logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amazon Prime: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Telewizja Polska podsumowuje 31. akcję „Reklama Dzieciom”

Aż 1 640 000 złotych wyniósł dochód z bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia w TVP1, tuż po „19:30”. W 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 15 reklamodawców. Dochód z akcji zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom.

14.01.2024 | przeczytano: 359 razy

Budowanie lojalności konsumentów już od wieków jest jednym z filarów strategii sprzedażowych. Najwcześniejszą znaną formą programu lojalnościowego była miedziana moneta, którą już w XVIII wieku kupcy wręczali swoim najwierniejszym klientom. Dziś u podstaw tych programów leżą skomplikowane systemy wykorzystujące analizę danych i uczenie maszynowe. Nie zmienia się tylko cel sprzedawców – wciąż chcą skłonić klientów do powtarzalnych zakupów i przywiązać ich do swojej marki.

22.09.2023 | przeczytano: 609 razy
Grupa Lego przenosi do świata dziecięcych snów w centrum Warszawy

Wkrocz do świata snów dzięki LEGO DREAMZzz, pierwszej serii tematycznej od Grupy LEGO, która jest zainspirowana sposobem, w jaki dzieci śnią. W samym centrum Warszawy w przejściach podziemnych Ronda Dmowskiego powstała wyjątkowa przestrzeń ozdobiona grafikami z bohaterami nowego serialu LEGO DREAMZzz, w tym Mateo, Izzie, Cooperem czy Królem Koszmarów i Nocnym Łowcą.

27.06.2023 | przeczytano: 1076 razy
Lifestylowa sieć telewizyjna Outtv wystartowała na Prime Video Channels w Polsce

Od środy 26 kwietnia 2023 r. kanał europejskiego nadawcy telewizyjnego OUTtv będzie dostępny w Polsce na Amazon Prime. To pierwszy kanał LGBTQI+ w historii Amazona w Polsce, który zostanie włączony do oferty Amazon Prime Video Channels.

02.05.2023 | przeczytano: 539 razy

Wchodząc na polski rynek, Amazon miał zatrząść w posadach platformami konkurentów. Jednak najbardziej popularnym marketplace’em pozostaje Allegro, ale amerykański gigant depcze mu po piętach. Podwyżki cen Amazon Prime w Europie nasuwają pytanie: czy rywal rodzimego koncernu zwiększy swoją przewagę nad firmą założoną przez Jeffa Bezosa?

29.07.2022 | przeczytano: 1174 razy

Od dwóch tygodni Polacy mogą legalnie korzystać z Disney+. Według analizy polskiego SentiOne aprobatę wzbudziły zwłaszcza cena abonamentu oraz bogata zawartość biblioteki nowego serwisu. W tej sytuacji część odbiorców deklaruje rezygnację z droższego Netflixa.

04.07.2022 | przeczytano: 512 razy
Rynek e-commerce pod lupą UOKiK

W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego – jak podkreśla ekspert Kancelarii Baker McKenzie Marcin Trepka – przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać na szybkim wzroście e-commerce, powinni się pochylić nad kwestiami związanymi z prawem konsumenckim. Nowe obowiązki nałoży na nich także unijna dyrektywa Omnibus, która powinna zacząć obowiązywać od 28 maja br. i która ma m.in. zapobiegać nieuczciwemu zawyżaniu cen przed wprowadzeniem promocji czy publikowaniu fałszywych opinii na temat produktów. Przedsiębiorcom internetowym zostało już bardzo niewiele czasu, aby dostosować swoje regulaminy do nowych przepisów i wdrożyć nowe procedury w zakresie obsługi klientów.

09.05.2022 | przeczytano: 481 razy
Samsung prezentuje nową, stylową linię monitorów Smart Monitor M8

Seria Samsung Smart Monitor M8 to kolejna odsłona przełomowej technologii Smart, łączącej wielofunkcyjność z ikonicznym designem, teraz dostępnym w czterech nowoczesnych kolorach. Nowy 32-calowy model M8 wyposażony został m.in. w ruchomą kamerę SlimFit, technologię wyświetlania obrazów w rozdzielczości UHD, a także o blisko ¾ cieńszy ekran ze stylowym, płaskim tyłem.

30.03.2022 | przeczytano: 748 razy
Amazon Prime dostępny w Play

Abonament w Play to nie tylko korzyści z dostępu do popularnych ofert i dużych oszczędności, ale także szereg usług dodatkowych na atrakcyjnych warunkach. Od teraz, klienci mogą otrzymują możliwość włączenia nowego, wygodnego rozwiązania – Amazon Prime w atrakcyjnej cenie 10,99 zł miesięcznie. Dzięki niemu można korzystać z bezpłatnej i szybkiej dostawy milionów produktów z amazon.pl, serwisu Amazon Prime Video z wielokrotnie nagradzanymi filmami i serialami, dostępu do darmowych gier na PC dzięki Prime Gaming oraz specjalnych ofert z Prime Exclusive Deals.

06.12.2021 | przeczytano: 460 razy
4 wskazówki dotyczące strategii obsługi klienta w okresie gorączki zakupowej

Około 30% Polaków wybiera sklepy internetowe jako główne miejsce dokonywania zakupów, przeznaczając na nie blisko ⅓ świątecznego budżetu. Kanały sprzedaży online najczęściej wybierane są w przypadku zakupu gadżetów technologicznych czy zabawek, natomiast punkty stacjonarne przodują w sprzedaży żywności, przedmiotów użytku domowego, dóbr luksusowych oraz kosmetyków. Może się to wiązać z potrzebą poznania produktu przed dokonaniem zakupu lub chęcią nabycia przedmiotów w konkretnym momencie. W ubiegłym roku, w okresie przedświątecznego szaleństwa zakupowego Polacy deklarowali przeznaczyć o 29% mniej budżetu na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania niż rok wcześniej – wynika z badania Deloitte[1]. Obniżenie nastrojów konsumentów, według 62% ankietowanych, wynika ze skutków pandemii, niestabilnej sytuacji gospodarczej (60%) oraz rosnących kosztów życia (53%). Nie znaczy to jednak, że całkowicie rezygnujemy z nabywania produktów i ulegamy wielu świątecznym okazjom, jednak okres wzmożonych zakupów wiąże się także z potrzebą skupienia jeszcze większej uwagi na konsumencie.

23.11.2021 | przeczytano: 786 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764