Dobrze rozpoczął się rok w mediach społecznościowych dla tygodnika opinii - „wSieci”. W styczniu udało się osiągnąć znakomite wyniki dotyczące zaangażowania i interaktywności na profilu Facebookowym, a już na początku lutego fanpage tygodnika przekroczył barierę 100 tysięcy czytelników!
W branżowym zestawieniu Fanpage Trends Styczeń 2015 profil wSieci zajął 5 miejsce w kategorii prasa biorąc pod uwagę wskaźnik zaangażowania użytkowników serwisu, wyprzedzając m.in. „Newsweek Polska”, „Politykę” i „Wprost”. Dodatkowo w zestawieniu 15-tu najbardziej angażujących profili zaangażował najwięcej (aż 40 proc.) swoich fanów – wyprzedzając nawet „Przegląd Sportowy” (35 proc.).
W zestawieniu najbardziej interaktywnych stron fanpage „wSieci” dał się wyprzedzić jedynie „Faktowi” (profil Fakt.pl) notując zawrotną liczbę Interactivity Index (zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca) - 1 636 960!
- Dziękujemy czytelnikom za zaangażowanie i zaufanie. Profil tygodnika „wSieci” na Facebooku jest naturalnym miernikiem zainteresowania pismem, daje też możliwość natychmiastowej komunikacji z odbiorcami, co szczególnie cenimy – mówi Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”. – Dziękujemy zatem nie tylko za „like”, ale też za wszystkie komentarze dotyczące publikacji tygodnika.
„wSieci” znalazło się na pierwszym miejscu w zestawieniu „Obsługa klienta”. Administratorzy profilu reagowali na 157 wiadomości od użytkowników - najczęściej w porównaniu z innymi polskimi profilami (zestawienie według procentu reakcji, który w przypadku „wSieci” był na poziomie przekraczającym 60 proc.).
- Na profilu wSieci staramy się dbać o komunikację z użytkownikami. Nie tylko tworzymy treści, które trafiają na tablicę, ale staramy się też prowadzić dyskusję z osobami, które do nas piszą czy komentują posty, stąd tak dobry wynik m.in. w kategorii „Obsługa klienta” – tłumaczy Dawid Jażdżewski z agencji Apella S.A. obsługującej media społecznościowe tygodnika „wSieci”.
5 lutego 2015 fanpage „wSieci” jako pierwszy wśród profili mediów konserwatywnych przekroczył barierę 100 tysięcy użytkowników Facebooka. Zapraszamy na nasz profil - www.facebook.com/gazetawsieci.
Wydawany przez Fratrię największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce – „wSieci” zamknął ubiegły rok ze średnią sprzedażą ogółem w okresie styczeń – listopad 2014 na poziomie 77 036 egzemplarzy (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy). Niezmiennie liderem na rynku miesięczników o tematyce historycznej pozostaje pismo prof. Jana Żaryna – „wSieci Historii”. W styczniu ukazał się na rynku pierwszy numer miesięcznika „Fronda”, którego redaktorem naczelnym został Grzegorz Górny.
Źródło: Apella