logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowy, kulinarny serial TVN z udziałem Onwelo

  PR 31.08.2016, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

TVN już w najbliższy weekend wyemituje premierowy odcinek swojej nowej produkcji „Na Noże”. To pierwszy kulinarny serial TVN, którego planem stało się wiele lokalizacji na terenie Warszawy, wyróżniających się niezwykłym wystrojem wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowy%2C-kulinarny-serial-tvn-z-udzialem-onwelo,29751,artykul.html

„Na noże” opowiada historię 33-letniego Jacka (w tej roli Wojciech Zieliński), ambitnego szefa kuchni, który postanawia otworzyć własną restaurację. Tym samym staje w szranki ze znanym kucharzem innej restauracji – Darkiem (grany przez Piotra Stramowskiego), który również ma ambicje założenia własnego biznesu.

Tak zaczyna się rywalizacja dwóch wyjątkowych szefów kuchni, których kulinarne koncepcje różnią się diametralnie. Jacek stawia na prostotę oraz wspiera lokalne polskie produkty. Darek natomiast dąży do stworzenia kuchni molekularnej, gdzie do gotowania wykorzystuje się sposoby naukowe, zaczerpnięte w szczególności z fizyki oraz chemii.

W serialu nie zabraknie również uwielbianych przez widzów wątków miłosnych. Te miłosne, biznesowe i przede wszystkim kulinarne zmagania zostały sfilmowane na tle wyróżniających się designem lokalizacji w Warszawie. Jedną z nich było warszawskie biuro Onwelo, nowoczesnej spółki IT działającej w Polsce oraz na świecie. Biuro tej firmy posłużyło m.in. do zrealizowania sceny z Jackiem, który próbuje pozyskać dla swojego projektu bardzo ważnego sponsora.

Uwagę ekipy z TVN zwrócił nieszablonowy design naszego biura oraz sposób organizacji przestrzeni, ułatwiający zwiększenie efektywności pracy, ale również będący dla pracowników idealnym miejscem spotkań oraz relaksu. Filmowcy poprosili o zgodę na nakręcenie kilku serialowych scen właśnie u nas, z czego bardzo się cieszymy – mówi Anna Śniegowska, Marketing & Communication Manager w Onwelo.

Oprócz niezwykłej scenerii, powodem, dla którego warto obejrzeć nową produkcję TVN, jest plejada występujących w niej gwiazd. Obok Wojciecha Zielińskiego i Piotra Stramowskiego wystąpią także m.in. Weronika Książkiewicz, Piotr Głowacki oraz Joanna Jarmołowicz. Najsilniejszym magnesem dla widzów powinny być jednak liczne inspiracje kulinarne, których nie zabraknie w serialu.

W tej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak tylko zapewnić sobie czas wolny na premierę serialu już w najbliższą niedzielę, 4.09.2016 o godz. 21:30 w TVN.

Źródło: Onwelo

www.onwelo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764