logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hazard. Nie igraj: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Nowa odsłona kampanii „Hazard. Nie igraj.”Zobacz wideo

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, której celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych, tym razem będzie widoczna w przestrzeni miejskiej dzięki akcji wlepkowej.

30.09.2013 | przeczytano: 6849 razy
Pierwsza ogólnopolska kampania społeczna: Hazard. Nie igraj.

W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj.” na ulicach Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska, Gdyni i Wrocławia pojawiły się murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”. Ich celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych wśród młodych ludzi w wieku od 15 do 24 lat.

05.07.2013 | przeczytano: 3133 razy

2 października 2012 roku wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Hazard. Nie igraj”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z rozpowszechnianiem gier hazardowych wśród młodzieży oraz na problemy, które wynikają z ich uprawiania.

03.10.2012 | przeczytano: 1406 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764