logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 97
Wrześniowy OOH magazine z katalogiem na Festiwal Marketingu

Nowy numer OOH magazine jest już na rynku. Wydanie przygotowane zostało na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku: Festiwal Marketingu, które odbędą się już 18-19 września 2024 r. w EXPO XXI Warszawa. Magazyn zawiera katalog wystawców tej imprezy.

27.08.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 370 razy
Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp

Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów Herbapol.

15.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 412 razy
Konferencja marketingowa Let's Grow Gdańsk: Konfrontacje!

W jednym z ważniejszych miast dla polskiego biznesu i e-handlu – w Gdańsku – zgromadzi się społeczność, która wierzy, że za rozwojem marki musi stać progres ludzi ją tworzących. 25 czerwca na ”Let’s Grow Gdańsk: Konfrontacje!” spotkają się marketerzy, którzy nie boją się poddać swych pomysłów rewizji.

05.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 370 razy
Kampania wizerunkowa na 75-lecie Herbapolu-Lublin

Wraz z początkiem czerwca wystartowała szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, będąca kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu. Jest on emitowany w wiodących ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w serwisach VOD.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 444 razy
Start nowej strony internetowej na 75-lecie Herbapolu-Lublin

Program świętowania jest niezwykle bogaty i obejmuje m.in. kampanię wizerunkową, komunikację na topowych produktach połączoną z działaniami online, BTL w sklepach, wydarzenia dla mediów i influencerów, galę Esencja Natury 2024, akcje PR, ambienty, a także wsparcie na kanałach firmy w Social Mediach.

01.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 365 razy
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.

29.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 613 razy
75 lat Herbapolu-Lublin - kampania TV i digital

W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - idealnie wyraża główną wartość firmy, która od zawsze jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie się rozwijając, zgodnie z najnowszymi trendami. Herbapol-Lublin przygotował bogaty program świętowania tej wyjątkowej rocznicy, a jego pierwszym punktem jest kampania, w której promowane są wiodące produkty firmy. W spotach emitowanych w stacjach telewizyjnych oraz online zaprezentowane zostało również okolicznościowe logo.

14.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 583 razy
Daria Ładocha w kampanii musów Herbapol

Musy owocowe Herbapol innowacyjnie poszerzyły półkę dżemową. Stanowią one odpowiedź na potrzeby tych konsumentów, którzy chcą, by przygotowywane przez nich posiłki były różnorodne, smaczne i efektownie podane, a jednocześnie poszukują rozwiązań ułatwiających codzienne gotowanie – czyli ciekawych i prostych w użyciu produktów.

16.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 675 razy
Semcore Let’s Grow: co na nas czeka w nowym roku?

W sercu polskiej przedsiębiorczości – w Poznaniu – spotkają się przedsiębiorcy, którzy wierzą, że wzrost biznesu i sukces marketingu są nierozerwalnie związane z rozwojem ludzi stojących za wyjątkowymi markami. W pierwszej edycji Semcore Let’s Grow gościem specjalnym będzie Wojciech Ławniczak. 

15.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 803 razy
Triple PR wspiera komunikacyjnie akcję Karmimy Psiaki

Trwa akcja, która rozpali serce niejednego miłośnika zwierząt i bynajmniej nie chodzi o żywe dekoracje, a niewinne istoty, które z różnych powodów zostały skazane na bezdomność. Trwa 6. edycja świątecznej inicjatywy #CharytatywnaChoinka2023 organizowanej przez Karmimy Psiaki, będącej częścią Fundacji Sarigato. Na specjalnie zaprojektowanej wirtualnej choince każdy z nas może wybrać swoją „bombkę” – psiaka lub kociaka, któremu przekaże gwiazdkowy prezent, wedle zapotrzebowania. W tym roku na dary czeka ponad 1000 wspaniałych zwierzaków z 76 placówek z całej Polski! Choć akcja trwa tylko do 27 grudnia to dzięki prostemu mechanizmowi, skala jej pomocy może objąć działania na kilka następnych miesięcy.

13.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 636 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 97)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764