logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Europapier: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48
30 lat firmy Zinart na rynku poligraficznym

Rok 2022 obfituje dla firmy Zinart z Wrocławia w ważne dla niej wydarzenia. Przedsiębiorstwo, zaopatrujące polskie i zagraniczne drukarnie w niezbędne w ich funkcjonowaniu maszyny, materiały eksploatacyjne i części zamienne, obchodzi 30-lecie działalności na rynku poligraficznym. W 1. kwartale firma uruchomiła – cieszący się rosnącą popularnością – sklep internetowy, natomiast w połowie roku doszło w niej do historycznej zmiany w kierownictwie. Adam Zindulski – założyciel i do niedawna prezes zarządu firmy przekazał jej stery swoim wieloletnim współpracownikom, którzy stali się jednocześnie właścicielami spółki. Paweł Trzeciak objął funkcję prezesa zarządu, zaś Grzegorz Śleziak i Jacek Mozoła pozostają – jak dotychczas – wiceprezesami firmy.

14.07.2022 | przeczytano: 1447 razy
Europapier przenosi siedzibę do West Station

Firma Europapier Polska przeniosła swoją siedzibę do nowoczesnego biurowca West Station, przy Dworcu Warszawa Zachodnia. W analizie rynku i przetargu najemcę reprezentowała firma doradcza Cresa Polska.

31.05.2021 | przeczytano: 528 razy
Produkty Stora Enso w ofercie opakowaniowej Europapier Polska

Europapier Polska rozpoczął współpracę ze Stora Enso w obszarze dystrybucji kartonów FBB oraz kartonów typu KRAFT. To efekt decyzji podjętej przez zarządy spółek jeszcze pod koniec 2020 roku.

08.04.2021 | przeczytano: 723 razy
5 edycja kalendarza Tinta i przyjaciele

Właśnie otrzymaliśmy świeżo wydrukowane kalendarze z drukarni Tinta z Działdowa. Musimy się z Wami podzielić jego efektem, gdyż zapiera po raz kolejny dech w piersi. Jest to już piąta edycja wspólnego kalendarza pt: " Tinta i przyajciele". Kalandarz powstaje przy udziale kilku zaprzyjaźnionych firm, w tym: #DrukarniTinta, firmy #Koenig&Bauer, #Zeller+Gmelin, #Weilburger, #Multifol, #Merck. W tym roku nasz projekt wsparły dwie dodatkowe firmy: #Europapier, #Stamp.

18.12.2020 | przeczytano: 790 razy

Ze względu na troskę o środowisko jak i potrzeby klientów, Europapier Polska wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy IMPACT.

17.01.2020 | przeczytano: 328 razy

W ostatnim czasie struktury działu techniczno-wdrożeniowego ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o. zostały znacząco wzmocnione dzięki zatrudnieniu w firmie dwóch wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Do firmy dołączyli Sławomir Dzido i Jacek Gańko – obaj od wielu lat związani z branżą poligraficzną. Ich zakres odpowiedzialności obejmuje m.in. sprzedaż, serwis, wsparcie techniczne oraz szkolenia dla klientów, jak również wdrażanie produktów oferowanych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe. Rozbudowa działu techniczno-szkoleniowego wiąże się z ekspansją firmy na rynkach polskim i zagranicznym, m.in. w obszarze druku heatsetowego. 

11.06.2015 | przeczytano: 1005 razy
Europapier-Impap wyłącznym dystrybutorem Van Heek Textiles

Firma Europapier-Impap została wyłącznym dystrybutorem i agentem firmy Van Heek Textiles, holenderskim producentem tkanin książkowych, z ponad 150 – letnim doświadczeniem w tekstyliach. Firma posiada własną tkaninę i używa przędzy z włókien naturalnych, takich jak bawełna, celuloza i len.

19.03.2014 | przeczytano: 970 razy
Europapier-Impap partnerem kalendarza „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!”

Kampania „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!” pojawiła się trzy lata temu nie wiadomo skąd, zelektryzowała sferę publiczną, zgarnęła mnóstwo nieadekwatnych nagród i bezczelnie trwa w samo zachwycie. A nawet wydaje kolejny nowy Kalendarz.

14.03.2014 | przeczytano: 983 razy

Masz marzenie? To doskonale, bo firma Europapier-Impap zamierza je spełnić! W Programie Marzeń znajduje się ponad 1000 nagród podzielonych na 8 kategorii: Multimedia, Świat kuchni, Dla domu, Narzędzia, Przeżycia, Dla dzieci, Dla niej i dla niego, Sport i czas wolny. Ich jednak liczba jest nieskończona!

05.03.2014 | przeczytano: 2903 razy
Wieczór Branżowy dla członków PIAP 2014

Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz czwarty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami i agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników zaskoczyła organizatorów a nowa formuła spotkania stała się idealnym rozwiązaniem umożliwiającym integrację firm Członkowskich PIAP.

17.02.2014 | przeczytano: 1340 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 48)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764