logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chocolad: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej dołączyły dwie nowe osoby

Natalia Nowak od 1 kwietnia pełni funkcję Social Media Managera w Dziadku do orzechów. Zajmuje się planowaniem i bieżącą obsługą działań w kanałach online. Wcześniej była związana między innymi z agencją Veneo, w której pełniła funkcję Senior Marketing Specialist. Pracowała dla takich marek jak Koral, Bayer, Piwniczanka czy Góralki w zakresie prowadzenia komunikacji marek w kanałach social media, planowaniem mediów oraz obsługą budżetów kampanii.

12.04.2018 | przeczytano: 648 razy
Dominik Strzelec w nowej kampanii Dekoral „Zadania specjalne”

8 maja ruszyła nowa kampania marki Dekoral „Zadania specjalne”, nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został Dominik Strzelec – prowadzący znanego programu telewizyjnego „Usterka”.

18.05.2017 | przeczytano: 1550 razy
S4 w królestwie nadzienia Mieszka

Na początku listopada br. rozpoczęła się przygotowana przez Agencję Reklamową S4 kampania wspierająca promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV i billboardy sponsorskie, w których główną rolę odgrywa to, co w produktach firmy Mieszko najważniejsze – królestwo nadzienia.

21.12.2007 | przeczytano: 964 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764