logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 100 tysięcy czytelników na profilu tygodnika „wSieci”

  PR 13.02.2015, przeczytano 840 razy

Dobrze rozpoczął się rok w mediach społecznościowych dla tygodnika opinii - „wSieci”. W styczniu udało się osiągnąć znakomite wyniki dotyczące zaangażowania i interaktywności na profilu Facebookowym, a już na początku lutego fanpage tygodnika przekroczył barierę 100 tysięcy czytelników!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-100-tysiecy-czytelnikow-na-profilu-tygodnika-wsieci,23934,artykul.html

W branżowym zestawieniu Fanpage Trends Styczeń 2015 profil wSieci zajął 5 miejsce w kategorii prasa biorąc pod uwagę wskaźnik zaangażowania użytkowników serwisu, wyprzedzając m.in. „Newsweek Polska”, „Politykę” i „Wprost”. Dodatkowo w zestawieniu 15-tu najbardziej angażujących profili zaangażował najwięcej (aż 40 proc.) swoich fanów – wyprzedzając nawet „Przegląd Sportowy” (35 proc.).

W zestawieniu najbardziej interaktywnych stron fanpage „wSieci” dał się wyprzedzić jedynie „Faktowi” (profil Fakt.pl) notując zawrotną liczbę Interactivity Index (zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca) - 1 636 960!

- Dziękujemy czytelnikom za zaangażowanie i zaufanie. Profil tygodnika „wSieci” na Facebooku jest naturalnym miernikiem zainteresowania pismem, daje też możliwość natychmiastowej komunikacji z odbiorcami, co szczególnie cenimy – mówi Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”. – Dziękujemy zatem nie tylko za „like”, ale też za wszystkie komentarze dotyczące publikacji tygodnika.


„wSieci” znalazło się na pierwszym miejscu w zestawieniu „Obsługa klienta”. Administratorzy profilu reagowali na 157 wiadomości od użytkowników - najczęściej w porównaniu z innymi polskimi profilami (zestawienie według procentu reakcji, który w przypadku „wSieci” był na poziomie przekraczającym 60 proc.).

- Na profilu wSieci staramy się dbać o komunikację z użytkownikami. Nie tylko tworzymy treści, które trafiają na tablicę, ale staramy się też prowadzić dyskusję z osobami, które do nas piszą czy komentują posty, stąd tak dobry wynik m.in. w kategorii „Obsługa klienta” – tłumaczy Dawid Jażdżewski z agencji Apella S.A. obsługującej media społecznościowe tygodnika „wSieci”.

5 lutego 2015 fanpage „wSieci” jako pierwszy wśród profili mediów konserwatywnych przekroczył barierę 100 tysięcy użytkowników Facebooka. Zapraszamy na nasz profil - www.facebook.com/gazetawsieci.

Wydawany przez Fratrię największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce – „wSieci” zamknął ubiegły rok ze średnią sprzedażą ogółem w okresie styczeń – listopad 2014 na poziomie 77 036 egzemplarzy (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy). Niezmiennie liderem na rynku miesięczników o tematyce historycznej pozostaje pismo prof. Jana Żaryna – „wSieci Historii”. W styczniu ukazał się na rynku pierwszy numer miesięcznika „Fronda”, którego redaktorem naczelnym został Grzegorz Górny.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764