logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 649
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023

Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)

22.09.2023 | przeczytano: 233 razy
Bezlusterkowy aparat cyfrowy Fujifilm GFX100 II

Koncern FUJIFILM Corporation z przyjemnością informuje o wprowadzeniu do sprzedaży 26 września 2023 r. aparatu FUJIFILM GFX100 II (zwanego dalej GFX100II). Będzie to najnowszy przedstawiciel serii GFX – bezlusterkowych cyfrowych aparatów fotograficznych wyposażonych w matryce światłoczułe średniego formatu*1 rejestrujące uchwycone obrazy na powierzchni około 1,7 razy większej w porównaniu z matrycami pełnoklatkowymi 35 mm.

15.09.2023 | przeczytano: 371 razy
Foodcare i raper Jacuś z „Brokatową sukienką” z kampanii Frugo Energy – Befrr

FoodCare uruchamia II turę kampanii FRUGO Energy w telewizji i digitalu. Zapowiada premierę pełnometrażowego utworu oraz teledysku rapera Jacusia pt. Brokatowa Sukienka, który powstał w odpowiedzi na prośby młodego pokolenia.

12.09.2023 | przeczytano: 308 razy
Sony zapowiada nowe panele Crystal LED Verona

Nowe panele Crystal LED VERONA, oferują głęboką czerń i właściwości antyodblaskowe pozwalając łączyć świat realny z wirtualnym w naturalny sposób i są przy tym łatwiejsze w instalacji.

08.09.2023 | przeczytano: 303 razy
Leifheit ponownie postawił na Influencer Marketing ze Streetcom

„Suszarka Black Diamond. PASUJE MI!” pod takim hasłem odbywa się najnowsza kampania influencer marketingowa dla marki LEIFHEIT prowadzona przez agencję Streetcom. Głównym jej celem jest budowanie świadomości istnienia produktu, a także dotarcie do klientów z informacją o e-sklepie marki pod adresem: leifheitsklep.pl

04.09.2023 | przeczytano: 249 razy
Skład Jury konkursu POS Stars 2023

Podczas jubileuszowej 15. edycji konkursu POS STARS na najlepsze displaye reklamowe, który odbędzie się już 13 i 14 września w trakcie targów Festiwal Marketingu głosować będzie JURY w składzie:

30.08.2023 | przeczytano: 669 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl

Kiedy dziecko ogląda filmiki w internecie może natknąć się na reklamę produktów dla dorosłych – samochodów, nieruchomości czy usług bankowych. Przez takie działania Google może mieć bardzo kosztowne kłopoty, a reklamodawcy mogą się zacząć zastanawiać, czy ich przekaz trafia do odpowiednich osób.

23.08.2023 | przeczytano: 320 razy
Faktoria z Grupy Nest Bank w nowych barwach

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, odświeża swoją identyfikację wizualną. Zmienił się zarówno logotyp, jak i strona internetowa oraz pozostałe elementy marki – Jesteśmy na rynku już 5 lat, dlatego nadszedł czas na zmianę wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla osobowość i etap rozwoju, na którym obecnie się znajdujemy – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

17.08.2023 | przeczytano: 353 razy
Kraje regionu muszą stanowić przeciwwagę w debacie UE na temat kwestii cyfrowych

Europa Środkowo-Wschodnia musi brać udział w kształtowaniu cyfrowej agendy Unii Europejskiej. Potrzebujemy silnego, zjednoczonego głosu regionu w odniesieniu do europejskich inicjatyw regulacyjnych. Stworzenie regionalnego zestawu narzędzi w zakresie cyberbezpieczeństwa, wsparcie dla firm rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej oraz większe wysiłki na rzecz szkolenia ekspertów i edukacji ogółu społeczeństwa są kluczem do zapewnienia cyberbezpieczeństwa w regionie – argumentowali eksperci podczas warsztatów online „Odpowiedzi Europy Środkowo-Wschodniej na zagrożenia cyfrowe”, poświęconych omówieniu aktualnych wyzwań w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego. Warsztaty zorganizowała CEE Digital Coalition - koalicja regionalnych organizacji cyfrowych z regionu Trójmorza.

28.07.2023 | przeczytano: 290 razy
Vufinder Studios partnerem ROE Visual na polskim rynku

VuFinder Studios, studio wirtualnej produkcji, zainwestowało w panele LED firmy ROE Visual, topowego producenta ekranów LED dla rynku filmowego i telewizyjnego na skalę światową. To pierwsza tego typu współpraca ROE Visual na polskim rynku.

26.07.2023 | przeczytano: 340 razy
1 2 3
Strona 1/65 (artykułów: 649)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764