logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EFL: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Czy pandemia pomoże rozwinąć moją branżę? Opinie MŚP

W 8. edycji Barometru COVID-19, realizowanego przez EFL od początku pandemii koronawirusa w Polsce, widać kontynuację pozytywnego trendu z poprzedniego kwartału, zgodnie z którym kondycja firm MŚP poprawia się. 33 proc. przedsiębiorstw ocenia, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy sytuacja w ich branży poprawi się. To zbliżony wynik do poprzedniego pomiaru (32 proc.) i jeden z najwyższych od początku realizacji badania. Co ciekawe, po raz pierwszy tak liczna grupa firm (24 proc.) ocenia, że ich branża rozwinie się w związku z pandemią COVID-19. We wcześniejszych pomiarach wynik oscylował na poziomie kilku procent. W szczególności uważa tak 46 proc. firm produkcyjnych i 30 proc. firm budowlanych.

26.07.2021 | przeczytano: 183 razy

Barometr EFL rośnie trzeci kwartał z rzędu, co wskazuje na wyraźną i stabilną poprawę nastrojów wśród przedstawicieli sektora MŚP. W III kwartale br. główny indeks wyniósł 53,5 pkt., o 0,7 pkt. więcej niż kwartał wcześniej.

19.07.2021 | przeczytano: 156 razy
Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2021

Subindeks Barometru EFL dla branży produkcyjnej na II kwartał br. wyniósł 54 pkt. i był wyższy o 4,7 pkt. w porównaniu do poprzedniego kwartału. To najwyższy wynik od prawie 2 lat (w III kwartale 2019 roku wyniósł 57 pkt.). Co trzecia firma produkcyjna spodziewa się powrotu koniunktury w branży jeszcze w tym roku – to najwięksi optymiści wśród wszystkich badanych branż w 7. edycji Barometru COVID-19. Co więcej, najmniej przedstawicieli przemysłu uważa, że epidemia koronawirusa ma niekorzystny wpływ na ich branżę. Tylko 21 proc.

10.05.2021 | przeczytano: 336 razy
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w konkursie Instytucja Roku

Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.

02.04.2021 | przeczytano: 423 razy
Barometr EFL na I kwartał 2021

Pierwszy w 2021 roku pomiar Barometru EFL wskazuje na wciąż pesymistyczne, lecz stabilne, nastroje wśród przedstawicieli sektora MŚP. Główny indeks osiągnął wartość 49,3 pkt., o 0,8 pkt. więcej niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Eksperci EFL podkreślają, że do poprawy nastrojów jeszcze daleko, o czym świadczyłby wzrost wskaźnika powyżej 50 pkt. I zwracają uwagę, że od początku 2020 roku wartość Barometru tylko raz przekroczyła próg ograniczonego rozwoju, i to nieznacznie (50,2 pkt. w III kwartale), podczas gdy w latach 2015-2019 tylko dwa razy była poniżej tego poziomu.

22.01.2021 | przeczytano: 300 razy
Remington zrywa z wyrzeczeniami w stylizacji włosów w nowej kampanii #Zerokompromisów

#ZeroKompromisów to hasło kampanii promującej innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington wspierający Fundację Rak’n’Roll. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Neon Shake Advertising.

01.12.2020 | przeczytano: 359 razy

McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy.

26.11.2020 | przeczytano: 397 razy
Jesienna kampania EFL: „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”

W jesiennej kampanii EFL oferuje przedsiębiorcom elastyczne rozwiązania z pewnym partnerem – na niepewny czas. „Każdy leasing powinien być tak elastyczny” obejmuje dwie oferty promocyjne – Łatwy start i UżywaneOK. Kampania rusza 1 października br.

05.10.2020 | przeczytano: 401 razy

Polski oddział Sun Chemical po raz kolejny był platynowym sponsorem Forum Fleksograficznego, odbywającego się w tym roku w dniach 14-15 września w Kazimierzu Dolnym, zorganizowanego przez Polską Izbę Fleksografów (PIF). Firma miała tu także dwa wystąpienia, dotyczące zrównoważonego rozwoju, które spotkały się z dużym zainteresowaniem uczestników.    

22.09.2020 | przeczytano: 585 razy
Poprawia się kondycja finansowa małych i średnich przedsiębiorstw

Pakiety pomocowe dla firm i odmrożenie gospodarki sprawiły, że stopniowo poprawia się sytuacja mikro-, małych i średnich firm. Podobnie jak ich nastroje. Wskaźnik Barometru EFL po raz pierwszy od III kwartału 2019 roku przekroczył 50 pkt, co wskazuje na korzystną ocenę warunków do rozwoju sektora MŚP. Mimo to przedsiębiorcy mniej optymistycznie niż w maju patrzą na perspektywy powrotu do stanu sprzed pandemii. – Wszystko zależy od sytuacji epidemiologicznej, jednak gospodarka najwcześniej w połowie 2021 roku powróci do poziomu aktywności sprzed kilku miesięcy – ocenia Łukasz Kozłowski,  główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich.

31.07.2020 | przeczytano: 449 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764