Unii Europejskiej jest otwarta na towary i usługi zza wschodniej granicy. Przed polskimi przedsiębiorcami duże wyzwanie, ale też niepowtarzalna szansa na rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764